37
  • EnDeFFecT
    #37
    rorgosh az milyen l2 szerver amin kened eredeti?vagy valami tört off?
  • EnDeFFecT
    #36
    Nekem nagyon tetszik a játék így leírásokból meg képekből csak ki kéne próbálni:D
  • Rorgosh
    #35
    Engem a pvp rész érdekelne. Milyen? Olyan mint az L2-é? Vagyis nyitott-e a pvp, és vannak-e klánháborúk? Az ostromok nyitottak, vagy limitált a résztvevők száma?

    Őszintén szólva, hogy nincs magasabb szinteken storyline, az nem hat meg. L2-ben sincs, de azzal egyetlen storyline sem tud vetélkedni, amikor egy klántársad priviben üzeni: holnap kilép a klánból és belép egy ellenséges klánba...
  • Archenemy
    #34
    "2. Itt a nyakunkon a WoW WotLK és a Warhammer, amiket mindenképpen meg kellett előzni"

    Jaja, ez volt a fő ok.
  • Torzonborz
    #33
    ne a minimum gépigényt nézd mert az úgy hülyeség ahogy van.
  • nohea
    #32
    "A gépigény... hát igen, magas."
    Ööö... mégis, hol magas ez a gépigény, még ha ajánlottat nézem is? Lehet h vmi tök más világban élek, de szvsz épp hogy szolid a gépigénye. o.O
  • gatyo
    #31
    Piacra kellett dobni a játékot 2 ok miatt is:
    1. Elfogyott a fejlesztési pénz.
    2. Itt a nyakunkon a WoW WotLK és a Warhammer, amiket mindenképpen meg kellett előzni

    Mivel az eladási listák élén van, így szerintem ez a taktika bejött. A kocka playerek (2 hét alatt lvl80) valóban csalódás az endgame rész jelenleg.

    A classok szerintem pvp-re lettek kihegyezve nem pve-re. Mivel wow harci taktikáitók sokan nem tudnak elszakadni (tank, heal, dps) így, nem is találják a helyüket ebben a játékban.
  • Running
    #30
    ezekkel is totál egyetértek, ezért írtam h pár hónap múlva kiderül mi lesz, kidurran a lufi vagy felhízik szép nagyra.
  • hlkcica
    #29
    Ez a játék egyenlőre csak egy nagy lehetőség. A grafika tényleg meseszép, élvezetes, hangulatos. A gépigény... hát igen, magas. Na de fél év múlva? Egy év múlva?.
    Tortage végéig, azaz lvl20-ig tényleg elviszi a játékot a világ varázslatossága, a nem tejesen konvencionális questek, remek ismerkedő és belépő.
    Na de utána: hidegzuhany hidegzuhany után.
    Crafting?
    Van ami működik, van a mi nem. Pl. az alchemyhez nincsenek dropok, a többi nagyon random, milliónyi bizbasz, a zöme használhatatlan és felesleges.
    Itemek?
    Van sima, zöld, kék, meg naracs. Ezt ismerjük. Csakhogy nincsenek gyűjthető setek, ami elég otromba hiba. A statok egyszerűen nevetségesek, átgondolatlanok. Nincsenek kasztspecifikus holmik, hanem van varázslósos, dépéeses meg tankos: oszd be magadnak.
    Van 12 kaszt, a fele felesleges.
    Vannak featfák (WoWon szocializálódottaknak: talentek). Remek elgondolás hogy az egyes kaszttípusoknak vannak közös featjeik+2speciális. Nade a featek fele teljesen felesleges, sok rosszul működik/full bugos, a featek nincsenek megfelelően dokumentálva.
    Ez még eddig el is menne, javítható, kibírható. Bosszantó ugyan de a játékélményt drámaian nem zavarják.
    Ami borzasztó: az insták, instaterületek: kevés, szánalmas bossok, gyatra környezet, nincs motiváció. A bossok specialitásai: eltér a színük és a méretük. Kihívás:0.0
    Respawn 3-4 percenként, tehát ha valaki kifagy (ami megesik, mert a kliens maga is enyhe bugfest) jó esély van rá hogy mire feléled nyakadra popol az egész, nem lehet reselni --> wipe. És akkor kezheted az egészet előlről. Jó vicc volt, köszönjük.
    És ebből következik a játék legnagyobb hibája: gyakorlatilag alig van kényszerítő erő ami összehozná a csapatokat: néha egy-egy közös quest, közös bóklászás, de a WoWban megszokott folyamatos instázás egész egyszerűen nincs. Massive Single Player online.
    Van ugye a várostrom: hát izé... van egy akkora guildvár mint kb. 3x a Helm szurdok. Na ezt nem sok tízezernyi ork ostromolja, hanem 40 ellenfél. És védi 40 guildtag. Az egész buli elfér kényelmesen az egyik épület tövében, míg a távoli épületek és falrendszerek túlnyúlnak a látóhatár széle felé. Sajnos inkább nevetséges mint heroikus. Leginkább a Stronghold nevű játék harcaira emlékeztet, 30 ember kopogtatja a falat egyforma mozdulatokkal. Na és ez van kikiáltva a játék csúcsának...
    Klánélet?
    Na ez az ami viszi az egészet a hátán. Egy nagyjából normális csapat. Hála az égnek elég sok a 20-30+ játékos. (Nincsenek olyan beszélgetések mint az otthagyott szerveremen a WoWban, ahol is hárman négyen megtárgyalták hogy azért szeretik a rapet, mert a rapperek jól néznek ki. Köszi /ignore all, szívem hoznál egy felest?.)
    A raidekről nem tudok nyilatkozni, de a mértékadóbb fórumokon is azt nyilatkozták hogy "bugs like hell".
    Contenthiány hegyekben. Félkész az egész. Van még 1-2-3 hónapjuk kijavítgatni, különben a playerek szépen visszaszivárognak a jól megszokott raidjeik/instáik közé. És akkor nem marad más mint egy lehetett volna, pedig kár lenne a játékért, a lehetőség benne van.
  • arrakistor
    #28
    /amiket jobb helyeken pixel shadinggel, motion blurral stb.. szoktak ápolni és eltakarni/
  • arrakistor
    #27
    "ugyanazok a kilátszódó poligonok"

