196
WorldShift
-
#196 De játszik, én nemrég néztem. Cirka 30-40 tag mindig van fent. Kicsit, de aktív tábor itt is maradt. -
#195 Attól tartok, hogy a kutya sem játszik már vele sajna, a campaign miatt meg felesleges megvenni... -
#194 A héten csak 2 euró a játék Gamer'sGate-n -
#193 Mit találtam! EVM WorldShift kiadás! 1990 Ft-ért bárkinek megéri. Ha tudom még a héten beszerzem, és remélem akad még pár játékos aki szeretne párat multizni. -
#192 próbálkozz a különféle verzióhoz szükséges cracke-ekkel, hátha valamelyikkel elindul...
nekem is teljesen másik verziójú crack-el megy a játék, mint amire fel van patch-elve... -
evilscorpio #191 hy valaki léci segítsen, azt irja ki indításkor a játék: A problem was encountered! tudom már írták ezt , nekem is warez verziom van, megcrackeltem, dee semmi, leszedtem a patchet, dee kiir valamit spanyolul vagy hogy és nem teszi fel... léci valaki segítsen ah tud!!! -
#190 Kár, hogy egyik Hamachi szerveren sincs online senki, pedig úgy játszanék :) -
#189 Ha még egy crack-et is találok, ami megy ezzel a verzióval, akkor igazán boldog leszek :D -
#188 Hamachi servers: WorldShift #1
Password loladin
WorldShift #2
Password hopin
Patchek: http://www.patches-scrolls.de/worldshift.php
-
#187 Na, végre tegnap lejött...
A campaign első pár pályáját megcsináltam, és eléggé vegyes érzelmeket vált ki.
A grafika jó, a stilus jó, a játszhatóság jó.
De nincs egy pontos leírása a pályáknak, hogy mi a cél, csak amennyit éppen a csata közepén társalognak a szereplők...
Mindig azt várom, hogy akkor mikor kell építeni :D
Mivel a cd key-re azt mondta, hogy szerinte nem eredeti, így a gép ellen nyomom a skirmish-t, de cuccok, meg pont farmolásra az is tökéletes. Beteszel egy gyenge ai-t, és ugyanúgy megkapod érte a pontot, mintha egy vérbeli profi ellen játszanál. -
#186 Azért ez a marketing teljes csődje.
Okt 17 semmi infó. Még csak egy demót sem tettek ki a honlapra, a béta volt az utolsó...
// én meg már két hete próbálom torrenten lehúzni, de alig seedelik :'( -
#185 Igen, a minimumot megüti:
CPU: 2 GHz Single-Core
Memory: 512 MB (1 GB for Windows Vista)
Video card: DirectX 9.0c compatible with 128 MB (Radeon 9600 / GeForce 5800 and above)
Sound card: DirectX 9.0c compatible sound card, Keyboard and mouse
3 GB Hard Drive Space
Ajánlott:
CPU: 2.4 GHz Dual- or Quad-Core
Memory: 1 GB (2 GB for Windows Vista)
Video card: DirectX 9.0c compatible with 256 MB (Radeon x1600 / GeForce 7600 and above)
Sound card: DirectX 9.0c compatible sound card, Keyboard and mouse
3 GB Hard Drive Space -
#184 Szerintem igen, bár a honlapjukon meg tudod nézni a hivatalos gépigényt. -
Pate #183 Menne a gépemen ???
CPU: celeron 2.6Ghz
Connect 3D radeon 9600 128mb AGP (SM 2.0)
1,5GB DDR RAM -
#182 Ez igaz, pedig ha jól tudom 3.-án megjelent. Bár a demót se reklámozták, csak a német oldalon - és csak onnan érhető el letöltésként is. "Kicsit" rossz a reklám kampánya a játénak, bezzeg, ha az EA karolja fel... -
#181 Azért elég ciki, hogy a honlapjukon még mindig nem írták, hogy megjelent volna az angol verzió. -
#180 lol attól még hogy jelez a vírusirtó nem feltétlen vírusról van szó ilyenre nem egy példa volt az elmúlt időszakban.Vírus irtok olykor szeretnek mindenre jelezni amiknek köze nincs a vírushoz! -
tomcsa4 #179 Nekem tetszik a játék, nagyon vártam (bétázni is bétáztam). Szóval jó a játék, nem mérem se Age of-okhoz, se Starcrafthoz, én imádom az RTS-eket. Csak még nem jutottam messzire benne, mivel King's Bounty-zom is, az idő meg ugye. -
#178 Leírtad, hogy miért. Ha nem érted, akkor az a te bajod.
