77
Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
  • maozedong
    #1
    Egy elég ígéretesnek tűnő játék annak aki a fent említett két játékot szerette.
    Képek alapján egy feljavított Jagged Alliance tünt a szemembe, ami nem jelent rosszat :) 3D-s, taktikai, ...
  • Sephi
    #2
    Valoban 2005-ben hihetettlenul nez ki a grafika! Azert ebben a korban mar szamit hogy nez ki egy jatek vaze. Talan 1999-ben aszontuk volna hogy wow de most mar.
  • precision
    #3
    Engem sosem érdekelt, hogy néz ki egy játék. Lehet akármilyen csillivilli, ha maga a játék szar... Ha jó a grafika nem jelenti hogy a játék is jó, de ha rossz a grafika az sem jelenti hogy a játék is rossz. Amúgy ez nem is néz ki olyan rosszul.
  • Sephi
    #4
    Bla bla bla.... ez szoveg te is tudod jol... naon ritka az olyan jatek ami randa de jo.
  • Tufa
    #5
    gta sorozat?
  • precision
    #6
    hehe:)
  • Csacsi
    #7
    Hardwireden van demo. Eleinte kicist fura volt ez a megáll az idő effektus...de aztán ha hozzászoksz....akkor jól kezelhető. A tutorialt végigvittem....ma hazaérek nekiesek a campaignak. Sajnos 1-2 helyen orosz a kicsike....de attól még jó. Ja és a demoban vannak kis hibák...de szerintem a teljesebn majd eltűnnek. Legalábbis remélem.
  • maozedong
    #8
    Megáll az idő legtöbb újabb játékban így van megoldva a körökre osztás... AutoPause.
    képeken láttam a ciril betűket, érdekes, majd megnézem a demot.
  • Csacsi
    #9
    Tudom, hogy így van megoldva...de itt sokkal drasztikusabb......majd meglátod...ha kipróbálod a demót, hogy mire gondolok pontosan
  • Noodlee
    #10
    "MEGJELENÉS: 2005. április 1. -ARANYLEMEZ!-MEGJELENT!"

    Valaki már látta, ill. játszott vele?
  • Hellsing47
    #11
    Brigade.E5.New.Jagged.Union-RECHARGED

    kiváncsi vagyok várja-emég vki :D
  • hapi
    #12
    Engem is érdekel ha olyan mint a jagged alliance 2!!
  • Shep
    #13
    Ez a vezrzió tényleg orosz nyelvű?
  • Rettenthető
    #14
    Huhh, csak ennyie ember próbált vele játszani? Hmmm, az karcsú. Én is tartottam, hogy oroszul lesz, de szerencsére nem.
    Olyasmi, mint a JA2, - bár vannak benne fura dolgok - mivel még csak 1 cellát pucoltam ki a térképről, így kicsit korai lenne erről így nyilatkozni.
  • Marcinko
    #15
    Karakterfejlődés van benne ?

  • Rettenthető
    #16
    Elvileg igen, de 1 pálya alatt nem sokat tudtam eddig fejlődni.
    Pl ha valakit kézzel agyonverek, kiírja, hogy melee attack +1 (vagy valami ilyesmit).
  • Marcinko
    #17
    Akkor megszerzem. Köszi.
  • Rettenthető
    #18
    Nos, most hogy már játszottam vele vagy 2 órát, hát...:
    Nem éppen Jagged Alliance 2, mondjuk inkább úgy, hogy az ihlette őket, de ez azért merőben más játék.
    Lehet csak én nem találtam meg a beállítási lehetőségek között, de ez a játék teljesen mellőzi a körökre osztott jelleget - megjegyzem azt hittem olyan lesz, mint a JA2 volt, de nem. Amikor feltűnik egy ellen, akkor csak pillanat állj, kiadom a parancsot és real-time-ba vált, nem pedig körökre-osztottba.
    A kamera kezelése időnként nagyon idegesítő.
    A pályák kidolgozása - khm - nos eléggé szánalmas. Minden város (vagy térképcella) úgy ragyog a tisztaságtól, mintha az AKSD nagy lomeltakarítása után lennénk, a helyi lakosok meg kipórszívóztak volna az utcán is. Iszonyat steril. Az a 3 kavics, meg 2 deszka az úton, az is olyan mérnöki pontossággal van szétszórva, hogy fájdalmas.
    A pálya szélének a kidolgozottsága is... szal pálya vége, snitt, és a talaj szintjén is a napfényes/csillagos égbolt figyel...
    Az épületeken belül is olyan üresség fogad, hogy az kiábándító. Remélem az én verzióm a szar, de a kórházban - ami egy többképernyős, többemeletes ház - sincs semmi, és ezt a szó klasszikus értelmében értem.
    Ezenkívűl persze van egy valag olyan épület, ahova be sem lehet menni.
    A karakteranimációk egy másik olyan aspektusa a játéknak, amiről sajnos szintén majdhogynem csak negatív véleményt tudok alkotni.
    Mikor az ablakon úgy mászott ki a karakterem (lehet nem kellene hogy tudjon, és ez is egy proghiba), mintha egy ajtón ment volna ki, vagy mikor az ajtót úgy nyitja ki, hogy átmegy az ajtón, vagy előtte van, de háttal... szal fura.

