SG.hu

A Discovery ismeretterjesztő portált vásárol

A Discovery felvásárolja a Howstuffworks.com ismeretterjesztő portált, ami tovább erősíti a cég online ismeretterjesztésben betöltött szerepét.

A Discovery Communications bejelentette, hogy felvásárolja a fizikai világ működését igényesen, közérthetően és tárgyilagosan bemutató HowStuffWorks weboldalt. A cég közleménye szerint a HowStuffWorks havi 11 millió egyedi látogatója (25 százalékkal több az előző évhez viszonyítva) értékes és alaposan kidolgozott tartalmak széles körű, napról napra gyarapodó tárházához férhet hozzá a weboldalon. A világ dolgainak működését az emberi agytól az adó-vevőkig, a rakétáktól a rádióhullámokig vagy a hibrid autóktól a HDTV-ig közérthetően magyarázó HowStuffWorks - a szerkesztőségi csapat által naponta bővített tartalmak mellett - több mint 30 000 könyv, 800 000 kép és 180 000 térkép kizárólagos digitális szerzői jogainak birtokosa.

A HowStuffWorks tartalma a világ vezető internetes keresőinek találati rangsorában is előkelő helyen szerepel, a Discovery filmtárával kiegészítve pedig még az eddiginél is gazdagabb portál áll majd a minőségi multimédiás tartalmak iránt érdeklődő felhasználók rendelkezésére. A HowStuffWorks többször nyert Webby-díjat, 2006-ban és 2007-ben elnyerte a Time magazin "25 Websites We Can't Live Without" ("25 nélkülözhetetlen weboldal") díját valamint idén negyedszer választották be a PC Magazine "Top 100 Web Sites" ("A 100 legjobb weboldal") listájára.


"A HowStuffWorks megszerzése stratégiai telitalálat a Discovery számára. A televíziós ismeretterjesztés élharcosaiként büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk a HowStuffWorks tapasztalt vezetőségi csapatával, akik az online ismeretterjesztés terén világelsők" - nyilatkozta David Zaslav, a Discovery Communications elnök-vezérigazgatója. "Igazi kihívást jelentett egy meghatározó digitális média portfolió felépítése. A HowStuffWorks a Discovery számára szilárd alapot jelent digitális üzletágainak fejlesztéséhez, így mód nyílik a filmes anyagokban rejlő értékek újszerű kiaknázásához a felhasználók, a hirdetők és a forgalmazó partnerek számára nemzetközi szinten is.

"A felhasználói igények még jobb kiszolgálása és vonzerejének növelése érdekében a HowStuffWorks a profiljához jól illeszkedő, hatalmas médiatartalékokkal rendelkező nemzetközi vállalattal egyesíti erejét" - tette hozzá Jeff Arnold, aki a jövőben is a HowStuffWorks vezérigazgatója marad. "A Discovery több mint 100 000 órás lebilincselő videoanyaga és a HowStuffWorks szakszerűen megírt, mégis felhasználóbarát cikkeinek egyesítésével egyfajta videós wikipédia jöhet létre. Az információéhes felhasználóknak gazdag multimédiás élményben lesz részük, miközben választ találhatnak a világgal kapcsolatos kérdéseikre, üzleti partnereink pedig új lehetőségeket kapnak célközönségük eléréséhez." "“Az internet szerteágazó világában, ahol egyre többen keresők segítségével jutnak el a szükséges információkig, a minőségi tartalom napról-napra fontosabb lesz." - fűzte hozzá Bruce Campbell, a Discovery Communications digitálismédia- és üzletfejlesztési részlegének elnöke. "A Discovery számtalan témakört felölelő videoanyaga és a HowStuffWorks cikkei természetes módon egészítik ki egymást. Ennek köszönhetően programjaink szélesebb közönséghez juthatnak el, és a HowStuffWorks és más online tartalmaink látogatóinak száma is megnő majd."

A Discovery, mely egyszerre fókuszál a sugárzott és online tartalmak bővítésére, stratégiájának részeként jelenleg is bővíti népszerű ismeretterjesztő és műszaki témájú műsorkínálatát, olyan sorozatokkal, mint például az ÁLLÍTÓLAG... és a HOGYAN KÉSZÜLT? A vállalat ezenkívül olyan további műsorok készítésébe fogott, melyek könnyen felhasználhatók lesznek a kínált tartalom gazdagítására a HowStuffWorks weboldalon és a Discovery más online platformjain.

Az új televíziós programok közül az első, a HOW STUFF WORKS valódi mérföldkövet jelent a televízió és az internet egymásra találásában. Az ember alkotta gépekre, természeti jelenségekre és technológiára összpontosító HOW STUFF WORKS a mindennapi csodák világába vezeti el a nézőt. A program számos témakört ölel fel, mint például a mumifikálás, a távcsövek működése, a Bermuda-háromszög rejtélye vagy a napelemek működése. A sorozat 2008 nyarától kerül a Discovery Channel műsorára az Egyesült Államokban, melyet nemsokára követ a program nemzetközi bemutatója is.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • rigidus #1
    > A Discovery ismeretterjesztő portált vásárol

    Aztan johet ket lehetseges opcio:
    1. Az ismeretterjesztest felvaltja a hulyesegterjesztes, jonnek a "kilohetetlen" M1A1 tankok, 2000 fokon ego kerozin meg a tobbi haborus propaganda szar.

    2. Leamortizaljak es bezarjak az oldalt.