Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
  • Rettenthető
    #18
    Nos, most hogy már játszottam vele vagy 2 órát, hát...:
    Nem éppen Jagged Alliance 2, mondjuk inkább úgy, hogy az ihlette őket, de ez azért merőben más játék.
    Lehet csak én nem találtam meg a beállítási lehetőségek között, de ez a játék teljesen mellőzi a körökre osztott jelleget - megjegyzem azt hittem olyan lesz, mint a JA2 volt, de nem. Amikor feltűnik egy ellen, akkor csak pillanat állj, kiadom a parancsot és real-time-ba vált, nem pedig körökre-osztottba.
    A kamera kezelése időnként nagyon idegesítő.
    A pályák kidolgozása - khm - nos eléggé szánalmas. Minden város (vagy térképcella) úgy ragyog a tisztaságtól, mintha az AKSD nagy lomeltakarítása után lennénk, a helyi lakosok meg kipórszívóztak volna az utcán is. Iszonyat steril. Az a 3 kavics, meg 2 deszka az úton, az is olyan mérnöki pontossággal van szétszórva, hogy fájdalmas.
    A pálya szélének a kidolgozottsága is... szal pálya vége, snitt, és a talaj szintjén is a napfényes/csillagos égbolt figyel...
    Az épületeken belül is olyan üresség fogad, hogy az kiábándító. Remélem az én verzióm a szar, de a kórházban - ami egy többképernyős, többemeletes ház - sincs semmi, és ezt a szó klasszikus értelmében értem.
    Ezenkívűl persze van egy valag olyan épület, ahova be sem lehet menni.
    A karakteranimációk egy másik olyan aspektusa a játéknak, amiről sajnos szintén majdhogynem csak negatív véleményt tudok alkotni.
    Mikor az ablakon úgy mászott ki a karakterem (lehet nem kellene hogy tudjon, és ez is egy proghiba), mintha egy ajtón ment volna ki, vagy mikor az ajtót úgy nyitja ki, hogy átmegy az ajtón, vagy előtte van, de háttal... szal fura.

    De remélem, hogy csak az én "demó"-mnak vannak ilyen hibái, és valójában egy tökéletes JA3D.