Taktikai körökre osztott, Jagged Alliancehoz és a Fallouthoz hasonlító játék. Zsoldosokat bérelünk fel és megakadályozunk egy kis trópusi országban kitröni készülő civil háborút.
  • Kotomicuki
    #36
    Egy angolnyelvű útmutató a játékhoz (katt ide).

    Az "Easy Money"-t max. a játélmenet kipróbálásákoz használjuk, mert hihetetlenül rombolja a játékélményt a vele elérhető 200+k $ az első 10(2x5) küldetés után úgy, hogy közben már megvan a 6, mindig jólfelszerelt zsoldosunk, legalább 1,5 hónapra előre leszerződtetve és Ural/Helikopter járművel a hátsójuk alatt.
    A nehézségi szinttel sok minden változik a játékban: pl. az, hogy melyik irányzék számít már távcsőnek a fegyveren, azaz, melyikhez kell már a "sima" lövészeten kívül a mesterlövész tudomány az adott zsoldosunknak, ami sokkal több fizetési igényt jelent. (Egy jó lövész viszonylag olcsó (10-15k - 3 hétre), de ha ez már jó mesterlövészi képességgel is párosul, akkor azt nem ússzuk meg 20-25k/3 hét alatt!) [A zsoldos kezdő felszerekése/fegyvere is befolyásolja a felbérelési árát, ami a hosszabításoknál már nem jelentkezik + kiadásként.]
    A Trade, azaz Üzletelés tudást csak egyetlen egy zsoldosnál, lehetőleg a főkarakternél fejlesszük - különösen EM nélkül és a nehezebb fokozaton - , mert 1-1 egyén átfegyverzésén akán 5-10k-t is simán megspórolhatunk vele -> Minden értékéhez tartozik egy körülbelüli eladott (min.) áruérték, amit elérve egyel nő ez az érték, azaz, ha a raktérben 2 ilyen egységre való áru van, akkor azt 2x-re adjuk el, hogy a lehető legjobban fejlődjön ez a képesség!
    Természetesen EM nélkül a Rambó-módszert kell alkalmazni a megélhetéshez -> amit a megölt ellenségnél találunk, abból élünk; és lehetséges, hogy a teljesen megrakott Ural lészletét 3, különböző városban leszünk kénytelenek eladni az optimális bevétel eléréséhez (persze, közben telik a drága idő...).