Alex
Mr. Spock bemutatta a Star Trek MMO-t
Leonard Nimoy, a Star Trek vulkáni első tisztje mutatta be Las Vegasban az egyik legsikeresebb sci-fi világ alapjaira épülő online játékot.
"Nem tudom megmondani, mikor fog megjelenni a játék" - mondta el Jack Emmert, a Cryptic Studios kreatív igazgatója Las Vegasban, a 2008-as Star Trek rajongói találkozón megjelent közönségnek. "A marketingeseink és a vezérigazgatóm ki fog akadni, de nyugodjanak meg, tudom, hogy mikor fog megjelenni a játék, csak nem mondhatom meg, de sokkal közelebb van, mint azt gondolnátok." - folytatta. "Kevesebb, mint négy év. Valószínűleg kevesebb, mint három év" - tette hozzá, miután több információt követeltek tőle. "Ha azt mondom, hogy három év múlva, az sokkoló kijelentés lenne ebben az ágazatban."
A Cryptic először július végén rebbentette fel a fátylat a Star Trek Online-ról. A játék 2409-ben fog játszódni, mintegy harminc évvel a Star Trek Nemezis eseményei után. Az MMO-ban egy csillaghajó parancsnokságát kapjuk meg, és választhatunk, hogy kapitányunk a Csillagflotta, vagy a Klingonok sorait erősítse. Már indulásnál játszható faj lesz még a vulkáni, endoriai és tellarit faj is, de a romulánok és a domínium csak a kiadás után fog bekerülni.
A kapitányok tulajdonságai alakíthatóak lesznek, például Kirk jó közelharcos volt, Picard pedig inkább diplomata. Hajónk főtisztjei, a híd tagjai a szokványos MMO-k "hátasaiként" működnek, azaz szintet lépnek, elvihetők küldetésekre, stb. A maradék, a néhány tucat, később több száz fős átlag legénység végzi a munka maradék részét, működteti a hajót. Tagjaik számtalan fajból kerülnek ki, rengeteg képzettséggel bírnak, melyek különféle bónuszokat adnak. Az űrhajó bizonyos keretek között alakítható, színe pedig szabadon megválasztható. Átszállhatunk más hajójára, a fedélzeteket szociális tevékenységekre használva. A belső berendezés szintén alakítható egy fokig, a játékos halála pedig másodlagos, mivel a lényeg a játék nyújtotta szórakozás.
A csatáknak két formája lesz, hajó-hajó és gyalogos küzdelem. Előbbieket külső nézetben, taktikai nézőpontból láthatjuk, pont úgy, mint az a tévésorozatban szerepel, így adhatjuk ki parancsainkat a legénységnek. A felszíni csaták már gyorsabbak, habár a Klingonok ennek kétségkívül mesterei lesznek fegyvereik és habitusuk miatt. A kereskedés hasonlít majd a tőzsdepiacok működéséhez. Az erőforrások flották építésére használhatók (céhek), a flották pedig űrállomásokat, bányászplatformokat, műholdakat, hajóépítő műhelyeket és egyebeket tudnak építeni. "Számtalan dolog csak rengeteg ember együttműködésével jöhet létre." - nyilatkozta Emmert.
A küldetéseket a főhadiszállás adja, melyekbe bevonhatjuk barátainkat, a szövetséges kapitányokat is. Mindenben együttműködhetünk, az események dinamikusan alakítják majd az univerzumot. A felfedezések tere végtelen, gyakori lesz a találkozás egy random bolygóval. A játékos-játékos (PvP) elleni küzdelem szinte biztosan helyet kap, az események pedig egyetlen hatalmas szerveren zajlanak majd. A szabályrendszer kidolgozásánál a tévésorozatok és a tíz eddigi film abszolút iránymutatónak számít, de persze azért lesz pár egyedi dolog a játékban. "Számtalan már látott helyre juthatunk el, az ismerős fajok és az összes ismert birodalom benne lesz, de néhány dolog változik: ősi ellenségek ébrednek fel, a barátok ellenségekké váltak, az ellenségek pedig barátokká."
