Németh Szabolcs

Rush for Berlin

Nem is olyan rég a Stormregion ingyen letölthetővé tette a S.W.I.N.E-t, de már akkor is nagy erőket mozgósítva dolgoztak a Rush for Berlinen.

Gondolom a fejlesztőket nem kell bemutatnom senkinek, de ha nem ugrik be rögtön, akkor a Codename: Panzers név biztos nagyon sokat segít. Eme játéksorozat az egyik legnagyobb szaklap, a GameSpot elismerését is kivívta magának, mindkét rész 8,0 felett szerepelt, ami ismerve az oldal igen szigorú, kritikus voltát, igen szép eredmény. A Stormregion a Codename: Panzers Phase Two megírása után félretette a szépen csillogó nevet, de a Rush for Berlinben a helyszín azért maradt ugyanaz. Ismét Európa területén vehetjük át a hatalmas harci gépezetek irányítását.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Ezúttal az 1944-45-be repülhetünk vissza a program segítségével. A háború fontos eseménye volt Berlin bombázása, a németek utolsó erőtartalékaikat mozgósítva elkeseredett harcot vívtak fővárosukért. Azonban a nyersanyagok hiánya, az utánpótlás akadozása okán a németek megsemmisítő vereséget szenvedtek. Vagy mégsem?

Itt jön képbe ez a játék, amellyel a németek, franciák, az angolok, amerikaiak vagy éppen a Vörös Hadsereg oldalán írhatjuk újra a történelmet, azaz ha nem vigyázunk, akkor garantált a XXI. századi német uralom. Az egész játék - ahogy a címéből is kiderül - Berlin elfoglalásáról szól. Azonban senki ne gondoljon egysíkú, unalmas küldetésekre, az ígéretek szerint a feladatok között igen izgalmas vonulatúakat is találunk majd. Ahogy közeledünk a fővároshoz, a németek egyre koncentráltabban próbálják szétzilálni bázisainkat, csapatunkat.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A német kampányokban virtuálisan beteljesíthetjük azokat az álmokat, melyeket a német hadvezérek sem voltak képesek megvalósítani. Megfelelő mennyiségű utánpótlással vajh mire lett volna képes a német haderő? A kérdésre még idén megkaphatjuk a választ, és remélhetőleg egy újabb, egyelőre igen ígéretesnek tűnő darabbal gazdagodik a játékok birodalma.

Hivatalos oldal

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Legend Killer #47
    azt hittem 3ezer
  • Fifus #46
    ne viccelj, nagyon ratyi ára van már, 1990 a gold
  • Legend Killer #45
    magyar fájlokat lelehet tölteni vhonnan? nem a gúgli, nem a mittoménmi, ne hülye válaszokat adjatok pls, hanem linket, előre is köszi! és a rush for bombhoz is remek lenne1ilyen.
  • W B #44
    hupsz rossz hely
  • W B #43
    HELO, valaki tudna adni egy JÓ CD kulcsot? mert ami van azt nem lehet beírni! túlhosszú...
  • Godefroy #42
    Nem értem mi ez a "hála istennek nem ők nyertek"

    Egyrészt mi épp azon az oldalon álltunk, következésképp a háború végén vesztesek lettünk ennek minden nyűgével...(pl kevesen tudják, hogy még 1. VH-s elpáholásunk miatt a Trianoni béke egyik paszusa kimondja, hogy nem építhetünk gyorsforgalmi utat a határig 75 évig. Így 1996 ig nem lehettt olyan sztádánk ami elért volna pl hegyeshalomig.... és ez csak egy az ezernyi megszorításból!)
    Másrészt nem tudhatod mi történt volna , ha németek nyernek.
    Valószínű ugyanaz mint így csak éppen nem komcsi uralom lett volna 40 évig hanem náci ami lényegében ugyanaz mert mindkettő diktatura és mindkettő véreskezű. Valószínüleg az is ugyanígy megdölt volna magátol és akkor nem angol lenne a számtech nyelve hanem német...
  • fonak #41
    "Egy olyan játék ami alatt nem általános célú oprendszer van, hanem egy speciálisan játékra kihegyezett oprendszer vagy csak szimpla API, az sokkal többet tenne lehetővé."

    DOS és DOS4GW :) A régi szép időkben:)
  • BiroAndras #40
    " A proci sokat bír, csak ugye ugyanaz a művelet ami oprendszer nélkül 5 ütemciklus volna az oprendszer miatt lesz 500 ütemciklus"

    Ez így nem igaz. Az oprendszer nem sokat számít, hacsak nem nagyon gyenge a géped. Persze a taszkváltás erősen OS függő, de ez nem gond, ha max. annyi szálon fut a progi, amennyi a magok száma. A mai játékok ezért mind 1 szálúak.
    Inkább a memória késleltetése az, ami erősen visszafogja a mai procikat.
    Ezért izgalmas a cell, mert ott a cache-ben van a kód és az adat is, és a RAM-ot kvázi vinyóként használja.
  • Komolytalan #39
    Én is szívesen játszanék ilyennel, de 2 embernek nem fejlesztenek játékot (max ha marha sok pénzük van:-D
  • Komolytalan #38
    Lehet ilyet írni. A proci sokat bír, csak ugye ugyanaz a művelet ami oprendszer nélkül 5 ütemciklus volna az oprendszer miatt lesz 500 ütemciklus - hát így már nem annyira sokat. A multitaszk, védett mód, stb jó sok mindent elbonyolít, játék alatt erre nem volna szükség. Egy olyan játék ami alatt nem általános célú oprendszer van, hanem egy speciálisan játékra kihegyezett oprendszer vagy csak szimpla API, az sokkal többet tenne lehetővé.