    De remélem, hogy csak az én "demó"-mnak vannak ilyen hibái, és valójában egy tökéletes JA3D.
  • Marcinko
    #19
    Na Rettentő !

    Nem rettentettél el és játszottam egy kicsit evvel a gameval.

    Igatad van: Kamera szar, kihalt a terep, buggos a grafika, NA DE
    Ezen kivűl elég király a game kicsit pöcsölös de ha ráérzel az izére akkor nagyon király szerintem próbálkozz még vele.

    Egyébbként ha valaki valahol tart missionökben az igazán irkálhatna.
  • Marcinko
    #20
    Bocsi a szájlikazt elbasztam.
  • Noodlee
    #21
    Hát én nagyon szívesen tartanék neked élménybeszámolót, de sajnos nincs meg a játék, de a JA2-t a világ legjobb játékának tartom, szal ez is csak jó lehet!
    :)
  • AryanH
    #22
    Sziasztok,

    pár hete megvan a játék játszottam vele pár napot. Előttem szólóknak nagyrészt igaza volt ami a grafikát és a bugokat illetti. Aki viszont szereti a JA2-t annak kihagyhatatlan, rengeteg fegyver van ezekhez lehet rakni hangtompitott távcsővet stb., sok küldetés és a harc itt másodperc alapú, nem pont rendszerű. Így sokkal keményebbek a harcok és nagyobb a sebzés lehetősége. Külföldi portálokon nézzegetem képeket meg leírásokat és a vége a felé már milyen fegyverek vanak... Ez a játék nem fogja megváltani a világot, de aki szereti ezt a világot annak ajánlom
  • Rettenthető
    #23
    Szóval.

    Nem hagytam abba a játékot, mert van valami érdekes hangulata, ami magával ragad.
    Kétségtelen tény, a játék ideális fegyverbuziknak, sőt csak azoknak ideális.

    Nem számoltam össze, de eddig kb. 10< van a sörétesek száma, ami azért nem hazudik.
    MP5-ből is eddig 5 félét láttam, ha jól emléxem, szal tudnak valamit a srácok. Aztán ott van a tömérdek kiegészítő a fegyverekhez, meg az olyan apróságok, mint a 2 tár összetixózhatósága, a váltámaszok behajthatósága, stb. Szal van azért benne ez-az.
    Most épp egy M4 kezdtem el felszerelni, mert arra szinte minden aplikációt fel lehet szerelni, még bajonettet is.
    Tehát fegyverbuzulós szempontóbol tuti a játék.
    Az hogy a kocsinak a csomagtartója is megdübbenthető a hadizsákmánnyal, az is egy nagyon jó gondolat.
    Ami még tetszik - ellenben a JA2-vel - hogy itt a beltéri harcok elég durvák időnként, és amikor át kell vizslantani a házat még ellenfelek után... na az az, ami megadja a játék különös zamatát.