    ugyanazok a kilátszódó (és nagyon fontos dolgot hagytam ki az előbb :) illúzióromboló poligonok
  • arrakistor
    #26
    nem vagyok elájulva a mai játékoktól úgy ámblokk, de ettől a konantól végképp nem.. így a sceenshotokat szemlélve nem sok új , igazán nagy dobás pl.: a Tomb Raider első PC-s verziója óta.. ugyanazok a kilátszódó poligonok hiába a "sok giga" ram ( aminek persze nagyját persze a Viszta-Piszta viszi el meg a beépített Big Braderje) ... nem beszélve a slampos semmitmondó sztorikról (nem pont a konanre értem , mert ennek nem ismerem a sztroiját sőt, ennek még gondolom ugyahogy hagyján, de pl.: az ilyen haló féle idijóta lövöldözős játékokra gondolok) 0 mondanivaló csak a hüje zombik özönlenek

    nemúgy a Half-Life 1-2 (és főleg az 1 !) aminek máig a legjobb kerettörténete , sztorija , koreográfiája és ötletei vannak. és nem beszélve a Half Life2 fizikai dinamikájáról és kinézetéről.. pl.: sokkal kisebb gépigény mellett is jobban nézett ki vagy 5 éve mint ez a Konan most..

    vagy hogy jön az olyan élet-szimulátorhoz ez, mint a Vice-City ? ahol mármár fel sem tűnik, hogy játszol, mert azt se tudod hirtelen, hogy ez most valójában vagy a monitoron történik meg ...
  • Running
    #25
    Conan előtt csak Lineage 2-vel játszottam, mivel a WoW-ot már akkor is csúnyának találtam amikor megjelent. GW nem az én világom. Másfél hónapja játszok a Conannal és jelenleg 53. szintű a karakteremm. Ezek után a véleményem:

