Berta Sándor

A Microsoft oldalain töltjük a legtöbb időt

A világ felhasználói szeptemberben összesen 3,9 milliárd órát töltöttek a redmondi cég honlapjain. A második helyen a Google, harmadikon a Yahoo áll, ezután jön csak a Facebook.

Ez az érték azt jelenti, hogy az internetezők a szörfölési idejük 14,5 százalékában tartózkodtak a Microsoft különböző oldalain. Ez derült ki a Comscore piackutató cég legújabb felméréséből. A lista és a képzeletbeli dobogó második helyén a Google található 2 milliárd 512 millió órával, míg 1 milliárd 699 millió órás adatával a Yahoo szerezte meg a harmadik helyet. A Facebook 1 milliárd 387 millió órás értékével alig maradt le a dobogóról. Az ötödik helyen a Tencent Inc., a hatodikon az AOL, a hetediken az eBay, a nyolcadikon a Fox Interactive Media, a kilencediken a Baidu.com Inc. található, míg a TOP10-es lista utolsó helyét a Lycos Sites szerezte meg.

A Comscore munkatársai azt is vizsgálták, hogy a felhasználók mennyi időt töltöttek szeptemberben a közösségi portálokon. Nos, a válasz: 1,4 milliárd órát, ami 193 százalékkal több, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A piackutató cég a felmérést 170 országban összesen 2 millió, 15évesnél idősebb felhasználó böngészési szokásainak figyelembe vételével készítette el, majd az adatokat kivetítette a világ 2 milliárd internetezőjére. A szakemberek így mutatták ki, hogy csak szeptemberben az emberek összesen 27 milliárd voltak online.

A Microsoft oldalain és szolgáltatásain töltött idő közel 70 százalékát a Windows Live Messenger használata emészti fel. A Google 2,5 milliárd órával és 9,3 százalékos szörfölési időaránnyal büszkélkedhet, ennek az értéknek közel a fele a YouTube videomegosztónak köszönhető.

Regionális összehasonlításban Latin-Amerikában és a Közel-Kelet/Afrika régióban a Microsoft oldalai és szolgáltatásai teszik ki a szörfölési idő 30 százalékát. Ugyanez az arány Európában csupán 16,8 százalék. Európában a felhasználók idejük 9,6 százalékát töltötték a Google és 6,6 százalékát a Facebook honlapjain. Ázsiában 10,7 szörfölési időaránnyal a Tencent, míg Észak-Amerikában 11,2 százalékos adatával a Yahoo vezet a Google és a Microsoft előtt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • caprine #13
    A messenger:))) Vajon rögzitik is az a sok dumát ami ott lezajlik???? A másik meg a update oldal, hát...

    Egy érdekes sztori, vagy 2-3 éve Bill Gates le akart valamit szedni MS oldaláról, de hosszadalmas keresgélés árán sem találta meg, be is rágott. Na most egy olyan ember akinek nincs informatikai képzettsége, kevesett internetezik, és esetenként az angolt sem vágja azzal mi van?

    Magyarán a keresgéléssel sok idő elmegy, a sok barom reklám megy minden oldalukon. Én is sokszor inkább a google segítségével keresek.
  • AgentKis #12
    Ehhez jön még a windózápdét. És így már erthető is a dolog.

    Szóval a cikk címe helyesen: A Windows a Microsoft oldalain tölti a legtöbb időt

  • MrImy #11
    Az IE használatával legalább 1 alkalommal mindenképpen a MS oldalaira jut a felhasználó akár akar, akár nem. De gondolom sokan vannak azok is akik nem tudják megváltoztatni a kezdőlapjukat.
    Úgyhogy marad kb 10% akit valóban a MS oldal érdekel.
  • formatuq #10
    en biztos nem
  • Rexhawk #9
    "A Microsoft oldalain és szolgáltatásain töltött idő közel 70 százalékát a Windows Live Messenger használata emészti fel."

    valaki olvasta egyáltalán a cikket?vagy csak a címet?
  • Balintos #8
    Alapbeállításban msn.com a kezdőlapjuk és nem tudják megváltoztatni
  • Ginos #7
    azért ne általánositsunk már,én még sosem jártam az oldalukon,a címet sem tudom
  • Sanyix #6
    énis! Keresgéltem hogy a fantasztikus fsx miért száll el az uiautomationcore.dll- miatt... aztán megtaláltam, persze nem m$ oldalon...
  • Ferrer #5
    Tegnap is egész délután az MS honlapján lógtam. Nagyon addiktív!
  • egyember1 #4
    az error reportok olvasgatasaval toltott idot is ide szamoltak... :)