A játék bemutató videójának letöltése
"Nem tudom megmondani, mikor fog megjelenni a játék" - mondta el Jack Emmert, a Cryptic Studios kreatív igazgatója Las Vegasban, a 2008-as Star Trek rajongói találkozón megjelent közönségnek. "A marketingeseink és a vezérigazgatóm ki fog akadni, de nyugodjanak meg, tudom, hogy mikor fog megjelenni a játék, csak nem mondhatom meg, de sokkal közelebb van, mint azt gondolnátok." - folytatta. "Kevesebb, mint négy év. Valószínűleg kevesebb, mint három év" - tette hozzá, miután több információt követeltek tőle. "Ha azt mondom, hogy három év múlva, az sokkoló kijelentés lenne ebben az ágazatban."
A Cryptic először július végén rebbentette fel a fátylat a Star Trek Online-ról. A játék 2409-ben fog játszódni, mintegy harminc évvel a Star Trek Nemezis eseményei után. Az MMO-ban egy csillaghajó parancsnokságát kapjuk meg, és választhatunk, hogy kapitányunk a Csillagflotta, vagy a Klingonok sorait erősítse. Már indulásnál játszható faj lesz még a vulkáni, endoriai és tellarit faj is, de a romulánok és a domínium csak a kiadás után fog bekerülni.
A kapitányok tulajdonságai alakíthatóak lesznek, például Kirk jó közelharcos volt, Picard pedig inkább diplomata. Hajónk főtisztjei, a híd tagjai a szokványos MMO-k "hátasaiként" működnek, azaz szintet lépnek, elvihetők küldetésekre, stb. A maradék, a néhány tucat, később több száz fős átlag legénység végzi a munka maradék részét, működteti a hajót. Tagjaik számtalan fajból kerülnek ki, rengeteg képzettséggel bírnak, melyek különféle bónuszokat adnak. Az űrhajó bizonyos keretek között alakítható, színe pedig szabadon megválasztható. Átszállhatunk más hajójára, a fedélzeteket szociális tevékenységekre használva. A belső berendezés szintén alakítható egy fokig, a játékos halála pedig másodlagos, mivel a lényeg a játék nyújtotta szórakozás.
A csatáknak két formája lesz, hajó-hajó és gyalogos küzdelem. Előbbieket külső nézetben, taktikai nézőpontból láthatjuk, pont úgy, mint az a tévésorozatban szerepel, így adhatjuk ki parancsainkat a legénységnek. A felszíni csaták már gyorsabbak, habár a Klingonok ennek kétségkívül mesterei lesznek fegyvereik és habitusuk miatt. A kereskedés hasonlít majd a tőzsdepiacok működéséhez. Az erőforrások flották építésére használhatók (céhek), a flották pedig űrállomásokat, bányászplatformokat, műholdakat, hajóépítő műhelyeket és egyebeket tudnak építeni. "Számtalan dolog csak rengeteg ember együttműködésével jöhet létre." - nyilatkozta Emmert.
A küldetéseket a főhadiszállás adja, melyekbe bevonhatjuk barátainkat, a szövetséges kapitányokat is. Mindenben együttműködhetünk, az események dinamikusan alakítják majd az univerzumot. A felfedezések tere végtelen, gyakori lesz a találkozás egy random bolygóval. A játékos-játékos (PvP) elleni küzdelem szinte biztosan helyet kap, az események pedig egyetlen hatalmas szerveren zajlanak majd. A szabályrendszer kidolgozásánál a tévésorozatok és a tíz eddigi film abszolút iránymutatónak számít, de persze azért lesz pár egyedi dolog a játékban. "Számtalan már látott helyre juthatunk el, az ismerős fajok és az összes ismert birodalom benne lesz, de néhány dolog változik: ősi ellenségek ébrednek fel, a barátok ellenségekké váltak, az ellenségek pedig barátokká."
A játék bemutató videójának letöltése