Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
-
Kotomicuki #38 Ugyan el lehet menekülni az egyes helyszinekről - nem úgy, mint a 7.62-ben, ahol mindenképp ki kell írtani minden ellenséget a továbblépéshez - , de ezt csak a nem fix helyeken érdemes használni (dzsungel, útkereszteződés, stb.), mert az ellenség ott marad és vár ránk a következő visszalépésnél!!!
(A tábornok radar-robbantós küldetésénél elinaltam, mert négyünket és a felszerelésünket kevésnek ítéltem meg a 2 járőrosztaggal megerősített bázis elfoglalalásához, amit máskor, a zsákmány miatt (Az Ural kevés szokott lenni hozzá úgy, hogy a 6 zsoldos alig tud járni a túlsúlytól!) mindig kitakarítok. Rico sameszát kellett volna a későbbiekben, ugyanonnan kiszabadítani, ami szintén dumcsizással indulna, mivel ott mi lennénk a(z ál)kivégzőosztag...
Nos, a főbelyáratnál, 10m belül 6 ellenség fogadott - rejtekhely az Ural mögötti 4-6 m2 lenne csak hatunknak, elérhető közelségben... (t'om, hogy lehet szaladni is 2-3 emberrel, amíg a maradék elszórja a gránátjait, de az nagyon ritkán jön be sérülés nélkül -> <5%) - , a tetőkről és őrtornyokról további 6-8 mesterlövész és a közben befutó 6-8 gyalogos-járőr gránátesője lenne az "alap" ellenfél..., majd érkezne a "szokásos" erősítés is, lehet, hogy éppen a hátunkba, arra a zsebkendőnyi területre...!
)