Gyurkity Péter
Módosította PC-reklámjait a Microsoft
Bár a szoftvercég vezetői nemrég még jókedvűen mesélték, hogy az Apple panaszkodott reklámjaik tartalma miatt, a jelek szerint máris megkezdték a hirdetések felülvizsgálatát, hogy kövessék a rivális árcsökkentését.
Az Egyesült Államokban gőzerővel zajlik a "PC-vagyok, és rátaláltam arra, amit kerestem"-reklámkampány, amelyet a Microsoft indított annak kihangsúlyozására, hogy az Apple termékei bizony jóval drágábbak a hagyományos személyi számítógépeknél és nem is érik meg árukat. Az Apple nemrég telefonhívásban panaszolta el kifogásait a szoftvercégnek, amelyről Kevin Turner igazgató is nevetve számolt be a WPC harmadik napján, nagyon úgy tűnik azonban, hogy a viccelődést konkrét lépések követték.
Több lap is beszámolt arról a napokban, hogy az alant látható videót egyértelműen módosították az illetékesek, az eredeti felvételben ugyanis még szerepeltek a részletes kívánságok, többek között az, hogy egy 1700 dollár alatt Mac-készüléket kellett volna találnia a reklámban szereplő párosnak. Ez persze nem sikerült nekik, mindössze egy 2000 dolláros változatot találtak, amely viszont nem hozta a kívánt teljesítményt, így maradtak végül egy PC vásárlásánál. Az Apple azonban nemrég több terméke árát is csökkentette, így módosítani kellett az eredeti forgatókönyvet.
Az új változatban már nem hallunk pontos árat, egyedül azt említik meg, hogy az Apple fejlesztése jóval drágább a hagyományos laptopokhoz képest. Innentől kezdve mindent a néző fantáziájára bíznak, a jelek szerint ugyanis a Microsoft ezzel szeretné elkerülni, hogy a rivális cég konkrét lépéseket tegyen a reklámok visszahívása ellen. A telefonhívás tehát megtette hatását, bármennyire is igyekeztek ezen gúnyolódni a konferencián a redmondi vezetők.
Az Apple még nem reagált a hírre, de minden bizonnyal elégedettek lesznek a módosítással, igaz ez továbbra sem tünteti fel őket túl jó színben.
Az Egyesült Államokban gőzerővel zajlik a "PC-vagyok, és rátaláltam arra, amit kerestem"-reklámkampány, amelyet a Microsoft indított annak kihangsúlyozására, hogy az Apple termékei bizony jóval drágábbak a hagyományos személyi számítógépeknél és nem is érik meg árukat. Az Apple nemrég telefonhívásban panaszolta el kifogásait a szoftvercégnek, amelyről Kevin Turner igazgató is nevetve számolt be a WPC harmadik napján, nagyon úgy tűnik azonban, hogy a viccelődést konkrét lépések követték.
Több lap is beszámolt arról a napokban, hogy az alant látható videót egyértelműen módosították az illetékesek, az eredeti felvételben ugyanis még szerepeltek a részletes kívánságok, többek között az, hogy egy 1700 dollár alatt Mac-készüléket kellett volna találnia a reklámban szereplő párosnak. Ez persze nem sikerült nekik, mindössze egy 2000 dolláros változatot találtak, amely viszont nem hozta a kívánt teljesítményt, így maradtak végül egy PC vásárlásánál. Az Apple azonban nemrég több terméke árát is csökkentette, így módosítani kellett az eredeti forgatókönyvet.
Az új változatban már nem hallunk pontos árat, egyedül azt említik meg, hogy az Apple fejlesztése jóval drágább a hagyományos laptopokhoz képest. Innentől kezdve mindent a néző fantáziájára bíznak, a jelek szerint ugyanis a Microsoft ezzel szeretné elkerülni, hogy a rivális cég konkrét lépéseket tegyen a reklámok visszahívása ellen. A telefonhívás tehát megtette hatását, bármennyire is igyekeztek ezen gúnyolódni a konferencián a redmondi vezetők.
Az Apple még nem reagált a hírre, de minden bizonnyal elégedettek lesznek a módosítással, igaz ez továbbra sem tünteti fel őket túl jó színben.