    De sajnos további szörnyű hibával is kellett szembesülnöm a játék folyamán.
    - Az egyik - és ez megbocsáthatatlan hiba - hogy női karakterre nem lehet sisakot tenni. Hogy ez miért van, milyen okból követték el, hát azt nem egészen értem. Lehet készül már erre pecs (erre még visszatérek), de szal ez így elég kemény.
    - A másik ami szintén kiábrándító kicsit, hogy volt olyan pálya, ahol az ellenfél egy olyan épületbe ragadt be (belülre) ahová amúgy nem lehet bemenni. És ilyenkor - mivel persze nem tudom megölni - nincs vége a harcnak. De a legszebb az egészben, hogy a karaktert valahogy mégis kivűlre érzékelte, mert poénból próbálgattam valami szétlőni a közelében és pont ott volt az ellenség sérülékeny pontja és meghalt. Hát azért na...

    Amit igazából hiányolok az nem is csak a sok szösz az utcán/házban, hanem a kinyitható dobozok, szekrények, amiknél esz a kíváncsiság, hogy vajh mi lesz benne.

    Amit külföldi fórumon is olvastam, hogy jó ötlet a fegyver tisztogatás poénja, csak a fegyverek olyan gyorsan koszolódnak, mintha fekete lőporral működnének. Szal, hogy egy mp5-t 60 lövés után már 30%-osan koszos... khm.


    És akkor a patchről.

    Szal a játék orosz programozóktól származik és nagy nehezen sikerült találni hozzá angol kiadót (mármint, aki angol nyelven kiadja) és ekkora megjelenik a patch. Milyen nyelven? Természetesen németül...
  • AryanH
    #24
    Nem tudom, hogy hányadjára kezdem újra, de mindig és mindig új dolgok jönnek be. A játék elején alapfeltétel minél hamarabb megvenni a kocsit, mivel nagynagy raktere van és oda lehet bepakolni az árukat és a fegyvereket amiket szereztünk és ezt egy az egyben eltudjuk adni a fegyverboltban. Az idő múlásával egyre jobb fegyverek lesznek és, ha erre nem figyelünk elégé oda az ellenség már olyan fegyverekkel jönn, hogy nehéz dolgunk lesz nagyon. Már írtam, hogy vanak véletlenül generált küldetések ilyen amikor egy csomagot kell elvinni, ebben ami nem tetszett, hogy kiadták, hogy vigyek el egy prostinak a csomagot és ezért kapok 1000 pénzt, de hogy betudjak menni a prostihoz fizetni kell és pont a legdrágábbat 750-et, JA2-ban is voltak ilyen nénik itt is úgyanazt lehet csinálni. Azért nem felejtették el a humort a készítők úgyanezen a helyen, a pap megbíz minket, hogy vezessük vissza az elveszett báránykát az egyházhoz, s ez a bárányka éppen egy prosti, vissza is vittem neki erre annyira megörült neki, hogy másnap délig bevonult vele a hálószobába:-), de a jutalom erre egy FN-FAL volt, ami annyira jó a játék ezen szakaszán, hogy nincs hozzá töltény és a fegyver kb. 15ezret érne, ha megtudnád venni. Amikor 20 ezer a kocsi.
  • Marcinko
    #25
    Szevasz !

    Bocsánat, hogy beleszólók de az MP5 amugy is nagyon érzékeny műszer ha koszólódik márpedig azt könnyen és hamar teszi, akkor az akadályt okoz. Szóval nem AK vagy AMD ami mindig lővésre kész bármilyen retkes is.

  • Rettenthető
    #26
    Helló!

    Nézd, lehet, hogy egy érzékeny műszer, de egyrészt nem ékszerfegyver, másrészt nem gondolod, hogy 60 lövés (az csak 2 tár) után kicsit bagatel, hogy irdatlanul koszossá válik?
    Persze, és a szuper elit kommandó, ha 2 tárat elhasznál bevetésen, akkor a harc kellős közepén meg kell tisztogatnia a fegyvert, mert oly mértékig retkes lett, hogy jó, ha eltalálja a falat? Ez igen csak rossz fényt vetne HK-ra, sztm egy elit osztag sem használná, ha ennyire szar lenne.

    Fekete lőporos fegyvereknél kell 30-50 lövés után tisztítani a fegyvert, nem pedig egy ultramodern, füstnélküli lőporos fegyvernél. Sztm bőven 100 lövés fellett (de lehet nagyon kis számot írtam) kellene lennie annak, amikor már a lövés pontosságát erősen befolyásolja. Persze lehet én tudom rosszul. Majd lehet megkérdezem a haditechnikai topicban, vagy a Kaliber magazintól.
  • Marcinko
    #27
    Szevasz !

