Spencer
A HoMM IV fejlesztése hivatalosan is megkezdődött
A 3DO immár hivatalosan is bejelentette, hogy a New World Computing már fejleszti a Heroes of Might and Magic IV-et. A Heroes sorozat legújabb része a hagyományokat követve helyezi új alapra a programot. Csakúgy, mint az elődök, az újabb epizód is részletesen kidolgozott fantáziavilággal hívogatja a játékosokat, ahol kemény csata folyik a területekért, forrásokért, nyersanyagokért.
A játékosok dolga a különböző lényekből, hősökből összeverbuvált hadseregek irányítása, a források összegyűjtése, menedzselése, a hódítás, illetve az idegen támadók visszaverése. A jó stratégiai és a kiváló taktikai érzék nélkülözhetetlenek, hogy elérd a végső célt: legyél Te az új világ ura!
A HoMM IV városaiból összesen csak 6 lesz (egyelőre). Az előző részektől eltérően ezen a területen elég sok változtatást hajtottak végre a programon.
Academy - Harcban az Academy haderők varázserejükkel könnyen a saját oldalukra állíthatják az ellenfelet.
Necropolis - Sikeres csata után a város a Death varázslat segítségével felébresztheti a halottakat, hogy saját hadseregébe állítsa csatasorba őket.
Asylum - Varázspont (spell point) tartaléknak kiváló...
Haven - Az egyetlen város, ami emlékeztet a MoMM3-ra. Életpontjainak köszönhetően nyertes csata után feltámaszthatja az elhalálozott katonákat.
Preserve - Ez a hadkiegészítő parancsnokság a HoMM IV-ben. Sikeres csata után újabb egységeket toborozhat.
Stronghold - Az erődben erős lények élnek, többet termelnek, több olyan speciális eszköz van, amit a kovácsok készítenek. A hősök két gyakorlati pont helyett hárommal indulnak innen.
A pletykák szerint minden egyes város saját varázsiskolával rendelkezik majd. Az egyes várostípusok csak olyan hősöket alkalmazhatnak, akik ahhoz a városhoz tartoznak. Ez alól kivétel az Erőd, mert oda mindenkit felvehetnek. Ahogy a hősök tapasztalatot szereznek, 9 elsődleges képességük fejlődik. Minden elsődleges képességhez 3 másodlagos képesség is párosul.
Az újabb részben a hősök támadhatnak is, sőt, egyszerre több hős is lehet egy hadseregben. Ez nem kötelező, mert a seregek hősök nélkül is létezhetnek.
A Heroes of Might and Magic IV ősszel kerül a polcokra.
A játékosok dolga a különböző lényekből, hősökből összeverbuvált hadseregek irányítása, a források összegyűjtése, menedzselése, a hódítás, illetve az idegen támadók visszaverése. A jó stratégiai és a kiváló taktikai érzék nélkülözhetetlenek, hogy elérd a végső célt: legyél Te az új világ ura!
A HoMM IV városaiból összesen csak 6 lesz (egyelőre). Az előző részektől eltérően ezen a területen elég sok változtatást hajtottak végre a programon.
Academy - Harcban az Academy haderők varázserejükkel könnyen a saját oldalukra állíthatják az ellenfelet.
Necropolis - Sikeres csata után a város a Death varázslat segítségével felébresztheti a halottakat, hogy saját hadseregébe állítsa csatasorba őket.
Asylum - Varázspont (spell point) tartaléknak kiváló...
Haven - Az egyetlen város, ami emlékeztet a MoMM3-ra. Életpontjainak köszönhetően nyertes csata után feltámaszthatja az elhalálozott katonákat.
Preserve - Ez a hadkiegészítő parancsnokság a HoMM IV-ben. Sikeres csata után újabb egységeket toborozhat.
Stronghold - Az erődben erős lények élnek, többet termelnek, több olyan speciális eszköz van, amit a kovácsok készítenek. A hősök két gyakorlati pont helyett hárommal indulnak innen.
A pletykák szerint minden egyes város saját varázsiskolával rendelkezik majd. Az egyes várostípusok csak olyan hősöket alkalmazhatnak, akik ahhoz a városhoz tartoznak. Ez alól kivétel az Erőd, mert oda mindenkit felvehetnek. Ahogy a hősök tapasztalatot szereznek, 9 elsődleges képességük fejlődik. Minden elsődleges képességhez 3 másodlagos képesség is párosul.
Az újabb részben a hősök támadhatnak is, sőt, egyszerre több hős is lehet egy hadseregben. Ez nem kötelező, mert a seregek hősök nélkül is létezhetnek.
A Heroes of Might and Magic IV ősszel kerül a polcokra.