Dojcsák Dániel
Újab Driv3r (Driver 3) részletek
Marint Edmondson a Reflections Interactivetől újabb részleteket árult el a Driver sorozat harmadik részéről.
Martin Edmondson a Reflections Interactive fejlesztési vezetője új információkat fedett fel az Atari hivatalos interjújában. A program már több, mint három éve készül és a Stuntman fizikai motorjának továbbfejlesztett verzióját használja. Edmondson elmondása alapján a játékban szereplő járművek fizikája és a dinamikája még nincs teljesen befejezve, és a csapat jelenleg is dolgozik a küldetések forgatókönyvének megírásán, illetve az autón kívüli jeleneteket készítik és persze folyamatosan optimalizálják a kódot.
A "Driv3r" 70 különböző járművet sorakoztat fel, melyek mindegyikét használhatja a játékos, beleértve az autókat, furgonokat, teherautókat, motorokat és hajókat. A sajtóanyag szerint soha nem látott lehetőségekkel találkozhatunk majd a kész játékban, főleg a kamionok kidolgozottsága lesz érdekes. Fel- és lecsatolhatunk utánfutókat a járgányhoz, majd kihasználhatjuk a 18 kerekes monstrum erejét, ami légfékkel és kürttel adja meg a teljes kamion élményt.
A Driv3r elsődleges játékmódja az Undercover, azaz beépülés, ahol a játékos Tanner szerepében próbálja meg leleplezni az autótolvajokat, mindezt társával Tobias Jones-szal. A további játékmódok lehetővé teszik majd a jól ismert rendőrös üldözést, a sima céltalan autókázást, és szerepel még számtalan mini játék, mint gyorsüldözés, checkpoint verseny és egyebek.
A játék megkapta az előző részből ismert film rendező részt is, ahol a legizgalmasabb jeleneteket rögzíthetjük, majd különböző kameraállásokkal variálva egy saját filmet készíthetünk el.
Edmondson szerint a fő különbség az lesz előző részekhez képest, hogy a játék sokkal valósághűbb lesz mind megjelenésében, mind a játékmenetben. Összehasonlítási alapot adhat a GTA3: Vice Cityvel az, hogy az egyik város a négy közül Miami lesz, bár a készítők azt mondták, hogy az ötleteket a filmekből merítették inkább, mint játékokból. Ilyen filmek a The Driver, Bullit, Francia kapcsolat és egyéb alkotások. "El szeretném mondani, hogy inkább befolyásoltak minket a 70-es évek üldözései, mivel a legtöbb modern üldözés nem üti meg a klasszikusok szintjét, kivéve talán a Ronint." - tette hozzá Edmondson.
Jelenleg biztos, hogy PS2-re és Xbox-ra 2004 januárjában érkezik a játék, majd a PC verzió valamikor később lesz kapható a boltokban.
Martin Edmondson a Reflections Interactive fejlesztési vezetője új információkat fedett fel az Atari hivatalos interjújában. A program már több, mint három éve készül és a Stuntman fizikai motorjának továbbfejlesztett verzióját használja. Edmondson elmondása alapján a játékban szereplő járművek fizikája és a dinamikája még nincs teljesen befejezve, és a csapat jelenleg is dolgozik a küldetések forgatókönyvének megírásán, illetve az autón kívüli jeleneteket készítik és persze folyamatosan optimalizálják a kódot.
A "Driv3r" 70 különböző járművet sorakoztat fel, melyek mindegyikét használhatja a játékos, beleértve az autókat, furgonokat, teherautókat, motorokat és hajókat. A sajtóanyag szerint soha nem látott lehetőségekkel találkozhatunk majd a kész játékban, főleg a kamionok kidolgozottsága lesz érdekes. Fel- és lecsatolhatunk utánfutókat a járgányhoz, majd kihasználhatjuk a 18 kerekes monstrum erejét, ami légfékkel és kürttel adja meg a teljes kamion élményt.
A Driv3r elsődleges játékmódja az Undercover, azaz beépülés, ahol a játékos Tanner szerepében próbálja meg leleplezni az autótolvajokat, mindezt társával Tobias Jones-szal. A további játékmódok lehetővé teszik majd a jól ismert rendőrös üldözést, a sima céltalan autókázást, és szerepel még számtalan mini játék, mint gyorsüldözés, checkpoint verseny és egyebek.
A játék megkapta az előző részből ismert film rendező részt is, ahol a legizgalmasabb jeleneteket rögzíthetjük, majd különböző kameraállásokkal variálva egy saját filmet készíthetünk el.
Edmondson szerint a fő különbség az lesz előző részekhez képest, hogy a játék sokkal valósághűbb lesz mind megjelenésében, mind a játékmenetben. Összehasonlítási alapot adhat a GTA3: Vice Cityvel az, hogy az egyik város a négy közül Miami lesz, bár a készítők azt mondták, hogy az ötleteket a filmekből merítették inkább, mint játékokból. Ilyen filmek a The Driver, Bullit, Francia kapcsolat és egyéb alkotások. "El szeretném mondani, hogy inkább befolyásoltak minket a 70-es évek üldözései, mivel a legtöbb modern üldözés nem üti meg a klasszikusok szintjét, kivéve talán a Ronint." - tette hozzá Edmondson.
Jelenleg biztos, hogy PS2-re és Xbox-ra 2004 januárjában érkezik a játék, majd a PC verzió valamikor később lesz kapható a boltokban.