    Igen jól látod x lővés után a lőpor miatt elképzelhető akadály. Ez a veszély leginkább az SD-ket fenyegeti. Lővészet, harc közben fel kell készülni az akadály elhárításra, ezért irtam,. hogy műszer és nem azt hogy ékszer :)

  • Marcinko
    #28
    Lehet, hogy én töketlenkedek de a küldetés után és nem FN FAl t kapok hanem egy kulcsot, avval meg nem tudok hirtelen mit kezdeni. Megoldás ?
  • steweee
    #29
    nemrég telepítettem, de sehogyan sem boldogulok vele.légyszi néhány tippet az elinduláshoz, mert teljesen tanácstalan vagyok. az első pályán mivel van egy "romlott"m16 meg egy beretta, csak annyit tudok csinálni hogy a baloldali úton elsasszézok az őrök előtt, mert tűzharcban kinyírnak. és akkor már tudok mozogni terepen, na az sem volt könnyű míg rájöttem hogyan kell mozgatni.

    légyszi bármi segítséget az elinduláshoz és a kezeléshez
  • kacsoo
    #30
    Hello!

    Probáld meg a hullákat átkutatni asszem "i" gomb a lista aztán jobb egér gomb "search a corpse" és huzd át az inventoryba a cuccokat!Amugy egy pisztolyod már alapból van-és sajna egy darabig más nem is nagyon lesz!
    Beszélj a haldokló katonával és Jerommal akit el kell kisérni a városba!
    van még egy küldetés ezen a mapon, a jobb felső sarok talán a gengsztereket kell lenyomni!
    Aztán hozd és vidd küldetések sorozata Pl.:vámos irodája,helyi banda főnők fiacskájánka kiszabaditása stb.Sok sikert!
  • Isegrim
    #31

    Na próbálgattam szintén, nem rossz ez annyira, de sajna kidolgozatlan.. Az intro, videók meglepően jók. a harcrendszer nem rossz, csak sajna nekem így a játék elején, pisztollyal a kósza banditák ellen úgy tünt az AI taktikai repertoára kimerül abban hogy nagyjából hatásos lőtávra megközelíti az embert (nyílegyenesen), aztán ott leguggol a tök nyílt terepen és addig lövi egymást a két oldal amíg mindenki ki nem lesz írtva. Ez így primkó, a JA2-ben elég sokat manővereztek ide-oda.

    A sebzés kissé randomnak tünt szintén - volt olyan ellen akibe legalább 10 golyót küldtem, máskor megfeküdtem egytől se szó, se beszéd.. jó persze én szeretem hogy nem egyforma a rendszer, the JA2-ben ez is jól megvolt oldva, pisztolytól, durva puskától durva találat esetében fél-, 3/4hulla lettél, de volt esély hogy elvánszorogj vagy megmentsenek..

    Sztorit, olyan szinten kidolgozott karaktereket, NPC-t v. merc-et sehol nem tudtam felfedezni mint a Jagged Allience-ben, ez az ami legjobban hiányzik, így nincs hangulata. Menj oda, vidd oda, öld meg, markold fel a fegyvert/zsét, add el, vegyél jobb fegyvert azt csá'. Eddig legalábbis ennyi jött le.
  • Blondy
    #32
    hi

    Ha valaki esetleg játszik ezzel lenne egy kérdésem.

    Van egy idegesítő küldetés a lázadó oldalon:

    Egy convoj indul el fegyverszállítmánnyal porto torro-ból és san miguel-be tart. Kapok egy uaz-t is a küldi elött és a feladatom "intercept the convoy". van rá 6 napom de hiába kocsikázok fel s alá a két emlitett város között az idő letelik és mission failed. semmi konvoy. ha menetközben néha megtámadnak akkor is csak a szokásos mukinyulakat lödözöm. valakinek sikerült ezt a mission-t megcsinálnia már?
  • bestGP
    #33
    hali
    hogy tudnam megszerezni a gémet? boltokban nincs
    (p m )

    üdv
  • Kotomicuki
    #34
    A konvoj egy új helyszín lesz a térkép keleti végén, közép tájon, a Finomító és a Rablóbanda fővárosa között.

