SG.hu
A Magyar Telekom a legvonzóbb telkó munkahely
A PwC Magyarország évente átfogó kutatást végez annak érdekében, hogy feltárja a legfontosabb munkahelyválasztási tényezőket. A felmérés eredményeként – immár negyedik éve – ismét a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.
A korábbi évekhez hasonlóan a PwC Magyarország 2021-ben is megvizsgálta a munkahelyválasztási preferenciákat annak érdekében, hogy megismerje és a munkaadókkal is megismertesse a pályakezdő fiatalok, munkavállalók legfontosabb szempontjait. A felmérésben a 16 évnél idősebb fiatalok, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók véleményét is kikérték. Összesen 29 600 fő töltötte ki az online preferencia-kérdőívet, melynek eredményeként 15 fókuszterület került meghatározásra.
A kutatásból kiderül, hogy a 16-28 éves korosztály három legfontosabb munkahelyválasztási szempontja az alapbér, a rugalmas munkarend, munkaidő és a kiszámítható időbeosztás. A visszajelzésekből egyértelműen kirajzolódott, hogy a járvány hatására nőtt a vállalati kultúra, a nyílt és őszinte kommunikáció szerepe, mely nemcsak a magasabb munkavállalói élmény, hanem a vonzó munkáltatói márka fontos része. A tapasztaltabb munkavállalók számára top tényezők között szerepel a közvetlen vezető személye, valamint a távmunka lehetősége.
A fenti visszajelzések mentén a Magyar Telekom a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye elismerést érdemelte ki, immár negyedik alkalommal. „Büszkék vagyunk arra, hogy negyedik éve töretlenül elnyerjük a munkavállalók bizalmát és az elismerést. Célunk, hogy a fiatal tehetségek és a legjobb szakemberek számára az első választás legyünk, a már nálunk dolgozó kollégáink számára pedig fejlődésüket támogató, biztonságos és szerethető munkahelyet teremtsünk. Ebben a szellemben dolgozunk munkáltatói márkaépítésükön.” – mondta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A kiemelt szempontokkal összhangban a Magyar Telekom digitális megoldásokkal támogatja a hibrid munkavégzést, azaz a kollégák rugalmasan oszthatják be az otthon és az irodában töltött időt. Ezentúl, a vállalat több platformon is biztosítja kollégái számára a fejlődés, tanulás lehetőségét: Percipio néven hívta életre a Deutsche Telekom a csoporton belül működő digitális platformot, melyen komoly mennyiségű és színes tananyagok érhetők el, emellett évente megrendezésre kerül a vállalat tudásfesztiválja, SmartFest elnevezéssel.
A korábbi évekhez hasonlóan a PwC Magyarország 2021-ben is megvizsgálta a munkahelyválasztási preferenciákat annak érdekében, hogy megismerje és a munkaadókkal is megismertesse a pályakezdő fiatalok, munkavállalók legfontosabb szempontjait. A felmérésben a 16 évnél idősebb fiatalok, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók véleményét is kikérték. Összesen 29 600 fő töltötte ki az online preferencia-kérdőívet, melynek eredményeként 15 fókuszterület került meghatározásra.
A kutatásból kiderül, hogy a 16-28 éves korosztály három legfontosabb munkahelyválasztási szempontja az alapbér, a rugalmas munkarend, munkaidő és a kiszámítható időbeosztás. A visszajelzésekből egyértelműen kirajzolódott, hogy a járvány hatására nőtt a vállalati kultúra, a nyílt és őszinte kommunikáció szerepe, mely nemcsak a magasabb munkavállalói élmény, hanem a vonzó munkáltatói márka fontos része. A tapasztaltabb munkavállalók számára top tényezők között szerepel a közvetlen vezető személye, valamint a távmunka lehetősége.
A fenti visszajelzések mentén a Magyar Telekom a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye elismerést érdemelte ki, immár negyedik alkalommal. „Büszkék vagyunk arra, hogy negyedik éve töretlenül elnyerjük a munkavállalók bizalmát és az elismerést. Célunk, hogy a fiatal tehetségek és a legjobb szakemberek számára az első választás legyünk, a már nálunk dolgozó kollégáink számára pedig fejlődésüket támogató, biztonságos és szerethető munkahelyet teremtsünk. Ebben a szellemben dolgozunk munkáltatói márkaépítésükön.” – mondta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
A kiemelt szempontokkal összhangban a Magyar Telekom digitális megoldásokkal támogatja a hibrid munkavégzést, azaz a kollégák rugalmasan oszthatják be az otthon és az irodában töltött időt. Ezentúl, a vállalat több platformon is biztosítja kollégái számára a fejlődés, tanulás lehetőségét: Percipio néven hívta életre a Deutsche Telekom a csoporton belül működő digitális platformot, melyen komoly mennyiségű és színes tananyagok érhetők el, emellett évente megrendezésre kerül a vállalat tudásfesztiválja, SmartFest elnevezéssel.