Nálam mondjuk a zenéje az ami must have kategória! -
#177 Akkor meg minek szipkázátok ezerrel a warezt ezerrel, ha senkinek nem tetszik a játék? Tudom, "honnan tudjam, hogy rossz ha nem próbálom" demó. Meg ott volt a béta.
Ahhoz képest milyen lelkesen indult a fórum, nagyon hamar bebukott. Csak nem értem mire volt a lelkesedés? Nekem a decemberi cinematic előzetes után nem volt kérdés, hogy must have. -
#176 Így van, és a legújabb patch pedig vírusos, szal akinek van antivirus peogija az úgy se tudja feltenni:D
pedig upodateltam a játék menüjében is, és ott is vírusos. Szégyen.
Nem jó játék... ettől még a Seven Kingdoms is jobb egy fokkal. -
#175 Sajna nagyon gyenge maga a játék. Ami elég szégyen ilyan grafika és zene mellett... :( -
#174 UPDATE 1.0.21 (8 September 2008)
* Added a new special location: “Bridges of Trial”, unlocked by completing
“Dunetown Base”.
* Individual players can now pause the game up to 3 times in multiplayer
games. Added a pause counter to the pause window.
* Fixed several issues related to the regional chat channels. Now these
channels should work properly again.
* Added Russian, Spanish, Italian, and Chinese regional channels.
* Limited the acceptable characters in a user channel name.
* Fixed several Vista related issues under restricted user accounts, like
non-playing movies and forgetting the CD key entered by the user.
* Fixed some character portraits: High Priest XLII in “Caught in the Web”,
the technicians in “Following the Crumbs”, the Surgeon in “New Enemy”.
* Fixed the effect icons in the Selection Info window when a mob or boss is
selected.
* Fixed some effect descriptions and icons for the variants of the Confuse
action.
* Removed the obsolete description identifier that showed when the Tribes’
structure was selected in “New Enemy”.
* Fixed an issue related to picking terrain points at bridges.
* Units that have died on a bridge will fade out out instead of sinking
into the ground.
* AoE action decals now correctly represent the area affected.
* The conversation lines in story missions are now correctly visible at
screen resolution 800x600.
* Fixed a bug that caused the cursor not to be changed when selecting
items.
* Fixed an untranslated ‘Alert’ message box title.
* The Statistic window is now hidden immediately on exiting the lobby.
* Apostrophes, quotation marks, etc. should appear correctly in the items’
tooltips again.
* Addressed some crash-related issues under Vista.
* Moved the numerical indication for Power in the selection info window a
little to the right (4-digit health values used to overlap its icon sometimes).
* Fixed crashes related to incorrect model cache flushing on closing a
map.
* Sound volume now should be restored to previous levels when switching
to/from the game.
UPDATE 1.0.17 (9 May 2008)
The technicians in mission Following The Crumbs now have 4 times more HP
Damage reduced of ROM Z-Bots and ROM Rippers
Slight changes to make missions a bit easier
UPDATE 1.0.16 (8 May 2008)
MAJOR Balance pass! All hit-point stats changed dramatically. Many damage and
healing related stats were also changed. Overall: the tempo of the fights should
be a bit slower, most dungeons should be a bit harder!
Fixed several crashes and desyncs.
Added player rankings and stats for 1v1 Deathmatch games.
Items improving Shaman's Renew got toned down slightly.
Shamans can now drain life from any enemy (not only living creatures).
Brute price was increased with 1 unit point.
The application is now moved to the foreground when a multiplayer game is about
to start
Fixed a bug with Master's Feed healing too much. Now it is still as strong
after using Demonic Hunger in the Cult specialization tree.
Adjusted item bonuses affecting crowd control abilities.
Items boosting the Confuse action got rebalanced.
Assassin damage increased.
Assassin proximity bonus adjusted.
Assassin's Expose Target ability now works properly.
Horrify duration reduced to 8 seconds.
Fire lash upgrade is now more expensive and takes longer to finish.
Corruption field damage increased.
Fixed a bug causing some artifacts on the field to disappear.
