Ötvös Tibor

Bojkottálják a terjesztők a Modern Warfare 2-t

Szinte alig telik el úgy nap, hogy ne kellene beszámolnunk valamilyen érdekességről a Call of Duty: Modern Warfare 2 kapcsán.

Ezúttal egy újabb bojkottról kaptunk hírt, ám ezt nem a felhasználók kezdték holmi multi-korlátozás miatt, hanem a sokkal nagyobb befolyással rendelkező digitális terjesztők. Történt ugyanis, hogy az Activision pár napja bejelentette, miszerint minden letölthető tartalom, Achievement és mentés csak a Steamworks rendszeréből lesz elérhető. A hírre az IGN által üzemeltetett Direct2Drive azonnal reagált, mely szerint az ő rendszerükben nem lesz elérhető a Modern Warfare 2.

Érvelésük szerint elég nagy kitolás lenne a játékosokkal, ha az alap programot elérhetővé tennék, ám ha utána bármilyen frissítést vagy kiegészítést le akarnak szedni, akkor regisztrálniuk kell egy harmadik rendszerbe is. Így inkább nem is forgalmazzák.

A bojkotthoz időközben csatlakozott további két terjesztő (Impulse és GamersGate) is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Nazir #16
    A Mw1 et sem vitte a gépem rendesen, mer egy fos. Már a gépem nem a játék.
    Viszont nem is neteltem vele, hogy ne szopassam magam meg a többi gamert, akkor most erre a játékra sem újítok :)))
    Marad a Dota :).
  • Hegi90 #15
    egyébként azért is poén az, hogy nem lehet kirúgni embereket, mert így nem lehet kirúgni azokat, akik falunettel, vagy lyukkártyás géppel játszanak, és emiatt laggol tőlük majd mindenki a fasza P2P rendszer miatt.
    Hiába állítja az Infinity Ward, hogy "nem lesznek cheaterek/hackerek a játékban", ha a játékmenet ígyis élvezhetetlen lesz.

    Kb azok tudnának együtt játszani, akik ismerik egymást, de arra meg ott a LAN. Vagy az nem is lesz? :D
  • Hegi90 #14
    kirúgni nem lehet embereket.
    ahogy konzol se lesz a játékban.
    ahogy nem lehet majd konfigot se csinálni a játékhoz.
    ha pedig lelép a host, akkor a játék megáll 3 másodpercre, és csak utána indul újra el, az új kisorsolt host-al.
  • dronkZero #13
    Nincs szerver, mittudomén, "kreált játék" van, ahol mindenki egyenrangú, és a gépek folyamatosan szinkronizálnak egymással, hogy ugyanaz történjen mindenkinél.
    Ez azzal jár, hogy ha valaki belép akár szar nettel, akár kurvamessziről, akár hulladékfos géppel, ami nem bírja el a játékot, akkor egy 8pléjeres játék _mind a nyolc pléjere_ elkezd laggolni, hogy "bevárják" a szar nettel/géppel rendelkezőt.

    Na ez a nem mindegy, nem a ping.
  • dronkZero #12
    Ja, tényleg nemrég volt már példa P2P FPS-re: Doom. :) :P

    Nem véletlenül terjedt el jobban a szerver-klienses rendszer. P2P torrentre tökjó, játékra egy kalap fos. RTS-ek szoktak P2P-ek lenni, elég szar tapasztalataim vannak vele. Ha egy ember laggol, akkor mindenki laggol, kurvajó...
    Az oka, hogy ilyen hulladék rendszert tolnak a multi alá szvsz az, hogy nehéz feltörni, egy központi netes szerver párosítja össze a lobbizó pléjereket.

    Nagyon úgy áll a dolog, hogy nem ez lesz 2010 év játéka multiplayer kategóriában...
  • Balumann #11
    Vagyis legalább 2 Mbit feltöltés kell majd, ha valaki 8-10 fős szerveren akar játszani, és ha 1 valaki belép kisebbel akkor már ő laggolni fog. Vagy le kell butítani a netkódot, vagy nem tom, de ez így tényleg értelmetlen.
  • alienslive #10
    Visszatérnek a modemes idők pingjei:) Ha tényleg ilyen magas pingek lesznek, akkor felejtős pénzt kiadni érte. Én most kivárok, hogy mik lesznek a tapasztalatok...
  • Jacek #9
    Egyik fejleszto a ping kerdesre azt mondta "nekem 100 korul szokott lenni, az kituno" :D erre mondtam volna hogy a jo ku..a a..ad.t!!! mert mennyi lesz akkor innen magyarisztanbol????? 200-300?
  • Mcsiv #8
    A játék maga p2p lesz, vagyis nincs kitüntetett felhasználó host címszó alatt, szimplán csak váltogatás lesz hogy kinek van joga változtatni a játékmeneten (kirúgni embereket, pálya váltás, stb.). Szép-szép, de én eddig attól féltem hogy majd egy jó messze lévő iwnet szerverről fogok 200-as pingel játszani, de nem, mostmár p2p alapon lesz 1000-es pingem. Van erre példa is és nem is olyan rég jelent meg, szóval mw2 multi részét temetem ilyen szinten, innentől maximum pozitív csalódás érhet, ha sikerült nekik egy normális netcodeot összehozni
  • Balumann #7
    Magyarázza már el valaki, hogy miért kellett steam onlyvá tenni a játékot (főként ugyebár a kiegészítőkre gondolok). Miért nem adják ki a hagyományos módon, a hagyományos multi rendszerrel (szabad dedikált szerver, lan, stb.), szabad bővíthetőséggel? Nagyon sok vevőtől esnek el így. És ami a legrosszabb, hogy szerintem a játék 2x jobb lesz a mw 1-nél, ráadásul coop miatt még nagyobb lenne a sikere, és fele annyian nem fogják megvenni ezek miatt, aztán jön a duma hogy PC-n warezolnak. Saját maguk alatt vágják a fát profitorientáltságuk miatt, hihetetlen.
    Warezhoz meg nem kell majd semmi lefogadom, és simán felfogják rakni a kiegészítőket is... talán a multit is megoldják ahogy a többi steamesnél is...