    1. Grafika nagyon szép, emiatt nem árt egy erős gép hozzá. Csodálatos helyek vannak benne, az ember el tud gyönyörködi a tájakban, izgalmas mindenféle motiváció nélkül csak lovagolni a területeken, néha megkergetni a vadakat, illetve azt meglesni hogyan vadásznak a farkasok a nyulakra. Ennek ellenére néhol hiányzik kicsit a L2-ős, WoW-os grafikai merészség, habár tudom h a conan világa emberközelibb mint a többi mmo-é.
    2. Zene, effektek: Zseniális hangok, megunhatatlan hangulatos aláfestőzenék. A kivégzések, kombók közben olyan hangeffektek mintha trancsírozná őket az ember, elég vicces.
    3. Mozgások: Elég jónak találtam. Szépen száll fel a lóra, meg le, szépen mozog a karakter, harcol, varázsol, stb...elfogadható. Habár tény és való, néhol bele lehet ugrani a textúrákba, vagy kicsit belecsúszni, de én még egyetlen játékot se láttam ahol ez tökéletes volt, szóval ne kukacoskodjunk.
    4. Questek: Elég ötletesek, de annyira nem mintha egy single játék lenne. Általában ki kell farmolni valamit, vagy el kell menni valamiért, stb. Itt említem meg ami tényleg látványos. 20. szintig vagyis Tortage szigetig tökéletes a játék, rengeteg single quest, multi quest. De ahogy átkerül az ember és fejlődik, úgy csökken a küldetések száma. A single-s rész totál felejthető 20. szint felett. A multis questek pedig fogyatkoznak a szint növekedésével egyenes arányban. Nem mondom h kevés, eddig nem szorultam rá hogy szörnyek ölésével szintet lépjek, sőt párszor már eszembe jutott, h milyen jó lenne valami ilyen helyre bejutni, de ezekhez nem árt 5-6 ember. Összességében az L2-höz képest kiemelkedő, mivel ott arról szólt az egész játék, hogy hol kell szörnyeket ölni, mást sem csinált az ember mint farmolt-ölt-eladott a végtelenségig.
    5. Gyűjtögetés, craft: Ezekről túl sokat egyelőre nem tudok mondani. Sok féle anyag van, questeknél kell felvenni és sorba megtanulni a kitermelést. Valamikor több anyagot kell kitermelni, valamikor ugyanabból speciális anyagot kell kiütni. Ha mindet megcsinálod, akkor mindent ki tudsz termelni. Craftolásnál eddig csak fegyverkészítést csináltam meg. Kicsit nehezen jöttem rá hogyan kell, de valszeg csak én voltam a láma. Egyébként szokásos. Van ami leírja hogyan kell csinálni, meg kell hozzá alapanyag, abból összejön valami fegyver. Nem tudok nyilatkozni arról megéri e fegyvert készíteni, jobbak e mint amit a lények dobnak. Lehet gemeket is feltenni a fegyverekre, gondolom páncélokra is, de ezekről nem tudok még semmit.
    6. Lények: Változatosnak tűntek eddig, jól néznek ki, habár a bossok, minibossok pár helyen lehetnének picit erősebbek is. Néha fel sem tűnt, h boss-t ölök.
    7. Területek: Néhány terület nagyon szép, némelyiket már picit összecsapottnak találtam. Nyilván nem akarták már tovább halogatni a játék kiadását. Majd javítják, fejlesztik ezeket.
    8. Kereskedelem: Elég jó h vannak Trading Post-ok ahova be lehet tenni az árut, nem is keveset és az felkerül a rendszerbe, más szinte rögtön meg is tudja venni. A gép rögtön jelzi is ha eladtál valami cuccot, ötletes. Nagyon sok tárgyat fölöslegesnek találtam egyébként, fegyverek páncélok, még a ritkábbak (kék) is nevetséges áron vannak egyelőre. Nekem szokatlan volt h egy teljes felszerelést, fegyverrel meg tudtam volna venni egy fél nap farmolás összegéből. L2-ben horror áron voltak cuccok, heteket, hónapokat küzdöttünk egy (EGY) fegyverért, páncél darabért.
    9. Fegyverek, páncélok: Erről annyit tudok mondani, hogy semmi különös. Szokásos cuccok, fegyverek, de semmi extra. Nekem ez gáz kicsit. Egyelőre kevésnek találtam a felszereléseket, sokan ugyanúgy néznek ki, mert ugyanazokat a cuccokat hordják, nyilván mert azokat érdemes. Hiányoltam a L2, méginkább a Diablo 2 féle cuccok változatosságát, set-eket, ilyesmiket. Emlékszem mekkora kihívás volt kifarmolni valami jó minőségű fegyvert a Diabló-ban amit ékköveztünk. Szóval ez a része a játéknak egyelőre átlagos, remélem később pótolják a hiányosságokat.
    10. Guildok: ezzel kapcsolatban nincs túl sok tapasztalatom, mivel még kezdő vagyok. Láttam h van egy szép várunk, meg tudom kell hozzá csomó dolog, de semmihez nem tudom hasonlítani, mivel előtte nem klánoztam és nem tudom ez a játék nyújt e többet.