Fixed a bug causing Shifters to restore target's psi instead of draining it.
Added an icon for Power Overseer and modified the icon of Saling Commander.
Fixed a bug with the icon of the Overseer not changing properly when in
multiple selection.
Fixed a wrong character icon in the conversations during the "Ascent" mission.
Dunetown Base: Reduced Frank's psi regeneration rate.
Dunetown Base: Additional artifact now spawns near the boss reinforcements
spawn point if both bosses die within 30 seconds.
Dunetown Base: Fixed a bug preventing Adam from healing after the engineers are
killed once.
Bloodsport Arena: Fixed a bug causing Reptile to show the name and icon of
Battle Yamu or vice versa.
ROM Base: Fixed the names of the megacannon power cells.
Junkyard: Xessk fight is now significantly harder.
Kharum: Minimap pings will stop for the power sources already activated; fixed
High Priest's conversation icon.
Kharum: Defeat screen (mission failed) no longer comes up if Ran Boo dies after
the ancient device is activated
Kharum: Ran Boo will have exclamation switch above his head if he stood idle
for 5 seconds, allowing other players to tell him to follow them (e.g. if the
player Ran Boo followed disconnects)
Ancient Corridors: Ancient Smiths' auras now work properly, making the location
a bit harder, last boss fight on hard mode significantly harder.
Corrupted Fields: Increased difficulty - increased the number of mobs, added
Shaman mobs near the final boss, increased the number of adds when playing in
hard mode, increased the health and the mana of the final boss, added Incinerate
Spot ability to the final boss.
Renegades Hideout: final boss tweaks.
Arbiter Fear area slightly reduced, proximity modifiers adjusted to buff the
damage, Chain Shot chance increased.
Arbiter damage slightly increased.
Fixed a passability issue in mission "Following the crumbs".
Fixed a bug occasionally preventing players from scrolling the map on start.
Fixed some issues with officers' psi bars in the top left UI.
Boss UI should no longer show up for non-boss units.
Shifting Ray now does not teleport allies and has limited range; cost and
cooldown adjusted.
Fixed a bug with item reward slots frames remaining visible on map restart /
new map.
Fixed a bug preventing several unit types from dealing critical strikes.
Settings layout changed.
Conversation history button no longer visible on victory screen.
The Portal defense aura now deals 10 dps (was 1.5).
Breeder now appears correctly under the fog of war.
"Revive Leader" switches will no longer be visible on the minimap after they
are used.
Shards needed to reset the specializations reduced from 50 to 20.
Reduced item bonuses to drain life chance.
'9' and '0' can now be used as group selection buttons.
The icon of the last queued unit will no longer remain visible in the unit
production queue.
Guardian Illusions now have proper icons.
Scorpion mobs and bosses no more use the Ripper's speech-accompanied attack
sound.
Added scrollbars on Practice games, Special Location games, Friends List and
Chat users.
Recycle no longer remains visible if a game starts while an item is being
dragged.
Added deathmatch player stats on inspect.
Added bindings.cfg (in APPDATAWorldShiftCfg) which stores the action key
bindings (change with care!)
Added a Close button to the Player Inspection window.
Friend authorization request no more duplicated.
Fixed the continuous camera shake when a boss is dead.
Xenolite cannot be destroyed by Incinerate anymore.
Air Strike damage increased slightly.
Holy Shock shouldn't repair structures anymore.
Reduced Nether Nova bonuses from items.
Brute, Harvester and Hatchling confuse durations reduced from 10s to 4s.
Xenoshards yielded by destroyed items now don't depend on probabilities.
In the 21st century, shortly after the colonization of our Solar System had
begun, a huge dark object appeared beyond the orbit of Pluto. The object, called
‘Shard Zero’ by the scientists, possessed some kind of a deadly aura, spreading
mysterious ‘plague’ of cosmic scale around itself, twisting and disrupting the
very nature of space and life. There was no time for reaction, and all attempts
to study the anomaly remained futile. When we finally realized the object is
moving on a collision course with our planet, it was too late. Shard Zero hit
Earth and that was the end of our civilization.
WorldShift is set thousands of years later, when our civilization is no more
than a fading myth. The remains of Shard Zero still are spreading its Plague,
twisting and re-shaping Earth and its nature, sometimes in the course of
centuries and sometimes in a matter of hours. Humans developed a new culture and
now live in 5 mega-cities, struggling every day for the precious resources they
need to survive. The rest of Earth is populated by the Tribes, successors of
early humans, that were affected by the Plague.
