Ötvös Tibor

Ennyi volt a Crysis

A Crytek a nem túl fényes eladásokra hivatkozva bejelentette, hogy tovább nem foglalkozik a Crysis nevezetű játékukkal, így az 1.3-as patch már nem kerül kiadásra.

Most nem kezdek el elmélkedni arról, hogy jó vagy rossz játék lett-e a Crysis, mivel ennek semmi értelme. Akinek megvolt a megfelelő erőműve hozzá, az bizony tuti jól szórakozott. A Crytek döntése nem túl meglepő, hiszen egyszer már kiakadtak a PC-s játékok warezolása miatt, és ezek után a mostani döntés talán nem is meglepő.



A rajongók szinte azonnal reagáltak a bejelentésre egy petíció formájában. A szöveg szerint a magukat Crysis Közösségnek nevező csoport szeretné, ha a Crytek még a Crysis 2 megjelenése után is támogatná az FPS első részét. A frankfurti illetőségű cég még nem reagált a történésekre.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • geli13 #84
    kinek kéne egy szarul megint, egyáltalán nem optimalizált benchmark? no comment...
  • fflx #83
    "CrySis:
    - fejlett grafikai és fizikai motor
    - a grafikán és a teljesítményen látszik, hogy a DX10-et a kiadása előtti utolsó 3 hónapban csapták össze
    - történet lassú vontatott rövid, Sci-Fi jellegű
    - túl rövid játék idő (~11 óra)
    - szinte csak kizárólag dzsungelben játszódik, 3 pályát leszámítva
    - nincs változatos fordulata
    - alapvetően 4 ellenfél típus (síma kóreai katona, tengerész gyalogos kóreai katona, nanóruhás kóreai katona, UFO-k)"

    Szerintem a hangulat inkabb hullamzott. Voltak rendkivul hangulatos reszek es voltak kivetelesen idegesito es lehangolo reszek benne. A vegen erzodott, hogy az EA-nal azt talaltak ki, hogy inkabb csinaljunk hozza majd meg egy-ket kiegeszitot, mert hat megis minden jatekuk igy keszul es abban van a nagy penz.

    Jatekido nekem azert jonehany este volt es inkabb kozelitette a 20 orat. (termeszetesen a legnehezebb fokozaton)

    Hat azert a "kizarolag dzsungel" mellett volt egy tankos hatalmas nyilt terepen jatszodo, elotte a kikoto. Meg volt egy banya melletti ipari resz, egy barlang, egy idegen zero gravity kornyezet, egy jegge fagyott dzsungel, egy dzsungel folott ropkodos es a vegen egy anyahajon jatszodo resz. hm....

    Ellensegbol azert szerintem volt boven, mert ugye a koreaiak nem csak gyalog kozlekedtek, volt tank, helikopter, auto, teher auto, szemely auto, tankelharito agyu, bazookas gyalogos. Az idegenekbol is volt a lebego valamik, a kis ropkodo, a nagyobb ropkodo a hatalmas es a vegen az igen nagy.

    Szerintem igazabol nem volt semmi baj a crysis-szal, egy mai jatek gepen XP-vel siman fut minden high-on, csak hat az EA, ugye sikeresen ebbol is sikerult a lelket kivennie.
  • koschwarz #82
    my man!

    (magyarul: megmondtad a tutit)
  • M0RN1NGST4R #81
    pontosan! ez pont olyan mint amikor a windows - linux sebezhetőségéről megy a vita. nyilván akár warezről, akár biztonsági kérdésekről van szó, az fog dönteni, hogy mi az elterjedtebb platform/os; mire éri meg inkább kártevőket/másolt szoftvereket késziteni.
  • M0RN1NGST4R #80
    Nyilván nem fogják kihagyni a pc-s platformot. én sem úgy gondoltam. Gondolj csak bele, a textúrák, modellek, zene és hangeffektek adottak ergo nem az elejétől kell kezdeni a fejlesztést. Sőt biztos vagyok abban is, hogy a konzolos kód konvertálására is van vmilyen szintű lehetőség, bár nem ismerem a konzolos programok szerkezetét. Ha kihagynák a pc-t még ha warez miatt nagyságrendekkel kevesebb is fogyna, akkor is jelentős mennyiségű pénztől esne el a kiadó.
  • A1274815 #79
    Ha csak XBox360-ra vagy PS3-ra fognak csak megjeleni játékok, pont ugyan annyí lesz a warez, mint mint most a PC-én és a konzolokon összegezve.

    A másik meg tényleg el kéne kezdeni jó játékokat gyártani.
  • zedow #78
    Véleményem szerint azért van több warez pc-re, mert "okosabb" emberek használják :) (elnézést ha megsértek valakit, ebbõl is látszik hogy én se vagyok zseni :D) Aki nem tud egy crack-et letölteni, rar-ból kocsomagolni aminek esetleg 001-es kiterjesztése van és aztán sztrájkolnak hogy mi a szar ez, nos ezeknek az embereknek jó a konzol. Na de ha én vennék egy konzolt, nem halnék bele egy xbox360 bios frissítésbe (errõla crack módszerrõl csak hallottam, nemtom igaz-e) vagy esetleg egy kis forrasztásba, s akkor meglátnam ki röhögne a végén.
  • tomcsa4 #77
    Ez igaz, de ettől még javában elkezdték és most is folyik a fejlesztése.
  • M0RN1NGST4R #76
    azt kéne tudni a GTA4-gyel kapcsolatban, hogy a rockstar milyen szerződést kötött a microsofttal, vagyis hogy mikor jár az le. Valahol olvastam, hogy most az xboxot a GTA4-gyel népszerűsitik és gondolom PC-re addig be sem jelentig, mig a szerződés érvényben van. Hiszen akkor sokan nem vennének konzolt pusztán a GTA miatt.
  • SonicBoom #75
    Stílus, hangulat, játszhatóság.

    Ezek a fogalmak függetlenek a hardvertől, grafikától és a játék típusától, és számomra ezektől lesz jó vagy rossz valami. Fel kéne nőni, fiúk és lányok!

    A Crysys erős közepes.