    Összegzés:
    Összességében élvezem a játékot, annak ellenére hogy vannak hiányosságok és bugok jócskán. A fejlesztők hetente 2x, jelenleg hetente 1x frissítik a játékot, sokat munkálkodnak azon h jobb játék legyen. Ha ez a lendület nem csökken, és jó irányba fejlesztik a játékot, akkor még lehet hogy a WoW sorsára jut, ha erre képtelenek lesznek, akkor megbukik mint más szépreményű játék. Ez a következő fél évben kiderül. Én drukkolok nekik, mert nagy lehetőségek vannak a játékban, és végre felvállalják a 18+ -t. Kivégzések, meztelenségek ami kell.
    Kicsit hosszú lett a leírás, elnézést érte, csak már untam a fikagépeket. Lassan el kéne már gondolkodni azon, hogy miért van az, nagyon sok országban előállítás is folyik, nem csak pofázás, nálunk legnagyobb részt csak duma, fikázás, előállítás meg semmi. Ebben az országban annyira sok ember okos, nem is értem, miért nem hódítottuk még meg a világűrt.
  • aDannyBoy
    #24
    Köszi Komolytalan :)
    egy cikk kedvéért nyilván nem tol végig senki egy mmorpgt, reméltem h vki bedob vmi ilyesmit

    illetve a törzsgárdista fórumozók közül, ha valakit érdekel egy acc szeptember 20ig, akkor keressen meg, megkapja telepítőlemezekkel együtt, utána hosszabítható pénzért ofcourse, addig free of charge.
  • Komolytalan
    #23
    Copy paste valaki véleménye egy fórumból, aki 20 szintnél többet játszott vele:
    "* Anonim alkoholista stílusban * . A nevem… izé, Jack. Másfél hete Conanozom. :-) Szóval egy másik nézőpont belülről így másfél hét - igaz, meglehetősen casual - nyüstölés után, ellensúlyozandó DC szapulását :-)

    A játék jelen formájában teli van hibával. Most a környezet hibáiról nem beszélek ( beragadó questek, nem spawnoló quest NPC-k ), sem az apró kellemetlenségekről ( pl. mostani patch után fennragadó aurák - kicsit nehéz tankolni ha a DPS növelő de védelmedet csökkentő stance fennmarad… ), nem is az amúgy nem annyira vészes animációs / textúra hibákról. Hanem hogy egy rakat class ALAP featjei nem működnek rendesen. Hogy vannak területek ahol a harc közben valami láthatatlan erő leszívja a Staminádat. Hogy a guild bankba nem érdemes semmit berakni mert van rá esély hogy eltűnik. Hogy a karakterválasztó képernyőre nem lehet visszalépni.

    A másik nagy probléma eddig a classok kiegyensúlyozatlansága. Papíron jól hangzik a Dark Templar, de szólózáson kívül végjátékban nem sok mindenre jó, max nagyobb raidekre offtanknak 1. Conqueror még csak offtanknak sem annyira jó, a buffjai gyengék, DPS-e alig. Necromancer? Jelen formájában csapatbanegy vicc. Vagy szóló leveling Assassinnal? És akkor a PVP szerverekről még nem is beszéltünk - a PVP rendszer valami gyalázat, vagy oneshotolnak, vagy pedig nyuszihopp stílusban körbeugrál valaki, így egyetlen kombót sem tudsz ellőni ( igaz ő sem ), így ugrabugráltok addig amíg valaki meg nem unja, vagy meg nem érkezik egy ranger és le nem lő mindkettőtöket egy lövéssel…