    Megszerezni a gémet meg vagy a Strategy Fist oldalán megveszed 15$-ért , vagy letöltöd Torrentről. (Természetesen az első variációt kell vákasztanod! ;) )

    Az Immortal Badass 2.10 kiegészítőt erősen ajánlom a játékhoz! (A helikopter helyett a teherautót úgy kapjuk vissza - a heli "beragaszt" akár 3-4 embert is a pályák elején és amúgy sem lehet légvonalban vagy gyorsabban közlekedni vele, csak az út "fölött"!!! - , hogy az ural.obj fájlt kitöröljük innen: c:\Program Files\Strategy First\Brigade E5\MODs\Badass\Objects\ )
    Egész jó móka, amikor dupla katonai osztaggal száll szembe 6 emberünk és a hátukban feltűnik az elit-kommandó a következő "szint" fegyvereivel...
  • Kotomicuki
    #35
    Az UN konvoj hollétét Rio Loma-ban árulja el Rico egyik beosztottja, miután felvettük a 2. - ezt a - küldetést, utána jelenik meg a térképen Rio Loma és San Miguel között egy új ideiglenes helyszín -> ez lesz a rajtaütés helye, amiben a beosztott és egysége is a segítségünkre siet.

    Az előző - hsz-omban lévő - konvojos küldetést a tábornokéktól lehet később megkapni...
  • Kotomicuki
    #36
    Egy angolnyelvű útmutató a játékhoz (katt ide).

