Ötvös Tibor

Ilyen volt eredetileg az Alien: Isolation


Külső nézetes akciójáték lett volna az Alien: Isolation és ezt a változatot most mozgásban is láthatjuk.

A Creative Assembly bizonyította, hogy nem csak a Total War-sorozatot képesek folytatni, hanem akár egy FPS-t is sikerre tudnak vinni. Az Alien: Isolation az elmúlt évek legfélelmetesebb FPS-e, mely kimondottan szépen teljesített a kasszáknál is. Az eredeti tervek szerint azonban maga a játék egy TPS-nek készült, mely a Resident Evil 4, Dead Space, Clock Tower és Silent Hill 2 játékmenetét követte volna.

Azt, hogy hogyan fest egy ilyen Alien: Isolation alkotás mozgásban is megtekinthetjük, hiszen a csapat ma nyilvánosságra hozott egy, eme prototípust bemutató trailert. A program jónak tűnik így is, ám Alistair Hope kreatív igazgató szerint "TPS-ként remek Alien-játéknak tűnt, ám FPS-ként maga volt az Alien". Most már csak az az érdekes, hogy mikor kapunk folytatást, hiszen a Sega-t ismerve a második rész nem is lehet kérdés.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ragnaar #7
    Ha VR akkor szerintem is FPS valóban, de sztereo 3D-ben a TPS is és az izometrikus RTS típusú játékok is jól mutatnak.
  • Sir Cryalot #6
    VR-hez meg felvinni kéne, a 2d-s látványt meg visszaszorítani, szóval teljesen ellentétes irány, a TPS -ről FPS perspektívába váltás ehhez az alapvető irányváltáshoz képest merő trivialitás.


    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.06. 18:35:10
  • Sir Cryalot #5
    -ezeket meg tulajdonképp arra is használták eddig hogy levigye 30meg 60frameig kimenetet, meg "kölcsönözzön" egy bizonyos képi világot,

    és ez is a jó szó rá, hogy kölcsönzi, ára van, a haszna meg csak 2d-ben látszik.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.06. 18:25:21
  • Ragnaar #4
    Azok az effektek amik rossz síkban jelennek meg stereo 3D-ben. Nem hiszem, hogy ne lehetne valahogy megoldani valami particle szerűvel ami 3-ds. Oculus rift kereskedelmi forgalomba kerüléséig szerintem nemigen lesz súlyponti a hibátlan stereo 3D kb. mint a jelenlegi játékoknál.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2015.03.06. 12:29:21
  • Sir Cryalot #3
    -a vr-verzió az lenne hogyha nem lennének "screen-space" 2D-s postprocess effektek , pl. lens flare,

    amit talán botorság is elvárni, ezek utólagos kivétele pedig roncsolással egyenértékű , nem modolással ami után bugok maradnak.

    Ebből is látszik mennyire elbizakodott dolog vr kiadást várni, ha egyszer már a 3d támogatással is elhasaltak , ami szintén ezt a post process mentességet feltételezte volna.
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.03.05. 18:00:24
  • Inquisitor #2
    Most jelentették be a hatodik(?) DLC-t, szóval a folytatásig még jön egy pár. :D

    Az FPS nézet választásban meg szerintem benne volt a hirtelen kitört VR láz is, hiszen van belőle VR verzió, még ha bugos is eléggé.
    Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2015.03.05. 13:52:06
  • lammaer #1
    Esetleg a csapat nyilvánosságra hozhatott volna egy rendes felvételt is ehelyett a "a bivalybasznádi kultúrház mozijából sutyiban felvett kamerás videó" helyett.