Alex

Betörne a kézikonzolok piacára a Razer

A játékperifériáiról ismert gyártó úgy véli, hogy hiába szinte egyeduralkodó a Nintendo a kézikonzolok piacán, nekik is van ott keresnivalójuk. Egy Intel Atom processzoros koncepció tervét mutatták be.

A Razer bejelentette egy az Intel Atom processzoron alapuló koncepcióterv fejlesztését, mely a hagyományos asztali PC játékélményét hordozható formába önti. A "Razer Switchblade" kódnevű koncepciómodellnél a hagyományos egér és billentyűzet interfészt egy 7 collos multitouch kijelzővel helyettesítenék, amit tapintásérzékeny billentyűzet és intelligens felhasználói felület egészítene ki. Ez utóbbi menet közben alkalmazkodik a beállításokhoz és a billentyűzet-kiosztáshoz a játéktartalom és a felhasználói igények alapján.

A vállalat sajtóközleménye szerint a tervezők és mérnökök a koncepciót már a kezdetektől az Intellel együttműködve építették fel, és mindvégig arra összpontosítottak, hogy a PC-s játékok széles választéka maximális felhasználói élmény mellett váljon játszhatóvá egy hordozható eszközön. "A hordozható PC-s játékokkal eddig a legnagyobb probléma az volt, hogy az egér és billentyűzet használatának élményét senki sem tudta visszaadni egy kisméretű, hordozható eszközben." - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója és kreatív igazgatója. "A kijelző és az adaptív, menet közben változtatható irányítás egyesítésével elértük, hogy a teljes, tapintásérzékeny billentyűzetet megtartsuk egy miniatűr számítógépen, miközben értékes területet spórolunk meg a képernyőn."

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk a képekre a nagyobb változathoz

"A PC-n történő játék gazdag 3D grafikája, nagyfelbontású videói és élethű animációi révén még mindig vonzza az újításokat." - mondta Brad Graff, az Intel Ultra Mobility csoportjának játékplatformokért felelős igazgatója. "Az Atom processzor a Razer játékmegoldások terén szerzett tapasztalatával kombinálva lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hordozható eszközökben is maximális játékélményben lehessen részük."


A netbook méretű eszköz a tervek szerint lehetővé tenné a játékosok számára, hogy útközben is anélkül játszhassanak, hogy feladnák az asztali rendszereken megszokott pontosságot és irányíthatóságot. A Switchblade természetesen lehetővé tenné a netböngészést és médialejátszóként is használható lenne.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Laza #33
    " Ahogy én látom részben azért,mert a konzolos az emberek nem szeretik a nehéz játékokat.Részben,mert az irányítás ezt nem is teszi lehetővé."

    Mondjuk ez jókora bahomság ... már miért ne szeretnék a nehéz játékokat?
    És az irányítás már miért ne tenné ezt lehetővé?
    Meg a felsorolt játék problémáid is problémásak :)
    Nézz egy kicsit körül.
  • GG #32
    Ha Razor márkából indulunk ki szar nem adnak ki, de az árra bár ki mit is mond prémium kategóriájú lesz, Az tuti. Úgy, hogy a Razor ezért nem ellenfél a Nintendonak.
  • wsvap #31
    kb 10 éve létezik ez a billentyűzet kiosztás megoldás és végre ténylegesen tömeg gyártott cikkekben is el kezdenék használni!! királyság! habár akkor inkább egy netbuk ami ugyan ilyen bill van. nem? vagy ez grafikailag jobban fel van készítve?
  • acdc #30
    Hat igen tenleg,vegul is csak egy picivel kisebb mint egy jobb htc,samsung mobil:) inkabb ez a razer
  • kvp #29
    Mivel a demo-k kozott a world of warcraft van, ezert egyertelmu, hogy mire jo. Egy atlag wow jatekos nem teheti meg, hogy elmulassza a guild-je raid-jet. Tehat akarhol is van, adott idoben be kell lepnie, hogy jatszhasson. Erre valo ez a hardver. Lehetove teszi mindezt. A wow azert is jo pelda jatek, mert viszonylag kis grafikushardver igenye van (csak sok memoria kell hozza) es az ujradefinialhato gombok fontosak a jatekosok szamara, viszont az eger mellekes. Egy sima fps-hez csak egy jo eger/dpad/joystick kell, meg magas fps a grafikus kartyatol, tovabba ott szamit a mobil halozat atviteli kesleltese. Egy fps-nel a 700 msec-es ping mar oriasi (20 msec folott barmi az), mig a wow 1000 msec-es base clock-ja miatt teljesen elfogadhato. Tehat ez a konzol igazabol a regebbi jatekokhoz es az mmo-khoz jo. Meg persze sima netbook-nak sem tunik olyan veszesnek, ebook-hoz peldaul pont jo meretu a kijelzoje.
  • gemihu #28
    Öcsém nagy autoszim rajongó a Richard Burns , na az valami volt PC-n. A rendes fizikai hatásokat sokszor nem rakják bele a progikba,mert a játék onnantól már nem lenne elég könnyű és a konzoloknál ez fokozottan így van. A GT5 -ben is vicc,hogy úgy törik az autó,hogy szinte csak látványilag.

    Az FPS-eken talán segít a move majd,de ahhoz egy teljesen új,nem ennyire lineáris elvű konzol és játéktömeg kell..

  • KopaszIsten #27
    A colinnak semmi köze a szimulátorhoz, amennyire én tudom. De majd kijavítotok, ha tévedek.
  • Nos #26
    Sose láttam értelmét az ilyen miniképernyős megoldásoknak, meg aztán mindig el lesz maradva teljesítményben a méretesebb verzióktól. Otthonra nem kéne. Gondolom ez annak jó, aki utazás közben is játszani akar.
  • Aestus #25
    http://www2.razerzone.com/switchblade/about
  • Yv@n #24
    :D:D:D