Hörcsöki Szabolcs
Kétmillió előfizetője van a World of Warcraftnak
A Blizzard ma bejelentette, hogy a World of Warcraft előfizetőinek száma átlépte a bűvös és korábban elérhetetlennek tartott kétmilliós határt.
A játék a felhasználók számával párhuzamosan válik egyre nagyobb virtuális területté: a Blizzard a közelmúltban vezette be a PvP, azaz játékos-játékos-elleni honor-rendszert (állítólag irgalmatlan vérengzést okozva a játékosok között). Ugyancsak a közelmúltban vált elérhetővé a két új harcmező (Battleground), az Alterac Valley és a Warsong Gulch.
Amerika és Európa jelenlegi legnagyobb online játéka valószínűleg tovább bővül, hiszen június 7-én mutatták be a játékot Kínában. Az ottani érdeklődésre jellemző, hogy bétatesztre több mint félmillióan jelentkeztek, azaz közel annyian, mint Amerikából, Európából és Japánból összesen. Ehhez persze az is hozzájárul, hogy Kínában természetesen kínai nyelvű szoftvert dobott a Blizzard piacra.
Ráadásul a hongkongi és a tajvani piacon csak az év hátralévő részében hozzák forgalomba a World of Warcraftot.
A játék a felhasználók számával párhuzamosan válik egyre nagyobb virtuális területté: a Blizzard a közelmúltban vezette be a PvP, azaz játékos-játékos-elleni honor-rendszert (állítólag irgalmatlan vérengzést okozva a játékosok között). Ugyancsak a közelmúltban vált elérhetővé a két új harcmező (Battleground), az Alterac Valley és a Warsong Gulch.
Amerika és Európa jelenlegi legnagyobb online játéka valószínűleg tovább bővül, hiszen június 7-én mutatták be a játékot Kínában. Az ottani érdeklődésre jellemző, hogy bétatesztre több mint félmillióan jelentkeztek, azaz közel annyian, mint Amerikából, Európából és Japánból összesen. Ehhez persze az is hozzájárul, hogy Kínában természetesen kínai nyelvű szoftvert dobott a Blizzard piacra.
Ráadásul a hongkongi és a tajvani piacon csak az év hátralévő részében hozzák forgalomba a World of Warcraftot.