Hörcsöki Szabolcs
Új képek a TimeShiftből
A Saber Interactive végre rászánta magát, hogy megosszon pár képet a nagyérdeművel, a 2006 tavaszán megjelenő játék az idő irányítására koncentrál.
Úgy tűnik, a Mátrixban megismert, a játékiparban a Remedy által megalkotott Bullet time komoly örvényeket kelt a játékiparban. A TimeShift című elsőnézetes lövölde egész koncepciója az idő manipulálásán alapul. A képeken látszik, hogy oda-vissza tekergethetjük a játékmenetet, mintha csak egy filmet néznénk, ráadásul a fejlesztők azt ígérik, hogy az adott pályák elhagyásához (ls. Half Life 1 és 2) szükséges logikai feladványok megoldásában is nagy szerepet kap az idővel való játszadozás.
A játék egyébként a jövőben (naná!) és meglehetősen indusztriális környezetben játszódik, 30 különféle küldetéssel és egy Michael Swift nevű játszható főhőssel. A megjelenés 2006. tavaszára prognosztizálható.
Szemmel látható, hogy a fejlesztők elérték az FPS, mint műfaj határait. Napjainkban valami plusz extra kell egy-egy játékba, hogy az eladható legyen. Elég csak a Bet on Soldier-re gondolnunk, ahol fogadhatunk magunkra, tehát a játékot szerencsejátékos-sportfogadásos extrával spékelték tele a programozók. A TimeShift is kitörni próbál a Wolfenstein 3D című örök műfaji etalon által húzott határok közül. Hogy ez mennyire sikerül, az tavasszal elválik.
A játék honlapja
Úgy tűnik, a Mátrixban megismert, a játékiparban a Remedy által megalkotott Bullet time komoly örvényeket kelt a játékiparban. A TimeShift című elsőnézetes lövölde egész koncepciója az idő manipulálásán alapul. A képeken látszik, hogy oda-vissza tekergethetjük a játékmenetet, mintha csak egy filmet néznénk, ráadásul a fejlesztők azt ígérik, hogy az adott pályák elhagyásához (ls. Half Life 1 és 2) szükséges logikai feladványok megoldásában is nagy szerepet kap az idővel való játszadozás.
A játék egyébként a jövőben (naná!) és meglehetősen indusztriális környezetben játszódik, 30 különféle küldetéssel és egy Michael Swift nevű játszható főhőssel. A megjelenés 2006. tavaszára prognosztizálható.
Szemmel látható, hogy a fejlesztők elérték az FPS, mint műfaj határait. Napjainkban valami plusz extra kell egy-egy játékba, hogy az eladható legyen. Elég csak a Bet on Soldier-re gondolnunk, ahol fogadhatunk magunkra, tehát a játékot szerencsejátékos-sportfogadásos extrával spékelték tele a programozók. A TimeShift is kitörni próbál a Wolfenstein 3D című örök műfaji etalon által húzott határok közül. Hogy ez mennyire sikerül, az tavasszal elválik.
A játék honlapja