Németh Szabolcs
Mi van veled Huxley?
Még 2006-ban számoltunk be először a dél-koreaiak MMO FPS-éről, ám azóta hatalmas csönd a fejlesztés körül. Nézzük mi változott az eltelt idő alatt.
Pletykaszinten olyan információk is napvilágra kerültek, amelyek arról szóltak, hogy a PC-re, illetve az Xbox 360-ra érkező verziók között hatalmas eltérések lesznek. A hírek szerint a számítógépes verzió kizárólag online játékot, és két frakciót rejt majd magában, míg ezzel szemben a konzolos átirat kampánymódot, és egy plusz frakciót is tartalmaz. Ezek az értesülések azóta sem nyertek megerősítést, mindössze annyit tudunk, hogy a fejlesztők azt ígérték, hogy egyszerre akár 5000-en is bóklászhatunk mindenféle lag elszenvedése nélkül a Huxley-univerzumban.
Az Unreal 3-as motorra épülő FPS-ről egyelőre ennyit tudunk. Az első bejelentések, még 2006 eleji megjelenésről szóltak, ám jó eséllyel még 2008-ban is maximum csak álmodozhatunk majd erről az MMOFPS-ről.
Huxley
Pletykaszinten olyan információk is napvilágra kerültek, amelyek arról szóltak, hogy a PC-re, illetve az Xbox 360-ra érkező verziók között hatalmas eltérések lesznek. A hírek szerint a számítógépes verzió kizárólag online játékot, és két frakciót rejt majd magában, míg ezzel szemben a konzolos átirat kampánymódot, és egy plusz frakciót is tartalmaz. Ezek az értesülések azóta sem nyertek megerősítést, mindössze annyit tudunk, hogy a fejlesztők azt ígérték, hogy egyszerre akár 5000-en is bóklászhatunk mindenféle lag elszenvedése nélkül a Huxley-univerzumban.
Az Unreal 3-as motorra épülő FPS-ről egyelőre ennyit tudunk. Az első bejelentések, még 2006 eleji megjelenésről szóltak, ám jó eséllyel még 2008-ban is maximum csak álmodozhatunk majd erről az MMOFPS-ről.
Huxley