Franczy
Jön a macsó Sony Aibo
Idővel majd kiderül, hogy a szórakoztató elektronikai eszközök fejlesztésével foglalkozó japán Sony cég helyesen döntött-e akkor, amikor úgy határozott, hogy az 1999 óta forgalomban levő Aibo robotkutya legújabb generációjába minden eddiginél több virtuális hím hormont táplál, mindenesetre az Aibo rajongók már alig várják, hogy kezükbe vehessék a Sony legújabb robotját.
A legújabb Aibo robotot magunk között csak arrogáns Mr. 220-nak hívjuk, hiszen kétségtelenül sokkal macsóbb, mint elődei voltak - nyilatkozta Stuart Wallock, a Sony Electronics egyik leányvállalatának, az Entertainment Robot Americának a marketing igazgatója.
A Sony Aibo ERS-220 névre keresztelt robot újdonság csillogó ezüst borítást kapott, és ezáltal a cég állítása szerint úgy néz ki, mintha egy agár és egy sportkocsi keveréke lenne. Meg kell hagyni, érdekes párosítás. A bejelentés kapcsán a Sony képviselői elmondták, hogy a macsó Aibót elsősorban a tizenéves korosztálynak, valamint az intelligens robotokat kedvelő 25 és 45 év közötti felnőtteknek ajánlják, akik a hálaadás ünnepe táján már meg is vásárolhatják majd az újdonságot, melyért egyébként nem kevesebb mint 1500 dollárt kell majd kifizetniük, vagyis a Sony Aibók továbbra sem tartoznak az olcsó játékok közé.
Jon Piazza, a cég szóvivője elmondta, hogy az új Aibo virtuális tesztoszteron szintje minden eddiginél magasabb, melyet azzal demonstráltak, hogy az apró robotállat minden számára tetsző és nem tetsző mozdulatra, vagy hangra idegessé vált és felvillantotta a lámpáit. Piazza elmondása szerint ő egyszerűen csak Terminátornak nevezi a legújabb Aibo robotot.
Szakértők szerint a Sony legújabb játékszerének nem lesz könnyű dolga a játékpiacon, mely piacot egyébként számos más piaci szegmenshez hasonlóan nem hagytak érintetlenül a szeptember 11-én az Egyesült Államokban történt terrorcselekmények, hiszen több gyártó arra kényszerült, hogy bizonyos játékait levegye a terméklistáról. Az erőszakos, agresszivitást keltő játékok népszerűsége a terrortámadások óta jelentősen csökkent, így sokak szerint ezért is érthetetlen, hogy a Sony miért pont ilyenkor áll elő egy "megvadított" Aibóval.
"Az új Aibo egyáltalán nem vad, vagy ellenséges. Lehet, hogy egy kicsit agresszívabb a korábbi Aibóknál, azonban még így is barátságos és kedves" - védekezik a Sony.
A legújabb Aibo robotot magunk között csak arrogáns Mr. 220-nak hívjuk, hiszen kétségtelenül sokkal macsóbb, mint elődei voltak - nyilatkozta Stuart Wallock, a Sony Electronics egyik leányvállalatának, az Entertainment Robot Americának a marketing igazgatója.
A Sony Aibo ERS-220 névre keresztelt robot újdonság csillogó ezüst borítást kapott, és ezáltal a cég állítása szerint úgy néz ki, mintha egy agár és egy sportkocsi keveréke lenne. Meg kell hagyni, érdekes párosítás. A bejelentés kapcsán a Sony képviselői elmondták, hogy a macsó Aibót elsősorban a tizenéves korosztálynak, valamint az intelligens robotokat kedvelő 25 és 45 év közötti felnőtteknek ajánlják, akik a hálaadás ünnepe táján már meg is vásárolhatják majd az újdonságot, melyért egyébként nem kevesebb mint 1500 dollárt kell majd kifizetniük, vagyis a Sony Aibók továbbra sem tartoznak az olcsó játékok közé.
Jon Piazza, a cég szóvivője elmondta, hogy az új Aibo virtuális tesztoszteron szintje minden eddiginél magasabb, melyet azzal demonstráltak, hogy az apró robotállat minden számára tetsző és nem tetsző mozdulatra, vagy hangra idegessé vált és felvillantotta a lámpáit. Piazza elmondása szerint ő egyszerűen csak Terminátornak nevezi a legújabb Aibo robotot.
Szakértők szerint a Sony legújabb játékszerének nem lesz könnyű dolga a játékpiacon, mely piacot egyébként számos más piaci szegmenshez hasonlóan nem hagytak érintetlenül a szeptember 11-én az Egyesült Államokban történt terrorcselekmények, hiszen több gyártó arra kényszerült, hogy bizonyos játékait levegye a terméklistáról. Az erőszakos, agresszivitást keltő játékok népszerűsége a terrortámadások óta jelentősen csökkent, így sokak szerint ezért is érthetetlen, hogy a Sony miért pont ilyenkor áll elő egy "megvadított" Aibóval.
"Az új Aibo egyáltalán nem vad, vagy ellenséges. Lehet, hogy egy kicsit agresszívabb a korábbi Aibóknál, azonban még így is barátságos és kedves" - védekezik a Sony.