3716
  • vear
    #3716
    Új DarkFall Rise Of Agon patch:

    Patch notes 25.07.2019

    Néhány screenshot felfrisített textúrákról:




    Utoljára szerkesztette: vear, 2019.07.27. 18:52:26
  • vear
    #3715
    Rise Of Agon Freemium

    A játék mostantól freemium modellben működik. A régi grind megszűnt, gyakorlatilag egy hétvége alatt fel lehet húzni egy karaktert 100-ra.
  • vear
    #3714
    A Rise Of Agon lehet hogy véglegesen ingyenes marad. ROA Announcement

  • vear
    #3713
    Rise Of Agon ingyenes időszak meghosszabítva December 3-ig. Sok visszatérő játékos van, a szerver populációja kimondottan jó.
  • vear
    #3712
    De megy, ez a Rise of Agon, most jelentették be a készülő kieget. Csak arról van szó, hogy a fő-admin eredetileg két hétvégét akart ingyen, de ha már a hétvégék ingyenesek, akkor úgy van értelme, hogy a köztes idő is az legyen. Egyébként dolgoznak rajta hogy free-to-play legyen a játék, van item-store, az a terv hogy annak segítségével finanszírozzák a fenntartást. Disclaimer: A kieg fejlesztésében én is részt veszek.

    Az ingyenes időszakon kívül is kérhető Discordon trial kulcs amivel aktiválni lehet az accot 1-2 napra.

    A másik Darkfall, a New Dawn az lehet hogy tényleg meghal. Nem fizették az adót, tartozásuk van, és fenyegeti őket a csőd.
  • Torzonborz
    #3711
    Nem megy nekik a szekér vagy mi?
  • vear
    #3710
    Az ingyenes időszak meghosszabbítva November 12-ig.
  • vear
    #3709
    DarkFall: Rise of Agon

    Ingyenes hétvége.
  • vear
    #3708
    DarkFall Rise Of Agon Market System Patch

    A játékban mostantól van aukciós ház is.

    Továbbá a játék ingyenes Március 31-ig.
  • Morinad
    #3707
    Today at 12:02:00 pm

    And we're up!
    Brace yourself for the chaos of the first afternoon.
    Cross fingers for no new issues today!

    The Darkfall: New Dawn Dev Team.
  • Morinad
    #3706
    Ma indulnak a Darkfall: New Dawn szerverei újra és resetelődik szinte minden. Ez már a release. Aki szerette a Darkfall-t, az mindenképp próbálja ki. Szinte mindent javítottak, ami hibás volt az eredetiben, mind játékmechanikailag, mind technológiailag. Stabilan fut, nem lagol, nincsenek exploitok, kiegyensúlyozott a szabályrendszer.
  • Morinad
    #3705
    Most indul a játék. Free trial van jelenleg.

    https://darkfallnewdawn.com/news/
  • Morinad
    #3704
    Végéhez közeledik a New Dawn fejlesztése.

    Roadmap
  • vear
    #3703
    Ha minden igaz, akkor egy óra múlva nyit a Darkfall: Rise Of Agon.
  • Terawatt
    #3702
    Nem akarok vészmadár lenni, de az előfizus model lehet rossz húzás volt
  • vear
    #3701
    Jelenleg ingyenesen játszható a Rise Of Agon Április 24-ig. Ha valakinek hiányzik a régi Darkfall világ, a hangok, zenék, a táj, az épületek vagy a halálsikolyok akkor most ingyenesen játszhatja a játékot a beta alatt. Az ingyenes időszak után lekapcsolják a szervereket, lesz egy wipe, felhúzzák a végleges szervereket, és Május 5-én indul élesben a játék. Az alap előfizetés 9USD/hó, de lesz lehetőség ingame game-time tokent is venni (mint EVE), ha valaki úgy szeret játszani.

