Berta Sándor

Máris hátat fordított az ecochónak a Google?

Úgy tűnik, hamar összeveszett a két vállalat, ugyanis a konszern alig egy hét után leállította együttműködését a világ első zöld keresőjével.

Az indok: az ecocho nem tartotta be a Google AdSense programjával kapcsolatos szerződési előírásokat, ezért a vállalat a jövőben nem nyújt semmilyen technikai támogatást az új keresőnek. "Az előírások szerint a felhasználók nem szólíthatók fel arra, hogy AdSense reklámokra kattintsanak. Mi állítólag ez ellen vétettünk, pedig erről szó sem volt az esetünkben" - közölte Tapio Liller, az ecocho szóvivője.

A Google lépése mindenfajta előzetes bejelentés nélkül, teljesen váratlanul érte az ecocho vezetőit. "Ez csalódást keltő, hiszen mi azt reméltük, hogy már az első hónapban elérhetjük az egymillió látogatós álomhatárt és ezzel több mint ezer új fát ültethetünk" - jelentette ki Tim Macdonald, a platform alapítója. Arról még nem lehet tudni, hogy a Google döntése végleges-e, mivel a két cég a lépés óta nem tárgyal egymással. Az ecocho képviselői megpróbálkoztak ugyan a kapcsolatfelvétellel, de eddig süket fülekre találtak.

Az viszont mindenképpen jó hír a környezetbarát kereső működtetői számára, hogy a Yahoo továbbra is kitart mellettük. Mint ismeretes, alig egy hete számoltunk be arról, hogy már elérhető a nagy keresőportálok bevált technikáin alapuló ecocho, amely a világ első környezetbarát keresője és amely a bevételei 70 százalékát fák telepítésére ajánlotta fel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • kernerster #2
    lehet, hogy a gugli így akar segíteni. Ez egy hatalmas ingyenreklám az ecochonak. így könnyebben érik el az 1millás határt. Később pedig újra visszatáncol a gugli.

    El ne higyjétek. Ez csak egy gugli-fanatikus írása.(lesz a következő hsz-ekben.)
  • sanner011 #1
    A Google-t nem érdeklik a fák úgy tűnik, nekik zöldhasú kell. :)