Gyurkity Péter
A MOL is beszáll a mobilpiacba
Külső források szerint a Posta, a Tesco és a Lidl után a MOL is beszállna a mobiltelefonos ágazatba, mégpedig a Magyar Telekom szolgáltatására támaszkodva.
Az olajcég saját márka alatt, ám minden szempontból a Telekom platformjára építve indítaná el a kezdeményezést, amelynek keretében olcsóbb alternatívát ígérnek. A felszín alatt értelemszerűen szinte semmi nem változik, hiszen az újonnan csatlakozó ügyfelek a 30-as előhívót használják majd, bár a cég napszaktól és iránytól függetlenül egységes tarifát kínálna - ez az ígéretek szerint valamivel a Telekom ajánlata alatt lesz, vagyis bizonyos kedvezményekre számíthatunk. Az első körben a feltöltőkártyákhoz négy Samsung telefon közül választhatunk majd, egyenlegünket online, illetve a cég töltőállomásain is feltölthetnénk, a hűségprogram keretében pedig még tovább faraghatunk majd le az eredeti díjból.
Az érintett cégek a hónap utolsó napjaiban még nem kívántak nyilatkozni, ám az értesülés megjelenését követően rögtön többen felemlegették, hogy júliusban már sor került egy együttműködési megállapodás aláírására, amely az akkor kiadott közlemény szerint az IT és a kereskedelem területét egyaránt érintette. Hogy ebből végül mennyiben lesz sikeres rajt, az leginkább a végleges díjszabástól függ. Érdemes ehhez hozzátenni, hogy a molmobile.hu domain a cég tulajdonában van, várhatóan itt találunk majd további információkat.
Az olajcég saját márka alatt, ám minden szempontból a Telekom platformjára építve indítaná el a kezdeményezést, amelynek keretében olcsóbb alternatívát ígérnek. A felszín alatt értelemszerűen szinte semmi nem változik, hiszen az újonnan csatlakozó ügyfelek a 30-as előhívót használják majd, bár a cég napszaktól és iránytól függetlenül egységes tarifát kínálna - ez az ígéretek szerint valamivel a Telekom ajánlata alatt lesz, vagyis bizonyos kedvezményekre számíthatunk. Az első körben a feltöltőkártyákhoz négy Samsung telefon közül választhatunk majd, egyenlegünket online, illetve a cég töltőállomásain is feltölthetnénk, a hűségprogram keretében pedig még tovább faraghatunk majd le az eredeti díjból.
Az érintett cégek a hónap utolsó napjaiban még nem kívántak nyilatkozni, ám az értesülés megjelenését követően rögtön többen felemlegették, hogy júliusban már sor került egy együttműködési megállapodás aláírására, amely az akkor kiadott közlemény szerint az IT és a kereskedelem területét egyaránt érintette. Hogy ebből végül mennyiben lesz sikeres rajt, az leginkább a végleges díjszabástól függ. Érdemes ehhez hozzátenni, hogy a molmobile.hu domain a cég tulajdonában van, várhatóan itt találunk majd további információkat.