    Rise Of Agon


    Utoljára szerkesztette: vear, 2017.04.20. 20:15:18
  • vear
    #3700
    Egy összehasonlító video a két verzióról:


    Utoljára szerkesztette: vear, 2017.03.03. 21:07:12
  • vear
    #3699
    Ahogy nézem megnőtt most egy kicsit a népesség DnD-ben is, a hétvégén elég forgalmas volt az Elf-föld. Személy szerint nem kedvelem hogy az armor patchel statokat raktak a ruházatra/páncélra. Most megnézek egy darabot, és legalább 15 féle értéket ír rajta. Szerintem felesleges ezt így túlkomplikálni. Összességében meg gyengébbek lettek a mobok, és a skillek szintje lett meghatározó a felszereléssel szemben. Szóval extrém példaként egy full 100-as attribútumokkal rendelkező karival szerintem kimehetnék mobokat csépelni akár meztelenül is. Tudom hogy ezt akarták, hogy a gear kevésbé legyen meghatározó, de szerintem rossz döntés volt.
  • Morinad
    #3698
    Volt most egy teszt, hogy mennyi ideig bírja a szerver, mielőtt összeomlana. Nem csináltak karbantartást egyáltalán. Az 5. nap után volt, akinek voltak kisebb lagjai (+50-100 ms időnként) és volt pár spawn, ami nem spawnolt és ezért kézzel kellett újraindítani kb 72 óránként, de összességében 7 napig ment a szerver. Nem crachelt le, hanem újraindították, de még ment volna tovább.

    Nem tudom ki emlékszik, de ugyanez a DF annak idején volt, hogy naponta többször összeomlott.
    Utoljára szerkesztette: Morinad, 2017.02.21. 16:17:29
  • vear
    #3697
    Akkor ez viszont egy meglehetős nehezítés. Most jön az hogy megtalálni a leghasznosabb 3 buffot, a többit meg el lehet felejteni.
  • Morinad
    #3696
    Nem így működik. A buffok nem járnak le. A buffokat be lehet kapcsolni, a fenntartásuk a mana regenerációt csökkenti. kb. 3 buff után már negatívba megy a mana regen. Szóval nem lehet minden buffot magadra tenni, . Sok buffot eleve ki is vettek a játékból.
  • vear
    #3695
    Sejtettem hogy a patch miatt nincs DnD szerver, szép nagy patch-lista. Mondjuk nem tetszik minden változás amit csináltak. Például a buffok, hogy ha másodszor castolod, akkor kikapcsolja. Általában van 10+ buff, és képtelenség nézni hogy épp melyik járt le. Ezek után ha véletlenül egy olyan buffor castolsz ami még fent van, akkor azt kikapcsolja. Ez a módosítás szerintem nem gyorsítnai fogja a buffolást, hanem még lassítani. Meg aztán nem lehet készülni, hogy ok, most jön az ellen hát buffoljunk újra, hanem majd valamikor harc közben úgy-ahogy le fog járni a buff. De mindjárt ki is próbálom hogy mi változott.

    Tegnapi RoA Battle Royale: https://www.youtube.com/watch?v=7fu31e3aIGw
  • Morinad
    #3694
    Új patch.
  • Morinad
    #3693
    Az elején csináltak egy roadmapot. Pontosan tartják, sőt előrébb járnak. Nincs okom kételkedni bennük.
  • vear
    #3692
    EVE-ben jelenleg 20-30K van, hangulattól függően. Nekem is van egy elképzelésem hogy egy "Fantasy EVE" hogyan kellene működjön, a DarkFall ahogy most van, nem alkalmas ugyanarra. Persze alkalmas lehet valami közelítőleg hasonlóra, de majd meglátjuk.

    Látom hogy "hiszel" a DnD-ben. Én is végignéztem a fórumukat, és olvastam miket írtak. Viszont nem hiszek a mindenféle tervekben, csak amit konkrétan beletesznek a betába, ami jelenleg elég kevés.
  • Morinad
    #3691
    A DnD külön pénzösszeget különített el a marketingre, e addig nem kezdenek neki, amíg a béta tart. Úgy látom, hogy lesz elég sok játékos. (relatív) Eddig mindenben elég profinak tűnnek. A fejlesztést nagyon jól nyomják, jó a kommunikáció, jó a reakcióidejük, szóval arra számítok, hogy a marketingjük is jó lesz, és eredményes.

    Az EVE Online-t kifejezetten a local banking működteti. Azzal, hogy a nyersanyagok eloszlása nem egyenletes és a cuccokat szállítani kell, állandó a konfliktus és a pvp. A DnD kifejezetten ezt a modellt követi (ők maguk is leírták, hogy ez egy fantasy EVE lesz).