    Az "Easy Money"-t max. a játélmenet kipróbálásákoz használjuk, mert hihetetlenül rombolja a játékélményt a vele elérhető 200+k $ az első 10(2x5) küldetés után úgy, hogy közben már megvan a 6, mindig jólfelszerelt zsoldosunk, legalább 1,5 hónapra előre leszerződtetve és Ural/Helikopter járművel a hátsójuk alatt.
    A nehézségi szinttel sok minden változik a játékban: pl. az, hogy melyik irányzék számít már távcsőnek a fegyveren, azaz, melyikhez kell már a "sima" lövészeten kívül a mesterlövész tudomány az adott zsoldosunknak, ami sokkal több fizetési igényt jelent. (Egy jó lövész viszonylag olcsó (10-15k - 3 hétre), de ha ez már jó mesterlövészi képességgel is párosul, akkor azt nem ússzuk meg 20-25k/3 hét alatt!) [A zsoldos kezdő felszerekése/fegyvere is befolyásolja a felbérelési árát, ami a hosszabításoknál már nem jelentkezik + kiadásként.]
    A Trade, azaz Üzletelés tudást csak egyetlen egy zsoldosnál, lehetőleg a főkarakternél fejlesszük - különösen EM nélkül és a nehezebb fokozaton - , mert 1-1 egyén átfegyverzésén akán 5-10k-t is simán megspórolhatunk vele -> Minden értékéhez tartozik egy körülbelüli eladott (min.) áruérték, amit elérve egyel nő ez az érték, azaz, ha a raktérben 2 ilyen egységre való áru van, akkor azt 2x-re adjuk el, hogy a lehető legjobban fejlődjön ez a képesség!
    Természetesen EM nélkül a Rambó-módszert kell alkalmazni a megélhetéshez -> amit a megölt ellenségnél találunk, abból élünk; és lehetséges, hogy a teljesen megrakott Ural lészletét 3, különböző városban leszünk kénytelenek eladni az optimális bevétel eléréséhez (persze, közben telik a drága idő...).
  • Kotomicuki
    #37
    A játék elején, ha járunk Cali-Cantos repülőterén - a Porto-Torro-i bankár páncél-betétje, a vámtiszt csomagja és részben a kereskedő borospalackjai miatt amúgy is jövünk ide (közben feltétlenül álljunk meg az Olajfinomítónál, mert némi pénz ütheti a markunkat, ha beszélünk a főnökkel ), ha csak nem a San-Miguel-ieknek dolgozunk... - , akkor Dana Bender megkér bennünket, hogy vigyünk neki egy normális szerelőt.
    Rico pénzes küldönce amúgy is a San-Migueli reptéren van (akit azonnal le is lőhetünk, mert nála van a pénz; a S-M-i széfet magáncélra használhatjuk, amíg ki nem rabolják azt -> elviekben a bűnözők módszeres likvidálása megakadályozza ezt) - borospalack vadászat ürügyén is útba esik 1-2 város és annak kereskedője... - , így ott jobban körülnézve találkozhatunk Juan Lango-val, aki már nagyon lepattanna onnan és szerelőnek vallja magát.
    Dana és Juan összehozása után ugyan nem kapunk nagy jutalmat, de Lango barátunk értékes szolgáltatást fog nyújtani:
    - ha viszünk neki fegyverek technikai leírásait, akkor átalakíthatja azokat nekünk (jellemzően behajtható válltámaszú verzióikra - ez inkább csak a használati/tüzelésre késszé tételi sebesség növelését eredményezi -> csak a másodlagos, épületharc-fegyverünkön végezzük el ezen beavatkozást - ha nem pisztolyt alkalmazunk erre a célra - , mert ott jól jön)
    - ill. a fegyvereinket is megjavítja 100%-osra, és azonnal!!! - még a 100%-osan romos 5,56-os hangtompítót is újjá varázsolja, ami képes 2 csata alatt ilyenné válni (ha sorozatot lövünk vele, akkor elég neki egy fék is a játék vége felé, amikor már 3-4x túlerőt is jelenthet egy ellenséges egység) - , mindezt még baráti áron is teszi
  • Kotomicuki
    #38
    Ugyan el lehet menekülni az egyes helyszinekről - nem úgy, mint a 7.62-ben, ahol mindenképp ki kell írtani minden ellenséget a továbblépéshez - , de ezt csak a nem fix helyeken érdemes használni (dzsungel, útkereszteződés, stb.), mert az ellenség ott marad és vár ránk a következő visszalépésnél!!!
    (A tábornok radar-robbantós küldetésénél elinaltam, mert négyünket és a felszerelésünket kevésnek ítéltem meg a 2 járőrosztaggal megerősített bázis elfoglalalásához, amit máskor, a zsákmány miatt (Az Ural kevés szokott lenni hozzá úgy, hogy a 6 zsoldos alig tud járni a túlsúlytól!) mindig kitakarítok. Rico sameszát kellett volna a későbbiekben, ugyanonnan kiszabadítani, ami szintén dumcsizással indulna, mivel ott mi lennénk a(z ál)kivégzőosztag...
    Nos, a főbelyáratnál, 10m belül 6 ellenség fogadott - rejtekhely az Ural mögötti 4-6 m2 lenne csak hatunknak, elérhető közelségben... (t'om, hogy lehet szaladni is 2-3 emberrel, amíg a maradék elszórja a gránátjait, de az nagyon ritkán jön be sérülés nélkül -> <5%) - , a tetőkről és őrtornyokról további 6-8 mesterlövész és a közben befutó 6-8 gyalogos-járőr gránátesője lenne az "alap" ellenfél..., majd érkezne a "szokásos" erősítés is, lehet, hogy éppen a hátunkba, arra a zsebkendőnyi területre...! )
  • Kotomicuki
    #39
    Na, azért sikerült egy újrakezdés után, nehéz fokozaton letudni azt a küldetést - éjszaka, mert nappal csak szívás lenne belőle! :)

    58 ellenség hever a pályán (már 9 emberből áll a kezdetekben 3 fős bandita-(alap)osztag), 1 Dragunov és 4 Remington mesterlövész fegyvert elejtve, az M4A1, a G3KA4, HK 416/14 és a HK 417/12 "alap"-fegyverek mellett -> azaz az eddigi 60-65m-s biztonsági zóna (AUG SMG, HK 416/10, stb.), amin kívül kell tartani az ellenfelet, hogy ne minden lövése találjon nyílt színen, az most már 80-85m-re tolódik ki... - azért mókás a gép, mert Desert Eagle-t is használtak az ellenfelek, amik szűk helyen, a "nagy" mordályok ellen veszélyesek lehetnek a gyorsaságuk miatt -> ezért is nyomul az ék nálam behajtott válltámaszú MP5SD6-l (csöndes, nem tódul egyből az egyén nyakára az egész kaptár...) és SPAS-12-l(nehéz vele téveszteni 10-15m-n belül, egy biztonságos sarok/falrész/ajtó mögül - zöld és lila lőszerrel...) még mindig! :))

