Németh Szabolcs

Windchaser, egy német fantasy

Két igen tehetséges müncheni informatikus, Christian Kluckner és Alexander Kehr eredetileg diplomamunkának szánták a Windchasert, ám rájöttek, hogy céget alapítva (Chimeria Entertainment), és a programot továbbfejlesztve a boltok polcain is megállná a helyét a játék.

A müncheni fejlesztőcéget a szintén német dtp karolta fel. Már a lipcsei Games Conventionon is bemutatták a Windchasert, amely az Anno sorozat után végre ismét friss vért csepegtethet a német illetőségű játékokba.

Ensaiban békesség, nyugalom uralkodik, amikor egy napon egy ismeretlen és pusztító erejű fegyver pillanatok töredéke alatt a földdel teszi egyenlővé az idillikus környezetet. Főhősünk, Ioan is csak a szerencsének köszönhetően menekül meg, és Windchaserre keresztelt léghajója is átvészeli az incidenst. A korábbi civilizációból rövid időn belül egy új közösség születik, amely a mágia és a technika magas fokú ismeretével rendelkezik. Igen ám, de a rendkívül fejlett technikákat a gonosz javára is fel lehet használni, ezért az élet Ensaiban veszedelmesebbé válik, mint valaha.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Ioan bármennyire is ügyes, bátor, és tehetséges, egyedül képtelen ebben a gonosz világban érvényesülni. Szerencsére vezetői géneket örökölt, ezért maga köré gyűjti az egyik klánt, és velük, valamint az állandóan fejlesztett légi járműjének segítségével veszi fel a küzdelmet rosszakaróival szemben ebben a kiszámíthatatlan világban.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Ensaiban egyre jobban forr a levegő. A különféle vallású nemzetek egyre komolyabb összetűzésbe keverednek egymással, mígnem a véleménykülönbségeket már nem lehet a szőnyeg alá söpörni, és beindul a pusztító háború. Ioan és társai nem maradhatnak ki a konfliktusból, de a főhős légi alkalmatossága tökéletes bázisává válik a szerény létszámú csoportosulásnak. Az ellenségek legyőzése során Ioan és társai párhuzamosan fejlődnek, azaz egy - egy feladat elvégzése után mindegyik "egységhez" hozzáadódik a megszerzett képesség.

A Windchaser az előzetes információk alapján 2008-ban érkezik a boltok polcaira, és könnyen lehet, hogy a két szaki diplomamunkája hangos sikerrel zárul.

Chimera Entertainment

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Tekken5 #17
    Miért kell mindent kritizálni? Sztem jó játék.
  • Bulamer #16
    de szertema populaust tők kis vicces volt a sámán hadakozni...
  • xizor #15
    Dungeon siegenek látszik, játékmenetben/kinézetben stb.Egy igazi változatos Hack&Slash amibe beleunsz 1 óra után szvsz.Diablo 1 teljesen más kategória, abban ottvolt a "varázs" :P
  • Loverman #14
    Tinman, ez itt az SG, megszokhattuk:( moderálás zéró,ettől HSZek nagy többsége is zéró...
  • Loverman #13
    A Diablo1 4 kép alapján hangulatosnak tűnt, kidolgozottnak? LOL
  • rosemberg #12
    Gondolom te sokkal jobbat csináltál.
    Láthatnánk képeket belőle? Vagy esetleg egy videót?
  • irkab1rka #11
    populous? ugye igy kell irni? populous 3, amiben a valahanyadik palyatol kezdve leghajorol osztottad az eszet :)
  • L3zl13 #10
    Láttam már rosszabbat is "profi" játékfejlesztőtől.
    Garantáltan nem fogja foradalmasítani a játékipart, de egy diplomamunkának induló játékhoz képest nem rossz.

    Egyébként nekem olyan RPG/RTS hibridnek tünik.
  • T0nk #9
    Léghajós Hack&Slash?
  • HJPOWER #8
    Így egyenlőre nekem is tetszik! Még az sem zavar, hogy németek! ;)