Alex
Betörne a kézikonzolok piacára a Razer
A játékperifériáiról ismert gyártó úgy véli, hogy hiába szinte egyeduralkodó a Nintendo a kézikonzolok piacán, nekik is van ott keresnivalójuk. Egy Intel Atom processzoros koncepció tervét mutatták be.
A Razer bejelentette egy az Intel Atom processzoron alapuló koncepcióterv fejlesztését, mely a hagyományos asztali PC játékélményét hordozható formába önti. A "Razer Switchblade" kódnevű koncepciómodellnél a hagyományos egér és billentyűzet interfészt egy 7 collos multitouch kijelzővel helyettesítenék, amit tapintásérzékeny billentyűzet és intelligens felhasználói felület egészítene ki. Ez utóbbi menet közben alkalmazkodik a beállításokhoz és a billentyűzet-kiosztáshoz a játéktartalom és a felhasználói igények alapján.
A vállalat sajtóközleménye szerint a tervezők és mérnökök a koncepciót már a kezdetektől az Intellel együttműködve építették fel, és mindvégig arra összpontosítottak, hogy a PC-s játékok széles választéka maximális felhasználói élmény mellett váljon játszhatóvá egy hordozható eszközön. "A hordozható PC-s játékokkal eddig a legnagyobb probléma az volt, hogy az egér és billentyűzet használatának élményét senki sem tudta visszaadni egy kisméretű, hordozható eszközben." - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója és kreatív igazgatója. "A kijelző és az adaptív, menet közben változtatható irányítás egyesítésével elértük, hogy a teljes, tapintásérzékeny billentyűzetet megtartsuk egy miniatűr számítógépen, miközben értékes területet spórolunk meg a képernyőn."
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
"A PC-n történő játék gazdag 3D grafikája, nagyfelbontású videói és élethű animációi révén még mindig vonzza az újításokat." - mondta Brad Graff, az Intel Ultra Mobility csoportjának játékplatformokért felelős igazgatója. "Az Atom processzor a Razer játékmegoldások terén szerzett tapasztalatával kombinálva lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hordozható eszközökben is maximális játékélményben lehessen részük."
A netbook méretű eszköz a tervek szerint lehetővé tenné a játékosok számára, hogy útközben is anélkül játszhassanak, hogy feladnák az asztali rendszereken megszokott pontosságot és irányíthatóságot. A Switchblade természetesen lehetővé tenné a netböngészést és médialejátszóként is használható lenne.
A Razer bejelentette egy az Intel Atom processzoron alapuló koncepcióterv fejlesztését, mely a hagyományos asztali PC játékélményét hordozható formába önti. A "Razer Switchblade" kódnevű koncepciómodellnél a hagyományos egér és billentyűzet interfészt egy 7 collos multitouch kijelzővel helyettesítenék, amit tapintásérzékeny billentyűzet és intelligens felhasználói felület egészítene ki. Ez utóbbi menet közben alkalmazkodik a beállításokhoz és a billentyűzet-kiosztáshoz a játéktartalom és a felhasználói igények alapján.
A vállalat sajtóközleménye szerint a tervezők és mérnökök a koncepciót már a kezdetektől az Intellel együttműködve építették fel, és mindvégig arra összpontosítottak, hogy a PC-s játékok széles választéka maximális felhasználói élmény mellett váljon játszhatóvá egy hordozható eszközön. "A hordozható PC-s játékokkal eddig a legnagyobb probléma az volt, hogy az egér és billentyűzet használatának élményét senki sem tudta visszaadni egy kisméretű, hordozható eszközben." - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója és kreatív igazgatója. "A kijelző és az adaptív, menet közben változtatható irányítás egyesítésével elértük, hogy a teljes, tapintásérzékeny billentyűzetet megtartsuk egy miniatűr számítógépen, miközben értékes területet spórolunk meg a képernyőn."
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
"A PC-n történő játék gazdag 3D grafikája, nagyfelbontású videói és élethű animációi révén még mindig vonzza az újításokat." - mondta Brad Graff, az Intel Ultra Mobility csoportjának játékplatformokért felelős igazgatója. "Az Atom processzor a Razer játékmegoldások terén szerzett tapasztalatával kombinálva lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hordozható eszközökben is maximális játékélményben lehessen részük."
A netbook méretű eszköz a tervek szerint lehetővé tenné a játékosok számára, hogy útközben is anélkül játszhassanak, hogy feladnák az asztali rendszereken megszokott pontosságot és irányíthatóságot. A Switchblade természetesen lehetővé tenné a netböngészést és médialejátszóként is használható lenne.