Németh Szabolcs

Ismét jelentkezik a Huszár Games

Az 1848 és a Pro Libertate után a 2004-ben alakult fejlesztőgárda tegnap délután bejelentette legújabb játékát, a Napoleon in Italy-t, ahol a hírhedt hadvezér első ausztriai hadjáratát élhetjük újra.

A mindössze hét tagot számláló fejlesztőcég sosem a megjelenésre fektette a hangsúlyt, ám a mai léptékkel mérve elavult 2D-s játékaikat mégis vitték mint a cukrot. Az igen nagy érdeklődést annak köszönhetik, hogy a körökre osztott stratégiák piacán mind mélységében, mind történelmi hűségében nagyon jó helyet harcoltak ki a programjaik. A legújabb projekt - amely a Matrix Games gondozásban jelenik majd meg - Napoleon ténykedését örökíti meg számítógépünkön, amikoris a kivételes képességű vezető egy emberöltő alatt megpróbálta bekebelezni az egész világot.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az igéretek szerint nyolc kampány, számtalan egység, 240 történelmi hadvezér, teljes körű gazdasági, ipari, hadi rálátás, három nehézségi szint és persze az elmaradhatatlan körökre osztott móka vár mindenkire 2008-ban.

Napoleon in Italy

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Rabicsek #19
    Szerintem egy 1956-os forradalomról szóló játékot is készíthetnének
  • feamatar #18
    bázz... komolyan... nelegyetek már szánalmasak...(itt a gámát fikázókra gondolva)
    ez egy HC körökreosztott stratégia: nem azonvan itt a hangsúly, hogy minnél jobban meggazdagodjanak, hanem hogy egy meglehetősen rétegjáték stíluson belül alkossanak. Ezek a gámák a belső komplexitással hódítanak... és ez egy kifejezetten szép gáma, a kategóriáján belül(aki nem hiszi el nézze meg a kategória királyát: The Operational Art of War-t)
    Ezekért amúgy sem kérnek el 10ezreket, de legalább párhónapig törheted a fejed a megoldáson.
    Először én is nyávogtam kicsit azon, hogy az állam pénzt költött a programra, mivel a korai verziók nem voltak jól optimalizálva. Ahhoz képest mára sokat fejlődtek, és örülök, hogy segítséget kapott egy magyar játékfejlesztő cég, hogy nagyobb volumenű fejlesztők lehessenek.
    Ezek egyébként se igazán gyerekjátékok. Egy wargame igazából mindig is az idősebb korosztály szórakozása volt... na meg néhány idióta fiatalé(mint pl én)
  • Rise Against #17
    Nem kell szidni őket, na.
    Még ha nemis értjük meg és nem látjuk át, van egy bizonyos szűk réteg, akiknek fejlesztenek. Vannak olyanok, akik csak egyszerűen át akarják élni a háborút egy vezér szemszögéből.
    Nem mondom hogy rossz játék, meghát nem várhatunk csodát 7 embertől. Egyszerűen csak nem az én játékom, megvan ennek is a saját szubkultúrája, na.
  • Juszufka #16
    Egyetértek. Ez valami ritka gané.
  • echo #15
    hát nem tudom el lehet-e adni egy ilyet 2007-ben. szerintem ha valami ingyen tölthető open source project lenne és csak adakozást kérnének akkor lehet lenne olyan sikeres, mint a battle for weshnot. de rendes kereskedelmi termékként...
  • Wittgen #14
    Látom, h. nem sokan szeretik errefelé a klasszikus Panzer General féle stratégiai játékokat. Pedig ezeknél a graf és egyéb sallang qrvára nem számít. Jó kis gémek ezek, na.
  • Komolytalan #13
    Szerintem azt a 8 csatát amit meg kell tanulni 48-ból meg lehet játék nélkül is tanulni 30 perc alatt, akkor meg miért is jó hogy x órát tölt a gyerek ez előtt a játék előtt állami pénzen?
  • gyuri12 #12
    itt a első
  • opeca #11
    Miezaszar???
  • Randal #10
    De azáltal hogy ingyenes lett és magyar nyelvű így sokan megpróbálkoztak vele és leeht hogy megszerették ezt a fajta stratégiát. Másrészt így játszva tanulnak:)