    Nem lesz persze többmilliós játékoslétszám, de néhány tízezer szerintem összejöhet. Az pedig bőven elég lenne szerintem. Az EVE első éveiben 50k előfizető volt, egyszerre 5-6k konkurens userrel. Ez ma 500-600k / 40-50k azt hiszem. Én bizakodó vagyok e tekintetben.
  • vear
    #3690
    A DF1-et játszottam egy ideig úgy hogy egy helyben laktam, szóval el tudom képzelni hogy életképes koncepció a local banking. Amit szerintem nem vesznek figyelembe a DnD-sek, és amit a RoA-sok jobban megértenek, az az hogy kevés játékosra kell kialakítsák a játékot. A local banking szép koncepció, csak ha kevés a játékos, és mindenki helyhez van kötve, akkor mindenki beköltözik a saját egyéni városába, hamletjébe, és praktikus okok miatt nem lesz kedve kimozdulni onnan.

    RoA-ban azért törölték el a faction alignementet, hogy minden faj karaktere tudjon együtt játszani, mert ha kevés a játékos, akkor ha még frakciók szerinti is felosztják a népességet, akkor úgy még kevesebb lenne az interakció.

    A DnD-s fejlesztőknek is inkább e körül kellene építkezniük. Az nagyon jó hogy technikailag javítottak a kliens működésén, játék közben látszik hogy a DnD-s kliens simábban fut, de szerintem túlságosan hallgatnak a hardcore fanokra, és végül nem lesz értelme annak amit csináltak, mert olyan kevesen fognak játszani.

    Most is abból áll a klánok létezése (mindkét játékban), hogy 1v1 dueleket játszanak, meg néha 2-3-man elfoglalják a falvakat.

    RoA-ban a hajók gyártását egyszerűsítik, könnyítik, mert arra számítanak hogy nem lesznek olyan nagy klánok, akik sok anyagot ki tudnának majd farmolni.

    Valahogy (sajnos) ezeknek a szervereknek arra kell berendezkedniük, hogy akár solo-ban is élvezhető legyen a játék, mert olyan kicsi lesz a népesség.
  • Morinad
    #3689
    A local banking biztosan lesz. Benne van a roadmap-ben, szerintem konkrét időpont is van rá, csak nem tudom fejből. Az egész koncepció az elejétől meg van, egyes esetekben a megoldások nincsenek előre eldöntve. Most, hogy már fél éve megy a béta, jól látszik, hogy folyamatosan a terveket valósítják meg. Sok a fórumon a vita, de szerencsére nem az Aventurine-féle "aki hisztizik, annak lesz igaza" stílusban hoznak döntéseket.

    A fórumon persze időről-időre feljön egy-egy topic a local bankingről. Főleg a roamerek, gankerek nyavalyognak miatta, de minden alkalommal leszögezik a fejlesztők, hogy a local banking már nem vita kérdése.
  • vear
    #3688
    Azt én is várom hogy megcsinálják-e a local bankinget, és gyakorlatban működőképes lesz-e.
  • Morinad
    #3687
    Nem gondolok semmire, csak valaki említette, hogy "after RoA hack disaster" mi a helyzet a DnD hack detection részével. Rákerestem, de nem találtam semmi konkrét infot, de a RoA fórumot eléggé gyomlálják, azért kérdeztem itt, hátha egy játékos tud valódi infot. A troll tényleg sok mindkét fórumon.

    Én mindenképpen maradok a DnD-nél. Ők egy EVE Online-szerű rendszert csinálnak meg, amit én is mindig a legjobb megoldásnak gondoltam a műfajban. (egyébként a DnD is fel van gyorsítva az eredetihez képest azt hiszem 3-4x, de nem minden skillnél egyformán és még nem véglegesek a számok, de ez véglegesen így marad majd, nem csak a bétában)
  • vear
    #3686
    Ha DnD fórumon olvastad, akkor az a szokásos sárdobálás. Olyan kevesen játszák mindkét játékot, hogy jelenleg semmi értelme a hackelésnek. És nagyon fárasztó ez a sárdobálás. Redditen is tele van a topic frissen létrehozott felhasználókkal, 1 commentel, amivel trollkodnak.

    Egyébként a Rise Of Agon-ban 10x a skill-növekedés, míg tart a beta. Ha esetleg ezt "értelmezték" hackelésnek a DnD-s trollok, az megmagyarázza a dolgot. Szóval itt az alkalom kipróbálni és felhúzni 100-ra minden skillt és spellt amit régen nem sikerült.

