Ötvös Tibor

Metro 2033: FPS 3D-ben

Hamarosan (március 16-án) jelenik meg a STALKER fejlesztői csapatából kivált 4A csapat első játéka, a Metro 2033, amely nagyon ígéretesnek tűnik.

A történet szerint 2013-ban egy apokaliptikus jelenségnek köszönhetően szinte minden élőlény elpusztult, a Földet pedig fertőzött mocsárrá változtatta. A túlélők a felszín alatt kerestek menedéket, és 2033-ra már elég kifejlett földalatti rendszereket építettek ki. A főhős, Artyom, egy nappal a katasztrófa előtt született, és teljes életét egy föld alatti állomáson töltötte.

Természetesen bekövetkezik egy sorsfordító esemény, minek köszönhetően csak és kizárólag mi menthetjük meg a megmaradt emberiséget a végső pusztulástól. A kiadó THQ most kihirdette a Metro 2033 minimális, optimális és ajánlott, valamint a 3D-s mód futtatásához szükséges igényeket.


Minimum:
Kétmagos CPU (lehet Intel vagy AMD)
DirectX 9, Shader Model 3-kompatibilis grafikus vezérlő (GeForce 8800, GeForce GT220 és ezeknél jobb)
1GB RAM

Ajánlott:
Hárommagos vagy 3 GHz feletti kétmagos CPU
DirectX 10-kompatibilis grafikus kártya (GeForce GTX 260 vagy jobb)
2GB RAM

Optimális:
Core i7 CPU
NVIDIA DirectX 11-kompatibilis grafikus kártya (GeForce GTX 480 vagy 470)
8 GB vagy több RAM

3D-s megjelenítéshez szükséges konfiguráció:
NVIDIA GeForce GTX 275 vagy ennél jobb grafikus kártya
120 Hz-es monitor
NVIDIA 3D Vision kit
Microsoft Windows Vista vagy Windows 7

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • zeoos #24
    DX10-ig egyaltalan nem igenyel valami eromuvet (felso-kozepkategorias vason siman elfut) ... viszont ha valoban mindent kiszeretnenk elvezni a benne rejlo lehetosegeket, akkor bizony keveseknek adatik meg meg ma, hogy egy kovetkezo dimenzioban szemlelje a vilagot.

    Pedig ha belegondolok, hogy annak idejen a jelenlegi monitoromat is hasonlo aron vasaroltam, akkor az ACER GD24 HQ bevezetesi ara egyaltalan nem kritikus ... es akar tetszik, akar nem: lassan ideje lesz mindenkinek ebben az iranyban is gondolkodni. Erdemes.
  • Sanyix #23
    van 3d támogatás... évek óta vagy 20 féle módszerrel, és minden játék és kártya "támogatja". Amire az nv veri magát az egy parasztvakítás.
  • Balumann #22
    Majd jönnek a 3D-s megjelenítők (polarizáltan), az már működik Ati-val, vagy ott a színszűrős megoldás, az is működik Ati-val. Sőt, mondjuk ha van 120 Hz-es monitor, akkor biztos van valami az nvidia-hoz hasonló shutteres megoldás (bár az meg biztos drágább), ami működik atival is.
  • bertino #21
    kb.
    felskálázott képet is kap majd.
    tökjo lesz.
    de azért jön boxra is, az a lényeg :)
  • Fbn Lx #20
    aztakurva
    kíváncsi vagyok a lakosság hány százaléka közelíti meg az optimálist legalább távolról.
  • Muttley #19
    Ne vegyetek Xboxot. Tiszta égő volna kihagyni a hencegést, hogy évente tolsz bele 2-3 kilót az upgrade-be, amit újabb 1 évvel később jó ha 1/3 áron el tudsz passzolni.
  • FoodLFG #18
    Most ha 3D-t akarok, akkor vegyek Nvidiát ? Muhhohaha
    Mondjuk az AMD is előrébb tolhatná már a 3D támogatását...
  • neoG #17
    Csak arra meg 5 évig kéne írni, mert nem olyan könnyű programozni
  • koschwarz #16
    kizárt hogy az xbox ezt max grafikán tudja futtatni. ps3-ra meg ki sem jön, pedig lehet hogy abban lenni annyi erő.
  • tommygear #15
    ja low grafikán esetleg, megnézném én azt az xboxot amelyik elbírná ezt a játékot maxon