    A harmadik pedig a questek - és itt jön az a rész hogy elgondolkodik az ember, hogy volt képük ezt kiadni. Hatalmas ujjongással jelentették be két napja ( nyílt levélben ) hogy még ebben a hónapban feltöltik a 30+ -os részt questekkel. Nem ( csak ) az 50+-os részt, a 30. szintű részt! Ami testvérek között is a játék ELEJE felé van. A másik problémát már említette valaki feljebb - lvl54-en elfogynak a questek. 2-3 szintet kell grindelni ahhoz, hogy legyen újra 3-4 quest egy új területen, ami az EGY szintlépéshez kellő XP olyan 20%-át fogja adni… Küzben egyes emberek már másfél hét alatt elérték a lvl80-at ( akad pár class amivel pofonegyszerű AOE grindelni ). És ha el is éred a lvl80-at, akkor szembesülsz hogy van úgy 1-2 raid instance, amik… minő meglepetés, bugosak, és nicns motiváció hogy bemenj, mert alig dobnak jó holmikat.

    Ellenben a játékban vannak lehetőségek. Ugyanis ezek ellenére és olyan lvl50-ig a játék jó ( még ha van is benne 35 körül egy kis grind, de azt instázással át lehet hidalni ). Az a fajta amibe képes vagy belefeledkezni, fennmaradni vele hajnalig ( “csak még ezt a questet leadom…” ). A classok - ha működnek - érdekesek és hangulatosak. Az eddigi legélvezetesebb tank class a Guardian, kb. mintha prot pala lenne, annyi eltéréssel hogy van “némi” burst DPS a tarsolyában. A világ jól ki van találva, érdekes dolgok történnek, nagyok a bejárható területek. A harcrendszer is, bár videóról / leírásból egyszerűnek tűnik, de valójában ezzel a kombós módszerrel, irányított ütésekkel és az autoattack hiányával kifejezetten érdekes, folyamatosan odafigyelsz és nem is veszed észre hogy repül az idő. A véres kivégzéseket pedig lehetetlen megunni, a századik után is :-)

    Hát ennyi az én véleményem. Reméljük a legjobbakat. Ajándékba kaptam, így sok vesztenivalóm nincs a dologgal, a 30 napot végig casualkodom, és meglátjuk, javítanak-e addig a hibákon."
  • Cat 02 #22
    Hja, de ez SG :)
  • Andrews2007
    #21
    Itt az sg-n igen nem játszik. Máshol gamespot, ign , gamespy-on ami hitelesebb játékos oldal meg igen és 9 körül vagy afölött kapott mindenhol.Itthon is a pcguru és a gamestar 93-95% t adott neki nem véletlenül míg a Conan 80-90 % között csak.

    A PVP igen gxyenge eleinte de a 30-35 ős szint után már nagy móka tehát a a közepétől kb.
  • Molnibalage
    #20
    "Eleinte egyszerű, hiszen klikk, plusz valamelyik iránytámadás, de a későbbiekben akár 4 plusz csapás is kell és Patapon guru legyen a talpán, aki a harc hevében is követni tudja fejből, hogy melyik támadáshoz melyik variáció dukál."

