• hlkcica
    #29
    Ez a játék egyenlőre csak egy nagy lehetőség. A grafika tényleg meseszép, élvezetes, hangulatos. A gépigény... hát igen, magas. Na de fél év múlva? Egy év múlva?.
    Tortage végéig, azaz lvl20-ig tényleg elviszi a játékot a világ varázslatossága, a nem tejesen konvencionális questek, remek ismerkedő és belépő.
    Na de utána: hidegzuhany hidegzuhany után.
    Crafting?
    Van ami működik, van a mi nem. Pl. az alchemyhez nincsenek dropok, a többi nagyon random, milliónyi bizbasz, a zöme használhatatlan és felesleges.
    Itemek?
    Van sima, zöld, kék, meg naracs. Ezt ismerjük. Csakhogy nincsenek gyűjthető setek, ami elég otromba hiba. A statok egyszerűen nevetségesek, átgondolatlanok. Nincsenek kasztspecifikus holmik, hanem van varázslósos, dépéeses meg tankos: oszd be magadnak.
    Van 12 kaszt, a fele felesleges.
    Vannak featfák (WoWon szocializálódottaknak: talentek). Remek elgondolás hogy az egyes kaszttípusoknak vannak közös featjeik+2speciális. Nade a featek fele teljesen felesleges, sok rosszul működik/full bugos, a featek nincsenek megfelelően dokumentálva.
    Ez még eddig el is menne, javítható, kibírható. Bosszantó ugyan de a játékélményt drámaian nem zavarják.
    Ami borzasztó: az insták, instaterületek: kevés, szánalmas bossok, gyatra környezet, nincs motiváció. A bossok specialitásai: eltér a színük és a méretük. Kihívás:0.0
    Respawn 3-4 percenként, tehát ha valaki kifagy (ami megesik, mert a kliens maga is enyhe bugfest) jó esély van rá hogy mire feléled nyakadra popol az egész, nem lehet reselni --> wipe. És akkor kezheted az egészet előlről. Jó vicc volt, köszönjük.
    És ebből következik a játék legnagyobb hibája: gyakorlatilag alig van kényszerítő erő ami összehozná a csapatokat: néha egy-egy közös quest, közös bóklászás, de a WoWban megszokott folyamatos instázás egész egyszerűen nincs. Massive Single Player online.
    Van ugye a várostrom: hát izé... van egy akkora guildvár mint kb. 3x a Helm szurdok. Na ezt nem sok tízezernyi ork ostromolja, hanem 40 ellenfél. És védi 40 guildtag. Az egész buli elfér kényelmesen az egyik épület tövében, míg a távoli épületek és falrendszerek túlnyúlnak a látóhatár széle felé. Sajnos inkább nevetséges mint heroikus. Leginkább a Stronghold nevű játék harcaira emlékeztet, 30 ember kopogtatja a falat egyforma mozdulatokkal. Na és ez van kikiáltva a játék csúcsának...
    Klánélet?
    Na ez az ami viszi az egészet a hátán. Egy nagyjából normális csapat. Hála az égnek elég sok a 20-30+ játékos. (Nincsenek olyan beszélgetések mint az otthagyott szerveremen a WoWban, ahol is hárman négyen megtárgyalták hogy azért szeretik a rapet, mert a rapperek jól néznek ki. Köszi /ignore all, szívem hoznál egy felest?.)
    A raidekről nem tudok nyilatkozni, de a mértékadóbb fórumokon is azt nyilatkozták hogy "bugs like hell".
    Contenthiány hegyekben. Félkész az egész. Van még 1-2-3 hónapjuk kijavítgatni, különben a playerek szépen visszaszivárognak a jól megszokott raidjeik/instáik közé. És akkor nem marad más mint egy lehetett volna, pedig kár lenne a játékért, a lehetőség benne van.