SG.hu
A Verbatim vette meg a Freecomot
A Verbatim anyavállalata, a Mitsubishi Kagaku Media megvásárolta a külső merevlemezek piacának egyik jelentős szereplőjét, a Freecomot.
A Verbatim már több mint 2 éve jelen van a külső merevlemezek piacán, ahol egyre jelentősebb eredményeket ér el. A cég a SmartDisk felvásárlásával lépett be erre a piacra, azóta lecserélte és kibővítette a SmartDisktől örökölt termékkínálatot. A kínálat ma nem csak 2,5 és 3,5 hüvelykes tárolókat tartalmaz, de multimédiás merevlemezeket és hardveresen titkosított külső tárolókat is.
Az IDC kutatócég szerint 2008 és 2010 között évente 50%-kal bővül a külső merevlemezek piaca: a Verbatim a Freecom felvásárlásával szeretné tovább erősíteni pozícióit ebben a szegmensben.
A Freecom 1989 óta gyárt asztali és mobil tárolóeszközöket. A hollandiai központú cég európai jelenléte meghatározó és jelenleg bővíti ázsiai kapcsolatait. A felvásárlással az MKM/Verbatim tovább ösztönzi a külső merevlemezek piacának növekedését.
A Verbatim már több mint 2 éve jelen van a külső merevlemezek piacán, ahol egyre jelentősebb eredményeket ér el. A cég a SmartDisk felvásárlásával lépett be erre a piacra, azóta lecserélte és kibővítette a SmartDisktől örökölt termékkínálatot. A kínálat ma nem csak 2,5 és 3,5 hüvelykes tárolókat tartalmaz, de multimédiás merevlemezeket és hardveresen titkosított külső tárolókat is.
Az IDC kutatócég szerint 2008 és 2010 között évente 50%-kal bővül a külső merevlemezek piaca: a Verbatim a Freecom felvásárlásával szeretné tovább erősíteni pozícióit ebben a szegmensben.
A Freecom 1989 óta gyárt asztali és mobil tárolóeszközöket. A hollandiai központú cég európai jelenléte meghatározó és jelenleg bővíti ázsiai kapcsolatait. A felvásárlással az MKM/Verbatim tovább ösztönzi a külső merevlemezek piacának növekedését.