MTI
Gyorsabban reagál a piaci változásokra a Magyar Telekom
Mivel a távközlési iparág nagyon gyorsan fejlődik, új technológiák születnek, s ennek megfelelően alakulnak a piaci trendek, a Magyar Telekomnak is gyorsabban kell reagálnia a változásokra - indokolta Christopher Mattheisen, a társaság elnök-vezérigazgatója a vállalat felső vezetésében történt változásokat.
Az elnök-vezérigazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatta a szeptemberben kinevezett Keszég Attila új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettest, valamint a nyáron pozíciójába lépett Király István új marketing vezérigazgató-helyettest. Közlése szerint nehéz időszakot él az ország és a vállalat, s ezért nagyon fontos, hogy a kulcsfontosságú területek jó szakemberek kezében legyenek. Elmondta, hogy büszkék arra, hogy a három képernyős stratégiájuknak megfelelően a televíziós piacon nagyon erős második helyet értek el 28 százalékos részesedéssel. Itt másfél évvel ezelőtt még jóval gyengébben állt a Magyar Telekom, ám 12-18 hónap múlva piacvezető akar lenni.
Christopher Mattheisen hangsúlyozta: céljuk az, hogy amikor elkezdődik a gazdasági kilábalás, a Magyar Telekom erős pozíciókból induljon. Hozzátette, hogy vannak már jelei a kilábalásnak, nő a bruttó haza termék és a kiskereskedelmi forgalom, de a munkanélküliség továbbra is magas. Király István hozzátette, hogy a hagyományos vezetékes, televíziós és mobil szolgáltatások mellett a vállalat megjelent a gáz- és az áramszolgáltatás, illetve a biztosítás területén is. Az ügyfelek száma az új területeken is dinamikusan nő, energia-szolgáltatási szerződést már 15 ezren kötöttek velük, különböző biztosításokat pedig több mint 100 ezren.
A cég folytatja a három képernyős stratégia megvalósítását, s most azon dolgoznak, hogy a mobiltelefonon, a televízióban és az interneten megjelenő tartalmak átjárhatóak, s mindegyik eszközön megjeleníthetők legyenek. A mobilkészülékekről elmondta, egyre nő az igény az okos telefonok iránt. Ezek elterjedtsége ma a magyar piacon 10-15 százalék, de dinamikusan nő az eladásuk: a napi értékesítésben már 20 százalék körüli. Keszég Attila szerint technológia helyett most már az ügyfeleket helyezik előtérbe, s őket akarják kiszolgálni magas színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal. Hozzátette, hogy új területeken is megjelennek, ezek között említette például az egészségügyet és a szállítmányozást.
Az elnök-vezérigazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatta a szeptemberben kinevezett Keszég Attila új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettest, valamint a nyáron pozíciójába lépett Király István új marketing vezérigazgató-helyettest. Közlése szerint nehéz időszakot él az ország és a vállalat, s ezért nagyon fontos, hogy a kulcsfontosságú területek jó szakemberek kezében legyenek. Elmondta, hogy büszkék arra, hogy a három képernyős stratégiájuknak megfelelően a televíziós piacon nagyon erős második helyet értek el 28 százalékos részesedéssel. Itt másfél évvel ezelőtt még jóval gyengébben állt a Magyar Telekom, ám 12-18 hónap múlva piacvezető akar lenni.
Christopher Mattheisen hangsúlyozta: céljuk az, hogy amikor elkezdődik a gazdasági kilábalás, a Magyar Telekom erős pozíciókból induljon. Hozzátette, hogy vannak már jelei a kilábalásnak, nő a bruttó haza termék és a kiskereskedelmi forgalom, de a munkanélküliség továbbra is magas. Király István hozzátette, hogy a hagyományos vezetékes, televíziós és mobil szolgáltatások mellett a vállalat megjelent a gáz- és az áramszolgáltatás, illetve a biztosítás területén is. Az ügyfelek száma az új területeken is dinamikusan nő, energia-szolgáltatási szerződést már 15 ezren kötöttek velük, különböző biztosításokat pedig több mint 100 ezren.
A cég folytatja a három képernyős stratégia megvalósítását, s most azon dolgoznak, hogy a mobiltelefonon, a televízióban és az interneten megjelenő tartalmak átjárhatóak, s mindegyik eszközön megjeleníthetők legyenek. A mobilkészülékekről elmondta, egyre nő az igény az okos telefonok iránt. Ezek elterjedtsége ma a magyar piacon 10-15 százalék, de dinamikusan nő az eladásuk: a napi értékesítésben már 20 százalék körüli. Keszég Attila szerint technológia helyett most már az ügyfeleket helyezik előtérbe, s őket akarják kiszolgálni magas színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal. Hozzátette, hogy új területeken is megjelennek, ezek között említette például az egészségügyet és a szállítmányozást.