160
Kizárólag Final Render témában
-
Imperat #160 Heló! Lenne egy olyan problémám, hogy amikor készítek két átlátszó materialt, és egymásba rakom akkor sötét lesz a kettő átfedése. Sörösüveget szeretnék elkészíteni, hogy tele legyen sörrel, és egy söröspoharat szintén tele. És már mindenfélét kipróbáltam de az a terület ahol két anyagon menne át a fény teljesen sötét lesz. tudna valaki valamit javasolni, hogyan lehetne ezt megoldani? Előre is köszönöm. -
#159 -
#158 Aggyak? -
#157 Valaki tud adni PMG Plugint??? -
sendul #156 Sziasztok! Van egy kis problémám. Nagyon kéne a maxhoz a final render, de nem tudom honnan ingyen megszerezni. Aki tud egy linket, vagy valahogy el tudja küldeni azt nagyon megköszönném. -
zol4506 #155 hy!
én honnan tudnám letölteni a 3dsmax 6-ot?? -
#154 Eladó vadonat új PNY NVIDIA Quadro FX 1300 grafikus kártya Kecskeméten. (Paraméterek a linkre kattintva elérhetők.) Ár: 40 000 HUF. Garancia: Max 1 hónap, mert nem dobozos!
Érd.: e-mail: [email protected] , illetve telefon: +3606308569186 . -
SmokeDT #153 Köszi szépen..kicsit megkésve :) -
nenad #152 elkuldtem privatban. -
nenad #151 mindjart elokeresem! most akadt egy kis idom. -
SmokeDT #150 :)
Köszi! -
nenad #149 ja'jj, hat nem ingyen van az biztos :)
Estefele elokeresem neked a cuccost -
SmokeDT #148 Kösz.. Megszereztem már a stage1 sp1et, és feltettem, de amikor renderelni akarok, akkor bejön vmi turbo squid és Serialt meg Auth kódot kér. plz help -
nenad #147 azt hiszem legalabb sp1 kell hozza, de ajanlom letolteni az sp2-is mert az jo sok javulast hoz. -
SmokeDT #146 Hali!
Egy kis help kéne. Max 6 hoz szeretném feltenni a Finalrendert. Melyik változat, az ami jó? stage1 sp1? -
nenad #145 d|ave|
antialiasin sucks in FRstage 1, vedd nagyobbra a subdivst vagy mi van ott, es jo lesz. Igy viszont nagyon lassu lesz a renrdereles, szoval csak a vegso kepen erdemes alkalmazni.
-
K.András #144 Csak sikerült.. -
K.András #143 Vazze nem tudok egy sima motion blurt elöcsalni belöle!!!következö történik,egy kereket akarok renderelni beállitom a fr objektben a 3D blurt kamera lerak értékeke beállit és semmi!!!Nem hiszem el hogy ugyanugy 12 pass-t kell renderelni mint a default rendernél ezért a kameránál nem állitottam be,beállitom akkor iszonyat lassu és akkor sem jo!!!Kezdem nagyon nem érteni a dolgot, ráadásul ami a helpben van az kaki, megcsinálom azokat amik oda vannak irva és semmi!!!ötlet??? -
#141 Amúgy a Brazil 1.2-ben állítólag sokat finomítottak az SSS-en is. Gondolom pont az fR miatt. :)) Meg van Skin shader is, amit elég penge lett a többszintű SSS kezeléssel. És nem is lassú. Asszondják. Bárcsak kipróbálhatnám... :) -
#140 Nemcsak hogy gyorsabb, de már diffúz fényt is fel tud venni. Ez még nem volt benne a Stage-0-ban. Ha ott egy objektumot raktál egy SSS-es objektum belsejébe, akkor nagyon csúnya dolgokat produkált.
Most felhozták az SSS-t arra a szintre, hogy az ilyen problémákkal, pl. magok egy szőlőszem belselyében, már miden tweakelés nélkül megbirkózik.
Ha belepofázhatok: Szerintem az fR SSS-je gyorsabb, mint a Brazilé. Bár nem lehet annyira lebutítani. Még alacsony sample érték mellett is számol sokat, igaz, szebb is. -
nenad #139 ja de ez itt a finalrender topic :) -
nenad #137 sokkal gyorsabb, es nem feltetlen a fotonoktol fugg. Mar a stage 0 ban is jol meg volt csinalva a translucyency. Most sokkal konyebb, siman tudsz beloni azonnal translucient materialt, es utana mar csak szepen finomhangolod arra mire kell.
-
#136 És milyen gyors? Brazillal összehasonlítottad már? Bár a gyorsaság a photonoktól függ :DD -
nenad #135 johogy.. :) -
#134 Köszi!
SSS van final render 1-ben? -
nenad #133 micro triangle displacement, sok millio polygont genereal rendereles kozben... igy azok nem zabaljak a memoriat. -
#132 Mi az az MTD? -
#131 Köszi, a következő hat hónapra lesz értelmeznivalóm :) -
nenad #130 eleg sokat eltokoltem vele, szerintem sokkal egyszerub mint az elozo es gyorsabb is.
