Napi Online
A keresőpiacon támad a Microsoft
A Microsoft megkezdte internetes keresője új változatának tesztelését - jelentette be a vállalat. A Kumo névre hallgató keresőmotor egyelőre csak a társaság belső számítástechnikai rendszerében elérhető.
A redmondi társaság a keresők részpiacán csak a harmadik helyen áll: saját adatai szerint a Live Search nevű keresője 9,8 százalékos részesedéssel bírt januárban. A comScore Inc. piackutató cég adatai szerint a Yahoo 22,2, a Google 58,6 százalékos részesedést ért el. Az internetes keresőkhöz kapcsolódó hirdetések piacáért elkeseredett harcot vív a három vállalat, és a Google óriási fölénnyel vezet. Emiatt jelentős lépés a Microsoft részéről, hogy a Kumo pontosabb keresési eredményeket ígér, például egy adott személynév találatait külön listázza műfajok - zene, irodalom, dalok, videók - szerint.
A redmondi társaság a keresők részpiacán csak a harmadik helyen áll: saját adatai szerint a Live Search nevű keresője 9,8 százalékos részesedéssel bírt januárban. A comScore Inc. piackutató cég adatai szerint a Yahoo 22,2, a Google 58,6 százalékos részesedést ért el. Az internetes keresőkhöz kapcsolódó hirdetések piacáért elkeseredett harcot vív a három vállalat, és a Google óriási fölénnyel vezet. Emiatt jelentős lépés a Microsoft részéről, hogy a Kumo pontosabb keresési eredményeket ígér, például egy adott személynév találatait külön listázza műfajok - zene, irodalom, dalok, videók - szerint.