Kizárólag Final Render témában
  • Aldaryn
    #121
    Ez jó. Ilyen még nem volt! :))
    Nem vagyok olyan jó angolos, de talán, sazbadon:
    "egy izometrikus engint(grafikus motort) fogunk használni, hogy megjelenítsük a 2D-s háttereket, s ezalatt valós 3D modelleket (átpakolva) 2D-be(n). A spéci garfikus megoldások lehetővé teszik, hogy megtartsuk a 3D karakterek AntiA-ját, így tökéletesen beleolvasztva a 3D karaktereket a jelenetbe (A 2D-s háttérbe)"
    Az antiA egy eljárás, az éleket, és vonalakat simítja el, úgy, hogy pixelszíneket mos egymásba. Röviden: antiA nélkül pixeles, mellette szebb, simább a kép.
    A blending pedig eccerű engol szó: belemosni itt, beleileszteni.
    Amúgy pl. a Commandos legújabb része is ilyen motort használt.