16
-
Nazir #16 A Mw1 et sem vitte a gépem rendesen, mer egy fos. Már a gépem nem a játék.
Viszont nem is neteltem vele, hogy ne szopassam magam meg a többi gamert, akkor most erre a játékra sem újítok :)))
Marad a Dota :). -
#15 egyébként azért is poén az, hogy nem lehet kirúgni embereket, mert így nem lehet kirúgni azokat, akik falunettel, vagy lyukkártyás géppel játszanak, és emiatt laggol tőlük majd mindenki a fasza P2P rendszer miatt.
Hiába állítja az Infinity Ward, hogy "nem lesznek cheaterek/hackerek a játékban", ha a játékmenet ígyis élvezhetetlen lesz.
Kb azok tudnának együtt játszani, akik ismerik egymást, de arra meg ott a LAN. Vagy az nem is lesz? :D -
#14 kirúgni nem lehet embereket.
ahogy konzol se lesz a játékban.
ahogy nem lehet majd konfigot se csinálni a játékhoz.
ha pedig lelép a host, akkor a játék megáll 3 másodpercre, és csak utána indul újra el, az új kisorsolt host-al. -
#13 Nincs szerver, mittudomén, "kreált játék" van, ahol mindenki egyenrangú, és a gépek folyamatosan szinkronizálnak egymással, hogy ugyanaz történjen mindenkinél.
Ez azzal jár, hogy ha valaki belép akár szar nettel, akár kurvamessziről, akár hulladékfos géppel, ami nem bírja el a játékot, akkor egy 8pléjeres játék _mind a nyolc pléjere_ elkezd laggolni, hogy "bevárják" a szar nettel/géppel rendelkezőt.
Na ez a nem mindegy, nem a ping. -
#12 Ja, tényleg nemrég volt már példa P2P FPS-re: Doom. :) :P
Nem véletlenül terjedt el jobban a szerver-klienses rendszer. P2P torrentre tökjó, játékra egy kalap fos. RTS-ek szoktak P2P-ek lenni, elég szar tapasztalataim vannak vele. Ha egy ember laggol, akkor mindenki laggol, kurvajó...
Az oka, hogy ilyen hulladék rendszert tolnak a multi alá szvsz az, hogy nehéz feltörni, egy központi netes szerver párosítja össze a lobbizó pléjereket.
Nagyon úgy áll a dolog, hogy nem ez lesz 2010 év játéka multiplayer kategóriában... -
#11 Vagyis legalább 2 Mbit feltöltés kell majd, ha valaki 8-10 fős szerveren akar játszani, és ha 1 valaki belép kisebbel akkor már ő laggolni fog. Vagy le kell butítani a netkódot, vagy nem tom, de ez így tényleg értelmetlen. -
#10 Visszatérnek a modemes idők pingjei:) Ha tényleg ilyen magas pingek lesznek, akkor felejtős pénzt kiadni érte. Én most kivárok, hogy mik lesznek a tapasztalatok... -
#9 Egyik fejleszto a ping kerdesre azt mondta "nekem 100 korul szokott lenni, az kituno" :D erre mondtam volna hogy a jo ku..a a..ad.t!!! mert mennyi lesz akkor innen magyarisztanbol????? 200-300? -
Mcsiv #8 A játék maga p2p lesz, vagyis nincs kitüntetett felhasználó host címszó alatt, szimplán csak váltogatás lesz hogy kinek van joga változtatni a játékmeneten (kirúgni embereket, pálya váltás, stb.). Szép-szép, de én eddig attól féltem hogy majd egy jó messze lévő iwnet szerverről fogok 200-as pingel játszani, de nem, mostmár p2p alapon lesz 1000-es pingem. Van erre példa is és nem is olyan rég jelent meg, szóval mw2 multi részét temetem ilyen szinten, innentől maximum pozitív csalódás érhet, ha sikerült nekik egy normális netcodeot összehozni -
#7 Magyarázza már el valaki, hogy miért kellett steam onlyvá tenni a játékot (főként ugyebár a kiegészítőkre gondolok). Miért nem adják ki a hagyományos módon, a hagyományos multi rendszerrel (szabad dedikált szerver, lan, stb.), szabad bővíthetőséggel? Nagyon sok vevőtől esnek el így. És ami a legrosszabb, hogy szerintem a játék 2x jobb lesz a mw 1-nél, ráadásul coop miatt még nagyobb lenne a sikere, és fele annyian nem fogják megvenni ezek miatt, aztán jön a duma hogy PC-n warezolnak. Saját maguk alatt vágják a fát profitorientáltságuk miatt, hihetetlen.
Warezhoz meg nem kell majd semmi lefogadom, és simán felfogják rakni a kiegészítőket is... talán a multit is megoldják ahogy a többi steamesnél is... -
#6 Nagy kár hogy minden ilyen botránnyal együtt is lesz bőven elég rajongó aki megveszi, és így is többé-kevésbé sikeres lesz, bár azért még eménykedem hogy legalább 1-2 héttel a megjelenése után mikor már nem lesz meg a hype, jó gyorsan megdöglik, és az Activision is megy utána ha így folytatják. -
#5 " Ami azért jó ugye, mert ha ez a játékos kilép akkor ugrott a meccs."
Erről volt egy videó ami pont azt mutatta, hogyha kilép a host akkor rögtön a rendszer átteszi egy másik emberre a hostolást.
Btw amíg egyszer nem a Steam mondja azt, hogy "márpedig én ezt nem fogom forgalmazni" addig az ilyen csip-csup elosztó oldalak mint az Impulse és a GamersGate senkit sem fog érdekelni. -
xido #4 Akkor ezt jelentené a dedikált szerver?...malmozni fél órát,mint a Honfoglalóban,hogy végre játszhassak?:) -
#3 Amennyit én tudok pl a MW2 internetes multijáról, egy nagy xar lesz,. Igaz kb ugyan az, mint az első rész volt konzolon. Hanem a rendszer választja ki, hogy ki lesz a szerver a játékosok közül. Ami azért jó ugye, mert ha ez a játékos kilép akkor ugrott a meccs. Modok szintén kilőve, meg gyakorlatilag visszalépés az egész. Én szeretek multizni az első résszel, mert big fun, de inkább megvettem a PC-s verziót is, mert utáltam órákat csücsülni a lobby szobában, amíg összejött végre a meccs, és egyéb balfax hibák.
Szal ezek után nem hiszem, hogy akár PC-re, akár konzolra az MW2-őt beszerzem -
#2 Nem erről van szó hanem, hogy a Direct2Drive vetélytársa a Steam.... -
xido #1 Azért...a mai világban minden kis szar csöves oldal regisztrációt igényel...meg Windows live,meg Social club,meg EA store meg a tököm tudja még mi..le ne essen a gyűrű az ujjunkról plusz megint 1 helyre beírni 4 sort:)