Belso terekre legjobb valasztas minden mas renderer elott (vray brazil) viszont sulyos problemai vannak az arnyekokkal, (szaggatott a szele) gondolom ez valami bug. Ha marha nagyra veszed az antialiasingot az eltunteti, csak sokaig tart.
Hypeg Gi complexebb objektumoknal iszonyat sok memoriat eszik (1 darab autohoz 4 GB+ memoria kell...) Egyszerubb dologra viszont jol hasznalhato.
Nagyon tetszenek az uj featurek kozul azok amik peldaul mas targyakon keresztul is mukodnek. Pl atlatszo targyakon keresztul masik atlatszo targy glossyrefje, caustics, motion blur stb.
MTD lassu, vray sokkal jobban megoldotta a feladatot,nagysegrendileg gyorsabb,pontosabb.
De legalabb van. Es hasznalhato is.
A materialok nagyon el vannak talalva, foleg a glass, meg a translucient-ek teccenek.
Maga a material settings is nagyon jol van belove. Sokkal konyebb valami ertelmeset kihozni belole.
Amit sajnalok az az hogy nincs per object saturation controll. Mert ez nagyon jol jonne.
Mer nem mindig linearis a color bleeding, pl ha van egy belso tered, belosz egy directel, a padlorol jon az elso bounce es akkor az ugye szinez mindent, viszont ha a falak mondjuk pasztellesek es levesszuk a saturatiot akkor az o ertekuk gyakorlatilag monokrom fenyertekre redukalodik. Ezert lenne jobb egy per object saturation settings. (aztan nehogy ott legyen valahol csak nem vettem eszre... :) Mondjuk szo se rola vrayben is color corrector pluginnal oldom meg, mert bar vraybe bele van epitve de valamiert kikapcsoltak. Szoval itt is ez a formula egyenlore.
A motion blur nagyon szuper, es nem is lassu!
A properreles pelda nagyon teccik.
Ami meg van az hogy a vegso kephez, hogy szep sima legyen, eleg nagy mennyisegu HS sample kell.
Sok esetben 300+ De vegul is hamar kiszamolja...
:)
-
#129 Na, most hogy kijött a STAGE 1, kinek mik a tapasztalatai?
Úgy látom, kezdhetjük elölről a tanulást, mert az első próbálkozásaim elég viccesre sikerültek :) -
#128 vannak ilyen füzetek, szakmai szótárak, nem drágák -
#126 pffff barátnőm kedvenc filmje :D -
#124 huh, én nem tudom sajnos, mi az a HDRI, és mire jó.... -
#123 :) Na, most épp a causticsszal vacakolok... Kicsit lassú, de nagyon szép... :) Ász. Ha ez is meglessz, akkor megvan az első fR-es képem!
HDRI képet hogy lehet használni environment megvilágításhoz fR-ben? Csak bedobom az environment mapba, vagy valami más is kell? -
#122 óvatosan kell emelgetni az értékeket, pl. ha benyomsz az fr-matlibből valami materialt, úgy felbassza a paramétereket, hogy egy fehér golyót is egy napig renderelsz
szóval inkább a default értékekből kell kiindulni
a foltok meg csak addig zavarnak, amíg nincs textúra az anyagokon -
#121 Ez jó. Ilyen még nem volt! :))
Nem vagyok olyan jó angolos, de talán, sazbadon:
"egy izometrikus engint(grafikus motort) fogunk használni, hogy megjelenítsük a 2D-s háttereket, s ezalatt valós 3D modelleket (átpakolva) 2D-be(n). A spéci garfikus megoldások lehetővé teszik, hogy megtartsuk a 3D karakterek AntiA-ját, így tökéletesen beleolvasztva a 3D karaktereket a jelenetbe (A 2D-s háttérbe)"
Az antiA egy eljárás, az éleket, és vonalakat simítja el, úgy, hogy pixelszíneket mos egymásba. Röviden: antiA nélkül pixeles, mellette szebb, simább a kép.
A blending pedig eccerű engol szó: belemosni itt, beleileszteni.
Amúgy pl. a Commandos legújabb része is ilyen motort használt. -
waccoo #119 Valaki meg tudna dobni egy FR-el ? -
#118 Jaj, fogalmazni, AZT még mindig nem tudok... :(( Igen a density-t raktam fel annyira. Ez ennyire brutál? :))
Nem, a rays a defaulton van. De ha azt elemelem, akkor is meghal. Amúgy jó, mert olyan "tesztrendereket" tudok nyomni... egyelőre más nem is kell. :)
Apropó: gondolom szar memória mehet a kukába... -
#117 az mindent okozhat
ez a min-max dolog ködös
én csak min-max density-t látok, de az már 80-nál is sok, max 100 legyen (min 50-60)
azt hittem, a rays-ről beszélsz -
#116 A beállítások:
Min: 120, max 200. Ennyi kellene. Legalábbis kipróbálni még nem tudtam... :( A képméret: 1024x1024*0.85, tehát viszonylag "normális" máret, nem HDTV, vagy academy... :)
Azóta még egy helyen fagy: ha a fotonszámot túl magasra rakom causticsnál.
Memóriahiba okozhat ilyen jelenségeket?