Ötvös Tibor

Kritikai bukás az Iron Man 2

"A történelem ismétli önmagát" - tartja a mondás és a jelek szerint a Sega ezt most meg is tapasztalja.

A 2008-as Iron Man játék ugyanis méltatlan volt az egyébként meglepően jól sikerült Vasember mozifilmhez, ám sajnos a neve eladta a játékot. Mindenesetre akkor a Marvel kijelentette, hogy mostantól árgus szemekkel figyelik a fejlesztők minden lépését és nem hagynak egy újabb gyatra játékot piacra dobni.

Ám az első kritikák alapján egy vak munkatársukat küldhették a már bezárt Sega Studios San Franciscohoz, hiszen egyetlen pozitív hangvételű bemutatót sem lehet találni netszerte. Az egyik legjobb hangvételű kritikák a Kotaku írója közölte, aki kiemelte, hogy "bár az Iron Man 2-ben kijavították az első rész idegesítő hibáit (ezúttal van egy remek történet, a kamerakezelés is javult és van egy kezdetleges RPG-rendszer is a programban), de számos más ponton hibáztak a fejlesztők."



Ilyen az egyszerűen csak "ocsmánynak" titulált grafika, a borzasztó irányítás, az RPG-rendszer (bár jó pont, hogy van, de sajnos nem igazán működik) és a mindössze 4 órás játékidő. Az is idegesítő, hogy a bonyolult pontelosztási rendszer miatt sokszor 15-20 percet töltünk Vasember egyik páncéljának felfejlesztésével, majd a pályát elindítva szembesülünk a ténnyel, hogy nem is az általunk tápolt "ruha" van rajtunk.

Kíváncsian várjuk az eladási adatokat, ám valószínű utoljára repült be a monitorokra a Sega égisze alatt Tony Stark.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • bippo #9
    Írta, hogy 5éves. Neki én is a legót ajánlanám inkább. Vagy valami "okosítósabb", kreatívabb játékot. Mondjuk a reflexei ezzel is javulnak.

    Cat02: kórhatáros? Miért, betegen nem lehet vele játszani? :))
  • Ender Wiggin #8
    Ocsmány grafika? Egyszerűen csak konzolra optimalizált grafika. Ez van.
  • Loverman #7
    ez igazából nem csak a fejlesztési időtől függ, hanem a készítő stúdiótól is. általában nagyon gagyi, harmadrendű stúdióknak szokták adni az (általában) másodrendű kiadók a játékok készítését. A Wolverine játékot viszont az Activision adta ki és a Raven software csinálta, rögtön jó százalékokat kapott
  • Shiwo #6
    "a Marvel kijelentette, hogy mostantól árgus szemekkel figyelik a fejlesztők minden lépését és nem hagynak egy újabb gyatra játékot piacra dobni"


    úgy rémlik, volt róla szó, hogy ezen kijelentéskor az Iron Man 2 jogait már eladták a Sega-nak, így annak minőségét nem tudták szavatolni (és várható is volt a gagyi játék elkészülte)... a kijelentés csak azon játékokra vonatkozik, melyekhez a jogokat a kijelentés után adják/adták
  • Broafka #5
    most miért baj, ha mondjuk egy 10-13 éves gyerek szgépezik. Legózni mindig jó, de 8-9 éves korig.

    mondjuk nem tom hány éves a fia.

    amúgy az ilyen filmekből oylan jó játékokat lehetne csinálni, kár hogy mindig elrontják :(
  • Cat 02 #4
    Nem kórhatáros az ? :D
  • Rage47 #3
    inkább legózzon
  • halaszlo #2
    Ez is kijön PC-re? A fiam már nagyon várja.
    Neki az első is tetszett, már amikor nem fagyott le.
    Ja, egyébként 5 éves :)
  • chronos75 #1
    Mennyi idő volt a fejlesztésre, 9 hónap? egy hd-s játéknál szerintem ez ló****. Az összes játékadaptáció bukó lesz, nem lehet a kalapból 5 perc alatt előrántani vagy a shoot'em'construction kittel összedobni :)