Ötvös Tibor

Visszatér a gyökereihez a Call of Duty

A Sledgehammer Games egy, a sorozat gyökereihez visszatérő, nem sci-fi Call of Duty játékot jelent be az idén.

Az Activision 2016-os sikereiben jelentős szerepet játszott a Call of Duty: Infinite Warfare, mely ugyan bőven a kiadó elvárásai alatt teljesített, de mégis a tavalyi év legnépszerűbb játékév vált nemzetközi szinten. Azonban az jól látszik, hogy a sci-fi tematika nem nagyon jött be a játékosoknak (Eric Hirshberg szavaival élve "nem rezonált" a sorozat rajongóinak igényeivel) és ezt a kiadó is érzékelte, szóval a Sledgehammer Games idén megjelenő alkotása visszatér a gyökerekhez.

Ez persze rögtön felveti azt a kérdés, hogy ez mit is jelent? Visszatér a világháborús korszakba a franchise, ahol utoljára 2008-ban, a World at War megjelenésekor járt? Vagy a Modern Warfare-szintű, kicsit fejlettebb, de az igazi sikert és áttörést hozó gyökerekre gondolt a kiadó? Mindenesetre a csapat elvileg hamarosan leleplezi az új fejezetet, és ha most így előre jóslásba kellene bocsátkoznunk, akkor én a régóta pletykált vietnami vonal mellett tenném le a voksomat.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ender Wiggin #6
    UT-ben semmi olyan nem volt, amit írsz. Health pick-upok voltak és elég volt egyet belereszteni a mesterlövészpuskával a fejébe. A jó játékosok ezt csinálták. Aztán az újabb verziókban a mesterlövészpuska annyira lelassult (bár egy fejlövés még mindig azonnali halál, hacsak nem visel pajzsot), hogy áttért mindenki a shock rifle-ra. Még midnig sokezer ember nyomja az UT-t, főleg az elsőt és az utolsót online.
    Permadeath annyit tesz, hogy egyszer meghalsz és többet nem játszhatsz az adott játékkal. Keress rá a neten, vannak példák.
  • Kikikirly1991 #5
    Ja tényleg a COD 1, United Offensive-ba még nem volt.Cod 2-be vezették be ezt a marhaságot.UT-ba nem volt életerő regenárció, csak sokat kellett beleereszteni enemybe.CS:GO-ba két ellenséget is le tudsz szedni hátulról,UT-ba 1-et se biztos,erre gondoltam.Nézd meg ma melyik a népszerűbb, egyik megjutalmaz ha ügyes vagy a másikba nem sokat ér a taktikázás.UT/Quake 3-nak megvolt szépsége a maga idejében.De ez már elmúlt,legtöbbünknek nincs már igénye az e féle játékmenetre, Multi és Single játékok többsége rambotól elment 1-5 lövés irányba.
    Avval sincs feltétlen gond ha 10-20 golyót kell beleereszteni ellenségbe de akkor lassuljon le/kábúljon el 1-2 másodpercre találatoktól,pl. Resident Evil,persze ez csak Single játékoknál működik.
    Permadethes játékok nem tudom mit takar, ha nem gond írhatnál néhány példát.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2017.02.12. 00:45:16
  • Ender Wiggin #4
    A "gyökerek" idején nem volt regeneráció! Sem az ős CoD-ban, sem az UT-kben. Nem, mintha a health pack-es gyógyulás sokkal élethűbb lenne. Gondolom akkor neked a permadeath-es játékok valók :-D Egyébként felteszem a témaválasztás tekintetében keresik a gyökereket, tehát újra nácikat hentelünk majd.
  • Kikikirly1991 #3
    Nem a Scifi korszakkal van a gond,hanem a harcrendszerrel,vagy inkább annak teljes hiányával.Anno imádtam a COD4 Modern Warfare-t,de az Unreal Tournamentet is a maga idejében.De haladunk a korral és ezek felett eljárt az idő,okkal ingyenes az új UT. Tunkolda játékmenet,fejed tetejére állhatsz akkor is 2 másodpercenként eltalálnak haza vágja az akciót,ezt a regenerálódásra alapuló harcrendszert kukázni kell. Amíg ez van hiába a visszatérés a gyökerekhez,gyökerek felett járt el az idő.
  • ozimak #2
    Az lenne csak szegénységi bizonyítvány...
  • NEOreg3 #1
    Call of Duty 1