41
  • karmicsek
    #41
    Mondjuk a cikkben tényleg szar gép van, ez az általánoz hozzáállásanak szólt.
  • karmicsek
    #40
    Drága arany bogaram!
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Hol a légycsapó?
    .
    Állíts be hibiásan (csak kicsit is) egy tűrhető kompaktot és szólj ha jó a kép, nem csak az éléthűség a lényeg, hanem például jobbat is lehet csinálni mintha csak bárgyún kattognál, De ahoz iq kéne meg valami érzék.
    Ui ha fa felszólitást megfogadod, letetted a némasági fogadalmad.
  • kriszwells
    #39
    Szintén gratula, szerintem is jó hír (mostanság sok filmes cikkhez negatív hozzászólásokat olvasok:)) A sok hozzászólásnak is örülök, és jó hogy a két oldal megvitatja ezt. De ha valakinek ez jelenti az alkotást akkor azt fogadjuk el (valakinek az írás, filmkészítés, zeneírás stb.) Miért ne lenne ez művészet?
    Én csak egész kezdő vagyok benne, de érdekel nagyon, végre egy hobbi! amellett, hogy olvasok sokat, filmet nézek (kikapcsolódásként játszom kicsit gépen) de scifi novellák írásával is próbálkozom persze csak unaloműzésképpen, mert nem hiszem hogy sok tehetségem lenne hozzá, de a fényképezésből még akármi lehet, az is hogy tök hülye vagyok hozzá.
    Mindenestre, azzal sem értek egyet, hogy miért ne keltené fel egy gyerek érdeklődését? Én is járok fotószakkörre kisebb csoportba, én vagyok a legidősebb "gyerek", de mindíg jó a hangulat, akár kint járjuk a természetet, akár bent elmezzük a képeket. Még a legkisebb is (10év) szeret "kattingatni", odaállni és csinálni amit kell, vagy amit tetszik nekik.

    "és azok a képek nem állókép másolatok, mert ha ügyes vagy, többet ki tudsz hozni egy fényképpel egy adott témából, mint amit szabadszemmel látsz, vagy más lát, és photoshophoz nyúlni sem kell... nekem is tapasztalat, hidd el."