Dojcsák Dániel

Bajban a Tomb Raider: csúszások az Eidosnál

Az Eidos idei három legkeményebb ütőkártyája, a Tomb Raider, a Hitman: Blood Money és a 25 to Life mind átcsúsztak a második negyedévről a következőre, így július előtt semmiképp nem kerülnek a boltokba.

A mai napon az Eidos nyilvánosságra hozta eddigi történetének legkatasztrofálisabb pénzügyi beszámolóját, amiben egy fél év alatt 51 millió dollár veszteségről kell számot adniuk. A részvényeik árfolyama természetesen negatív rekordot döntött, jelenleg részvényenként 77 centen állnak.

Amilyen rosszak a pénzügyi jelentések, olyan rosszak a hírek is, amik követték őket. A cég bejelentette, hogy a két húzó franchise legújabb részei, a Hitman: Blood Money és a Tomb Raider hetedik epizódja sem fogják tudni kihúzni most őket a csávából. Azzal magyarázzák a csúszást, hogy ilyen stratégiai fontosságú termékek esetében át kell gondolni a kiadás végleges dátumát. Ez persze a játékosok számára nem jó hír, mert ha ezektől azért remélnek profitot, mert jó időben adják ki őket, akkor nem feltétlenül minőségi munkáról lehet szó.


Igaz, a legújabb Lara Croft kaland címét még most tervezik bejelenteni, de biztos, hogy lesz időnk megtanulni a kiadás előtt, hisz az Eidos pénzügyi éve minden év június 30-val zárul, tehát a kiadás időpontja július előtt kizárt, hogy esedékes legyen. A Hitman: Blood Moneyt korábban 2005 tavaszára datálták, a 25 to Life pedig májusra volt várható eddig.

Mivel a Tomb Raider kiadási dátumát teljes titokban tartják, ezért csak találgatni lehet, de némi bizakodásra ad okot az, hogy a játékon alapuló képregény kiadója szerint az ő termékük még ezen a nyáron startol. Valószínű, hogy ezek egymást kell hogy erősítsék, tehát ők vagy nem igazítottak még az Eidos után, vagy már tudnak valamit.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • laskajani #65
    Van valaki, aki segítene a dc++ telepítésében?
  • HuAn82 #64
    Szerintem ne erőlködj ha nincs igazad.
  • HuHa #63
    AZ OK hogy mindkettő TPS, ezt nem is tagadta senki. Azt az állításod tagadjuk a Hitman gyenge GTA klón. Mert ugyebár NFS-re se mondjuk Colin klón, mert bár mindkettő autós, nem lehet őket összehasonlítani. GTA1 és GTA2, sőt GTA3 se nagyon különbözik egymástól, sőt ezek mind összehasonlíthatóak, mert egy dologról szólnak. De Hitmant ne keverjük már GTA-val, vagy mond el nekünk, mi az ami miatt a GTA király, és a Hitman csak a GTA gyenge utánzata. Az nem indok mert mindkettő TPS, ezzel a logikával GTA3 is csak egy gyenge klón, méghozzá az első TPS klónja, ami talán pont a Tomb Raider volt. Logikai zavarban vagy. Írjak egy 64 bites programot, ami lemodellezi és megcáfolja az állításod?
  • HuHa #60
    Nem szar érzés a fél SG rajtad röhög? Ott fenn az a kép a Hitmanből való, de még nézhetsz párat pl itt: http://www.hitmancontracts.com/
    Ha belinkelsz egy GTA-ra hasonlító képet, leborulok előtted élőben.
  • Inquisitor #58
    Systemshock 1-2? :)
  • pemga #57
    A Thief nem volt gyilkolászós játék, kifejezetten tiltva volt benne az ölés (max pókokat, meg zombikat). A hitman első része akkor jött ki, amikor a Thief-ből már kiadták a második részt is bőven. Igaz a Tomb Raider akkor már valahol a 4 környékén járt :).
  • Ceb #56
    Nagy az Isten állatkertje, erre csak ezt lehet mondani.
    Hood légyszi kezeltesd magad.
    TR nekem valahogy sose tetszett, a hitman1 amivel viszonylag sokat játszottam, az nagyon jó játék.
    Szerintem az volt az első ilyen lopakodós, gyilkolászós játék, v a Thief?
  • Robin Hood #55
    Neked is javaslom a VISSZAOLVASÁS nevű műveletet, mint ahogy a többi WOM-nak IS!
  • Robin Hood #54
    Magadról beszélsz, nem tűnt fel? Noob.
  • Robin Hood #53
    Ezaz, irigykedj csak!