SG.hu

Szilveszterkor telefonon mentek a jókívánságok

Míg karácsonykor sms-ben, szilveszterkor inkább mobilhívással kívántak boldog ünnepeket a magyarok.

Míg a karácsonyi ünnepek három napja alatt közel 8 millió rövid szöveges üzenetet, addig 2012 utolsó és 2013 első napján több mint 7 milliót küldtek a Vodafone Magyarország ügyfelei. Míg a szöveges üzenetek tekintetében december 24-én volt a legnagyobb forgalom, addig a legtöbb hívást december 31-én bonyolították a Vodafone ügyfelek.

A Telenornál karácsony és szilveszter között is tovább nőtt a le- és feltöltött adat mennyisége: az ünnepi időszakban a szolgáltató hálózatán bonyolított adatforgalom 58 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel ezelőtt. Továbbra és népszerű volt a szöveges üzenetek küldése: szilveszterkor és az újév első napján több mint 7 millió SMS-t küldtek a Telenor ügyfelei. Az ünnepek alatt a legforgalmasabb pillanat az újév első órájában volt, ekkor 433 üzenetet küldtek egy másodperc alatt a szolgáltatónál.

A december 24. és január 1. közötti időszakban több mint 418 ezer GB-nyi adatot forgalmaztak 58 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A legforgalmasabb időszak a szilveszter volt: ekkor egy nap alatt több mint 43 ezer GB-nyi adatot töltöttek le és fel az előfizetők. Ez a tavalyi adatforgalomhoz képest több mint másfélszeres növekedés. Akárcsak egy évvel ezelőtt, most is sokan MMS-ben küldték el jókívánságaikat. Az ünnepnapokon küldött multimédiás üzenetek száma idén is meghaladta a 170 ezret, a legforgalmasabb időszakban – szilveszterkor és az újév első napján – pedig közel 80 ezer MMS-t továbbítottak a Telenor hálózatán.

Továbbra is rengeteg karácsonyi és szilveszteri üdvözletet küldtek el SMS-ben. A két ünnep között közel 29 millió szöveges üzenetet továbbítottak a Telenor ügyfelei, ebből majd 6 milliót december 24-én valamint több mint 7 milliót szilveszterkor. A csúcsidőszak az újév első napjára esett: ekkor közel 433 üzenetet küldtek el egy másodperc alatt. Bár az ünnepnapokon továbbított SMS-ek száma most is kiemelkedő volt, így is körülbelül 15 százalékkal elmaradt a 2011-es forgalomtól. A szöveges üzenetek számának enyhe csökkenésének oka, hogy ma már jelentősen többen használják a Telenor mobilinternet szolgáltatását, mint egy évvel ezelőtt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!