    Jé, végre talán agymunka is kell pár embernek. Végre valami értelmes dolog is..
  • kvp
    #19
    Akarhogy is nezem ez egy jo tizeves mmorpg szint. A mara mar eltunt neocron nevu mmo/fps/rpg is igy nezett ki. Harcrendszerben is hasonlo volt, bar tobb fps elemet tettek bele. Ott lehetett fejlodni egy harcolni keptelen karakterrel is, mivel a jatekosok cegei keszitettek mindent, tehat minden harcosra jutott legalabb ket tradeskill-re specializalodott mernok/tudos/szerelo/stb. Ennek ellenere lehetett egy karakterrel is jatszani, mivel nem voltak hagyomanyos class-ok, csak 'fajok' (private eye, spy, spimonk, tank). A kulonbsegeket a tudasban elerheto szintek jentettek, egy 10-es iq-ju tank nem igen tudott megtanulni hekkelni, ha akart akkor sem, de egy fizikailag gyenge spy sem tudott meg felemelni sem egy rendes gepagyut. Viszont aki akart minden harci/tradeskill-es teruletrol osszeszedhetett egy kis tudast. Ha akart egy mernok is tudott harcolni, mint ahogy egy alapvetoen 'varazslo' spimonk is ranthatott fegyvert. (lasd: shadowrun harci magus) Ehhez jottek meg az eletuket elo npc-k. (igen, neha tenyleg kerdes volt most eppen melyik kocsmaban iszik vagy dolgozik-e akit kersunk) A boltokban sem kellett feltetlen fizetni, akar le is lehett loni az eladokat. (persze a rendorok rosszallasa mellett es alapbol kiirtak egy szabadon felvetho kuldetest a karakter fejere) Mindezt egy a szarnyas fejvadaszbol es a johnny mnemonicbol es altalaban a shadworun-bol megismert vilagban. Sikerult az mmo-kat, az fps-eket, a pvm-et es a pvp-t egybegyurni. Egy klasszikus epic quest volt a next faction-e (egy jarmugyarto ceg, a hirdeteseik allandoan mentek a paza zonakban es metroban), ahol egy ipari kemkedesi szalat kellett felgongyoliteni es megerte nem megolni kozben senkit. (a spy tipusu mernokok elonyben voltak) Vagy a city admin epic, ahol gyakorlatilag civilruhas nyomozokent kellett megoldani egy reszben politikai ugyet (kommunista lazadok vs. fasiszta vezetes). Ha valaki megunta a quest-eket, akkor beszallhatott egy klanba, es harcolhatott a gyarak/banyak/stb. tulajdonjogaert. (klan vs. klan raid) Vagy harcolhatott a faction-ok kozotti haboruban (faction vs. faction raid) ahol az npc-k es a jatekosok neha egymas mellett harcoltak mas jatekosok es bot-ok ellen. (a ca copbotok es a ca-s nyomozok tobbnyire ugyanolyan feher alapon fekte police feliratu egyenpancelban voltak) Mint mondtam ez 10 eve volt es semmiben sem marad el a fenti jatektol...
  • Cat 02 #18
    Egyébként gamma (v brightness) lehetne nagyobb.
  • Cat 02 #17
    Csak ugye gyenge PVP ...
  • Cat 02 #16
    Talán mert azzal nem játszik egy cikkíró se ? Logika rulz.
  • Bohun
    #15
    "de persze az igazi rajongók kívülről fújják a Robert E. Howard regényeket"

    Nem is írt Conan-regényeket, csak novellákat
  • atomkrumpli
    #14
    Sajnos valóban unalmas amin a grafika nem segíthet és rengeteg a hiba, eddig szinte ugyanaz mint a többi mmo, kevés újdonsággal. A peticiós rendszer szinte semmit nem ér kb. ennyit:

    játékos: /petition esik_az_eső_hideg_van
    gm: esik_az_eső_hideg_van is a known issue, we are working on it, next patch...blabla és mindíg ugyan ezt a sablont löki a gm.