  • Morinad
    #3685
    A Rise of Agon verzióban volt mostanában valami nagy botrány, állítólag valami nagyobb volumentű hack miatt. Tud erről valaki valami konkrétat?
  • Morinad
    #3684
    Pont arról írtam, hogy a szervert átírták. A DnD-ben pl. noncs loadlag már szektorváltáskor. Egyes esetekben a mérések szerint 10x gyorsabb, de minden területen gyorsabb a szerver és a kliensoldal netkódja és az adatszerkezet is megváltozott.

    Erről vannak infok a játék fórumán.

    A grafika nekem tetszik. Nem is érdekel ennél jobban. Egy játékban ez a legkevésbé fontos, ha minden más jó. Egyébként a RoA pont a grafikára teszi a hangsúlyt, akkor lehet, hogy ők lesznek a te embereid.
  • vear
    #3683
    Az kizárt, hogy 100E konkurrens játékost ki tudnának szolgálni. Nem csak a vasak erejéről van szó, mivel a vasak nem lettek annyival erősebbek. Amiből ma jobbak a vasak az a párhuzamosítás, viszont amilyennek annak idején megírták a DarkFall szervert (2000-akárhányban), az azóta is olyan, jobb és párhuzamosításra alkalmasabb nem lett.

    Amiben reménykedek, hogy az erősebb vasak kihasználására bekapcsolnak szerver-oldali ellenőrzéseket és így a cheatelést megakadályozzák.

    Amin biztosan javíthatnának az a grafika, kapásból van pár megoldás amit ha mai grafikus kártyán bekapcsolnak, jobb lesz a grafika. Viszont a játék még mindig DerectX9, és sejtésem szerint se a DnD sa ROA csapata nem rendelkezik elég fejlesztővel hogy ilyesmibe bele merjenek kezdeni.
  • Morinad
    #3682
    Bizonyára nem lesz annyira népszerű, mint a black desert, de ez itt nem is cél. A DnD pont azon dolgozik, hogy olyan legyen a szabályrendszer, ami megszünteti az ész nélküli öldöklést, és ez által több embernek lesz vonzóbb a játék.

    Az eredeti DFO 10-20 ezer játékosra lett méretezve. Azóta erősebbek a vasak, és a szoftver net kódján sokat javítottak, szóval ez lehet, hogy akár 100 ezer játékost is kiszolgálhat.

    Aki szerette ezt a játékot az elején, annak tetszeni fog. Akinek meg rohama lesz attól, hogy elvették a kedvenc kardját, annak nem való (ez a többség).

    De szerintem azért, mert nem való mindenkinek, attól még jó, hogy van. Én pl. sokkal inkább szeretem, mint a "nagy" mmo-kat.

    Egyébként ugyan ebben a stílusban működik az EVE Online is, ahol csúcsidőben 500 ezer + előfizető volt, 50-60 ezer szimultán online játékossal. (ez mostanra már kevesebb) Szóval önmagában a full loot szerintem nem annyira riasztó. Az eredeti DFO a rossz szabályrendszer, a sok csaló, a rossz support, a kevés és töketlen GM és a lassú és szar fejlesztőgárda miatt lett zsákutca. Ezeket a DnD megoldotta. Persze a csalókkal való küzdelem majd a release után kezdődik, de én bízom benne, hogy ahogy eddig minden nehézséget könnyen leküzdöttek, ezzel sem lesz gond.
  • Jockey
    #3681
    régen is az volt, idővel csak rosszabb lesz
  • Terawatt
    #3680
    Én még 2010ben próbáltam ki a játékot, de már akkor is vegyes érzésem volt ezzel kapcsolatban. A játék alapja szerintem jó, de ember is kell aki megtölti a világot. Nem vagyok egy grafika mániás típus, de azért az nem árt. Ebből adódóan félek, hogy nagyon réteg játék lesz így 2017ben.
  • Morinad
    #3679
    Itt egy másik összehasonlítás a fórumban.

  • Torzonborz
    #3678
    Klassz összehasonlítás.
    Viszont ezek szerint egyik verzióban se terveznek skilcapet? :(
  • dregnarr1 #3677
    Köszönöm!