    Indulásként 2 ellenfél volt a fogvatartott közelében az épület szobáiban, annak tetején pedig 5-n várakoztak -> a tetőre, főleg, amíg az őrtornyok "üzemelnek" nem célszerű (megpróbálni se) kimászni, de a lejáratokat 1-1 emberrel figyeltetni kell!
    A 2 bejáratnál (2x)6-8 embert kellett leteríteni, akik iramodtak volna befelé serényen -> a sörétes puskák azért visszafogták őket ezen igyekezetükben, és amíg ezek töltöttek, addig az MP5 és az AUG SMG vigyázta a bejáratokat.
    Amikor már nem kaptak hirtelen sorozatokat a sötétből az ajtókat becsukni próbáló embereim, akkor kezdődött az akció! :)
    Golyózáporban futás a lőtérre, be az ajtón és azzal a lendülettel le is lett terítve az az egy őr, aki egészen addig vigyázott az épületre, hátul, a fal mögött.
    Majd végig a központi épület mögött, be a hátsó bejáraton (2 őr), fel az emeletre (1 őr) - tetőre nem, mert gránátjaik is vannak, amit sűrűn használnak is - , majd a főbejáratnál, több részletben 6-8 ellenség kiterítése -> a mesterlövészek miatt az üss és fuss taktikát kell alkalmazni, a Rambó/Terminátor itt már nem jön be. :)
    Közben Sniper kicsomagolja az SVD-S-ét - amin az éjjellátó van - , behajtja a válltámaszát és befut a lőtérre. Miután elült a golyózápor, kiront és a lőtér mögötti toronyból kiszedi, 2x-re a két őrt. Ezután a hátsó bejáratnál, ahonnan az antennához is fel lehet menni, leszedi a 4 őrt - a bódénál, elhasalva az árnyékban -> vakon becélozva 5m-ként a terepet, hogy "előjöjjenek" az ellenfelek a homály takarásából.
    Vissza a két épület köré és a "börtön" másik bejárata, illetve az a mögött álló őrtorony környékén őgyelgő ~8 egyént (3 a toronyban) is leteríti.
    Felkúszik az antennához - bent, a túlsó sarkon 1 őr - és a hátsó bejárat őrtornyából kiszedi a 2 bent tartózkodót - >1,7s, amíg a 2. is megkapja a fejlövést az első után, 30m-n belülről...
  • Kotomicuki
    #40
    ...Legvégül betájolja a főbejárat melletti, utolsó őrtornyot és leszedi a mesterlövészt belőle (2 kísérője már lemászott eddigre) és végez a külső őrjárat magányos emberével is.
    Közben a vezér kirongyol a főépület hátsó bejáratán és a főbejárat melletti épület sarkának takarásából - igazából a főépület tetejéről leselkedők elöl takarja magát a sarokkal... - leszedi az utolsó 4-5, talajszinten őgyelgőt. Ezután vissza vágtat a főépületbe, a lépcsőnél lelövi a tetőről lemászó egyént, majd ezzel a lendülettel fut is fel a tetőre, ahol fegyverének sorozata leteríti a mesterlövészt.

    A "börtön" tetejéről egy egyén akart lemászni, még az elején, amikor elkezdődött a buli, vesztére, mert Wiz lekapta sörétessel, majd a létrától a még 2 hasonlót fontolgatót is leszedte - gyorsaság és szerencse! :)
    A még Sniper által, a lőtér bejáratából megsebzett egyik mesterlövészt Flyer kaszálta le a szintén behajtott válltámaszú Minimi Para-val - ez cserélve lesz, mert már 2 "szint" óta megvan és a mezőn még mindig szépen lefekteti az ellenfeleket 60-80m távolságból, de már érződik, hogy kevés a (pontos, azaz az 50%-s)lőtávolsága... - , majd felmászott a tetőre és a még mindig az antennánál gubbasztó Sniper-t figyelő egyént is megsorozta.

    Igazából a főépület teteje és az antenna dombja (a robbantós küldetésben ezt kell védelmezni, majd innen indulhat az ellentámadás a hátsó bejáraton keresztül - itt a szemközti dombról is jó rálátás nyílik a lőtér és a főépület felé...) is a 2 tuti helyem, ahonnan a legtöbb dologra rálátás nyílik ezen a helyszínen.

    Bánatomra sok mindent itt kell hogy hagyjak, mert egyszerűen nincs helyem a pakoláshoz, annyi az elvinni való! :))