    Ráadásul nem is olcsó, egy eu. cég miért éppen az európaiakkal tol ki nem is értem. Talán később jobb lesz.
  • pedrohsi
    #13
    egyetértek, unalmas, semmi újat nem kínál a megszokotton kívül - arról nem is beszélve, hogy rakás beígért dolog még mindig nem került be....
  • flashpointer
    #12
    Én játszottam a guild wars-al, hát abban max begombázva láthattál ilyen effekteket. trailer
  • Alwares
    #11
    Nos a faszlámák után azért én még várom az Xbox360-as változatot ;)
  • kukacS3K
    #10
    Most mit izéli mindenki az MMO-kat, ez pont olyan mint egy interaktív kalandfilm ami jó sokáig tart, az indiana jonesból is már a negyediket nézik az emberek akkor miért ne játszhatnának egy játékkal több hónapig? bele lehet élni magunkat a barbár meg a többi féle világba
  • Narxis
    #9
    Az MMO-k sikere egyrészt abban rejlik mint a többi online játék sikere. Rengeteg ember( WoW-ban pl. több tízezer) ember játszik egymással vagy egymás ellen a fantasy világ körein belül. Aki szereti a fantasyt, szeretni fogja az ezekre épülő MMO-kat is. Nem kell ugyanaz csinálni, ez egy orbitálisan nagy baromság. A karaktered fejleszted x szintig, ez lehet unalmas, de utána mindenki megtalálja a stílusának megfelelő játékmódot. Lehet a többi játékossal harcolni a "gép" ellen, különböző taktikákat alkalmazva egy a többi játékostól elzárt majdhogynem labirintusszerű területen. Ez a terület lehet kicsi, nagy, nehéz vagy könnyű. Mindenkinek meg van a maga feladata, senki nem hibázhat. Lehet magányos farkasként más játékosok ellen harcolni, vagy csapatban városokat lerohanni, területeket "elfoglalni". Mindezeket úgy, hogy a téged megszemélyesítő karaktert gyönyörű páncélzattal szereled fel, beutazva egy óriási törpök, tündék, orkok, élőholtak stb. lakta világban földön, vízen, levegőben. Eközben szóban vagy írásban kommunikálva többi harcos társaddal. Én leginkább a WoW-ról tudok tapasztalatokat mondani, de úgy akartam leírni, hogy ne csak az értse aki játszik vele, sőt talán nem csak a WoW-ra igaz amit írtam. :)
  • Andrews2007
    #8
    Na épp ezért volt felüdülő a LOTRO mely végre rendelkezett a GYU könyvek mentén persze, igazán jó sztorival kiegészítve a fejlesztők egyéb küldetéseivel mini sztorijaival. Emellett GTA-s szabadság érzet is benne van. (saját ház, halászás , gyúrás, testreszabás, zenélés stb).

    A küldetések láncolatokat alkotnak és a főküldik is Book1-2-3 névvel rendelkeznek és mikor vége van 1-nek átvezető animáció vár minket.
  • Indigo
    #7
    Marhaság ez az egész MMO mizéria Ha nem lenne ennyire önismétlő és unalmas, még talán el is menne, bár egy igazán ütős single player játék hangulatát akkor sem tudja visszaadni egyik sem.
  • Rage47
    #6
    5 irányba is lehet csapni harcos kasztokkal.:)
  • HeadHunter86
    #5
    "Gyönyörű tájak, autentikus hangulat, magával ragadó történet és nagy világ."

    Attól még egy unalmas fos. :D
    Mit lehet szeretni egyáltalán ezekben az MMORPG-kben, ugyanazt kell bennük folyamatosan csinálni, napokon át. Szedd össze ezt szedd össze azt, öld meg ezt öld meg azt, stb. Ez megy a végtelenségig, ez ám a misszió.

    A harc rendszer ugyanolyan unalmas mint a Wow-ban attól függetlenül hogy itt 3 irányba lehet csapni...
    + Havidíj, Kösz, nem bolondultam meg.
  • Fbn Lx
    #4
    és ez a kezelőfelület meg chat-ablak... D:

    gusztustalan.
    vetekszik az ingyenes koreai rpg-kkel.
  • Fbn Lx
    #3
    öööö....



    Hasonlítsa valaki a Guild Wars grafikájával, mondjuk.
    Ez 3 év grafikai és kreativitásbeli (vissza)fejlődése?
    Itt egyedül a gépigény fejlődött, de az nagyon :|
  • Andrews2007
    #2
    Másik eleve MMORPG-be minek első 20 level egyedül??????????? Ez ellenkezik a stílus nevével. + Csak a high content játékosok élvezik a multizást igazán.
  • Andrews2007
    #1
    Egy valamit nem értek. Hogy itt az sg-n miért nem volt szinte 1 hír se és persze játékbemutató se a Lord of the Rings Online ról ami minden külföldi sjatóban is többet kapott mint ez az agyon hypeolt a Lotronál alig szebb de kb. tripla gépigénnyel rendelkező egyén??? Minimális újítással. (pl Lotroban 3 hónapig toltam, és a sok ingyenes mini kieg. sokat dobott pl saját ház, stílus ,zenekreálások új hangszerek stb új területek új stratégiázással) Egyedül az AOC + a a többi MMO-hoz képest az új eggész jó harcrendszer. Bugosabb is mint a többi MMO Wow, Lotro a kezdetekor. Hype rulezz azt látom itt legalábbis.