Németh Szabolcs
ÜberSoldier - már megint ezek a németek
Nem tudom, hogy mi van a fejlesztőkkel, de egyre-másra jelentetik meg a II. Világháborút felidéző játékokat.
Ezúttal nem egy stratégia, hanem egy FPS személyében köszönhetjük a lerágott csont legfrissebb tagját, az ÜberSoldiert. Belegondoltatok abba, hogy mi lenne most velünk, ha világháborúban a náci Németország győzedelmeskedett volna? Nos, azt sosem tudjuk meg hogy milyen lett volna, viszont virtuálisan mindezt az ÜberSoldierrel átélhetjük.
A vicces nevű Karl Stolz, (Büszke Karl) a német ellenállás katonája teljesen vétlenül olyan sötét ügybe keveredik, amit ha nem csinál végig, akkor másnap már a gyászjelentésével lennének tele az újságok. Karl így választás híján részese lesz egy titkos, nagyravágyó hatalom vérszomjas tervének. A történeti körítés vérpezsdítő játékmenettel kecsegtet, és igazi unikum lesz, hogy két módban verekedhetjük át magunkat a nehézségeken.
A normál opciót választva semmi különös nem történik. Normális, hazafias katonaként küldetésről küldetésre teljesítjük a ránk szabott feladatokat. A fantasztikus játékmód választása esetén azonban válogatott ínyencségek várnak ránk. Ne lepődjünk meg, ha eredetileg emberi testet öltő Karlunk pár órára vérszomjas szörnyeteggé változik...
A játék egy sajátfejlesztésű, jól hangzó (X-TEND) grafikusmotort használ, amit a mellékelt képeken meg is csodálhattok. A fejlesztők ezenfelül meglepően hű fizikai modellezést és kiváló, megunhatatlan mesterséges-intelligenciát ígérnek. A programba beépítettek egy igen szokatlan momentumot is. A katonánk képes lesz érezni! Természetesen eddig is képes volt, érezte mikor meghalt - itt most egész másról lesz szó: cselekedeteink fogják befolyásolni a karakter hangulatát.
Emberünk sok-sok negatív környezeti hatás után képes lesz bepánikolni, vagy akár ideiglenesen meg is őrülni. Ilyenkor romlik koncentrációképessége, többet hibázik. Ugyanakkor pozitív irányban is változhat a mérleg mutatója, katonánk egyes esetekben fel is dobódhat és ilyenkor olyan jókedvűen és pontosan írtja az ellent. Egyébként a több mint 30 a legapróbb részletekig kidolgozott ellenfelünket 12 fajta fegyverrel teríthetjük le.
Az ígéretes projekt érkezéséig még igen sokat kell aludnunk, azonban ha a fejlesztők csak a felét betartják annak az ígéret halmaznak, amit ránk zúdítottak, már érdemes lehet 2006 márciusában a program megvételén gondolkozni.
Hivatalos oldal
Ezúttal nem egy stratégia, hanem egy FPS személyében köszönhetjük a lerágott csont legfrissebb tagját, az ÜberSoldiert. Belegondoltatok abba, hogy mi lenne most velünk, ha világháborúban a náci Németország győzedelmeskedett volna? Nos, azt sosem tudjuk meg hogy milyen lett volna, viszont virtuálisan mindezt az ÜberSoldierrel átélhetjük.
A vicces nevű Karl Stolz, (Büszke Karl) a német ellenállás katonája teljesen vétlenül olyan sötét ügybe keveredik, amit ha nem csinál végig, akkor másnap már a gyászjelentésével lennének tele az újságok. Karl így választás híján részese lesz egy titkos, nagyravágyó hatalom vérszomjas tervének. A történeti körítés vérpezsdítő játékmenettel kecsegtet, és igazi unikum lesz, hogy két módban verekedhetjük át magunkat a nehézségeken.
A normál opciót választva semmi különös nem történik. Normális, hazafias katonaként küldetésről küldetésre teljesítjük a ránk szabott feladatokat. A fantasztikus játékmód választása esetén azonban válogatott ínyencségek várnak ránk. Ne lepődjünk meg, ha eredetileg emberi testet öltő Karlunk pár órára vérszomjas szörnyeteggé változik...
A játék egy sajátfejlesztésű, jól hangzó (X-TEND) grafikusmotort használ, amit a mellékelt képeken meg is csodálhattok. A fejlesztők ezenfelül meglepően hű fizikai modellezést és kiváló, megunhatatlan mesterséges-intelligenciát ígérnek. A programba beépítettek egy igen szokatlan momentumot is. A katonánk képes lesz érezni! Természetesen eddig is képes volt, érezte mikor meghalt - itt most egész másról lesz szó: cselekedeteink fogják befolyásolni a karakter hangulatát.
Emberünk sok-sok negatív környezeti hatás után képes lesz bepánikolni, vagy akár ideiglenesen meg is őrülni. Ilyenkor romlik koncentrációképessége, többet hibázik. Ugyanakkor pozitív irányban is változhat a mérleg mutatója, katonánk egyes esetekben fel is dobódhat és ilyenkor olyan jókedvűen és pontosan írtja az ellent. Egyébként a több mint 30 a legapróbb részletekig kidolgozott ellenfelünket 12 fajta fegyverrel teríthetjük le.
Az ígéretes projekt érkezéséig még igen sokat kell aludnunk, azonban ha a fejlesztők csak a felét betartják annak az ígéret halmaznak, amit ránk zúdítottak, már érdemes lehet 2006 márciusában a program megvételén gondolkozni.
Hivatalos oldal