WorldShift is a next-gen cyber-fantasy RTS game designed to be quick and very
easy to learn and play. It offers hectic, fierce encounters all around the Earth
and a fascinating story uncovering ancient secrets about the true nature of the
Shard and the Plague. But also, WorldShift introduces many features new to the
genre, like modifiable factions, unqiue cooperative multiplayer gameplay, and
more.
In WorldShift, there are no technology trees featuring hundreds of upgrades;
instead, WorldShift allows the players to discover and acquire a vast number of
items and powerful relics that they can use to freely change their gameplay and
preferred tactics and to surprise their foes. The players will gather items as
they fight their opponents and as rewards for completing missions. But to
discover the most powerful relics, they must form teams with their most trusted
friends and embark on deadly missions where it is difficult to survive and where
the real challenges await.
Features :
* Fast and furious multiplayer
* Thousands of items and powerful relics to collect
* Use items and relics to build your own tactics
* The best cooperative, player-vs-environment gameplay ever made in RTS
game
* Random maps for infinite exploration
* Unique blend of post apocalyptic setting, hi-tech and primitive
* Epic, dangerous missions with great rewards
* 3 playable races -
#173 Pont most akartam beírni. ez nagyon lol -
#172 Kijött:)
WorldShift (c) Playlogic RELOADED 48x50MB -
#171 Okt. 3 van, de semmi :( -
#170 Sajna nem tudok mit írni, nekem még mindig nem akar lejönni a warez... :(
De reménykedem, hogy másként alakulnak majd a dolgok a hivatalos megjelenést követően. -
#169 Nah, újfent halott a topic? A warez ellenére? Mindegy, ha minden igaz október 3.-án jelenik meg a játék az EU-ban, angol nyelven a Playlogic gondozásában. Talán hozzánk is elér. Kár lenne egy ilyen jó játékért, ha a süllyesztőben végezné. -
#168 Igen, azt írták korábban is, hogy ez nem a bányászgatós, építgetős stratégia lesz...
Itt helyette relic-eket gyűjthetsz, és teheted egyedivé az egységeidet. (+hp, + sebzés, + armor...) -
#167 Sajna ne ismerem azt a játékot.
De röviden: a küldetések változóak, többnyire a megszokott RTS menetet képviselik. Pár különbséggel: nem lehet épületeket építeni vagy erőforrást gyűjteni. Némely küldetésben az adott egységekkel kell boldogulnod, de néha a Commanderredel hívhatsz utánpótlást. Van pálya ahol 3 főhőssel kell vég nyomni és inkább taktikázni, osonni, nehogy észrevegyen az ellenség. És sajna nem lehet menteni, csak checkpointok vannak, amiket egy zöld villám jelöl, erre kell klikkelni a Commanderrel. -
donoki #166 Amugy nem tudjátok, van a Worldshift-hez magyarítás?
Mert apám is szeretne játszani, és ő nem nagyon tud angolul
sszal kéne mi magyarosítás! -
#165 A küldetések olyan jellegűek mint a Seven Kingdoms Conquestben? -
#164 18 singel mission, 8 vagy már 9 co-op pálya, 1 vs 1 deathmatch, 3 vs 3 multi utóbbiak szintén 8 féle pályán. -
tomcsa4 #163 Ja bocsi. Mission a neve, mellette van a kooperatív és a harmadik pedig a Skirmish...ez mind a Lan-on belül! -
tomcsa4 #162 De van! A bejelentkező képernyőn kettő közül választhatsz, Lan és Internet. Utóbbi egyértelmű, és a Lan mögött van a Skirmish és a Story küldetéssorozat is.
Röviden: Lan és Story! Jó játékot! -
#161 Én úgy tudom, hogy van. De ha egyszer lejön, akkor megírom :P -
#160 Ennek akkor nincs Egyszemélyes hadjáratja (single)? -
#159 A játéknk autoupdate-je, azaz úgyis leszedi és telepíti. Anno azt hittem ez csak a béta miatt van, de ez a játék része. Lévén MMO, és azokat is patchelik. -
#158 Sajna még az sem jött le, amihez feltehetném... -
#157 Worldshift v1.0.21 Patch