MTI
20 órát várt a vevőszolgálat kapcsolására
Húsz órán át várt a BT brit telefontársaság egyik ügyfele arra, hogy végre kapcsolják számára a vevőszolgálatot - hiába.
A londoni The Times beszámolója szerint az 51 éves Hannah King akkor hívta fel a társaságot, amikor a wales-i Milford Havenben vásárolt új lakásába a megadott időpontban nem érkezett meg a telefonszerelő, akinek egy vonalat kellett volna installálnia.
A türelmes természetű King asszony az első napon nyolc órán át hallgatta egyvégtében a készülék által a várakozás idején sugárzott zenét. Másnap újabb nyolc órán át várt hiába a kapcsolásra, a harmadik napon már négy óra múlva feladta és mint elmondta, egyszerűen sírva fakadt. "Az istenért, ez egy ügyfélszolgálat, képesnek kellene lennie arra, hogy felvegye a kagylót" - panaszkodott King asszony a The Times hasábjain.
A telefontársaság szóvivője egy új központ beszerelésével kapcsolatos technikai problémával magyarázta a kínos esetet és bocsánatot kért mindenkitől, akinek problémát okoztak. "Megállás nélkül dolgozunk a helyzet javításán" - jelentette ki a szóvivő.
A londoni The Times beszámolója szerint az 51 éves Hannah King akkor hívta fel a társaságot, amikor a wales-i Milford Havenben vásárolt új lakásába a megadott időpontban nem érkezett meg a telefonszerelő, akinek egy vonalat kellett volna installálnia.
A türelmes természetű King asszony az első napon nyolc órán át hallgatta egyvégtében a készülék által a várakozás idején sugárzott zenét. Másnap újabb nyolc órán át várt hiába a kapcsolásra, a harmadik napon már négy óra múlva feladta és mint elmondta, egyszerűen sírva fakadt. "Az istenért, ez egy ügyfélszolgálat, képesnek kellene lennie arra, hogy felvegye a kagylót" - panaszkodott King asszony a The Times hasábjain.
A telefontársaság szóvivője egy új központ beszerelésével kapcsolatos technikai problémával magyarázta a kínos esetet és bocsánatot kért mindenkitől, akinek problémát okoztak. "Megállás nélkül dolgozunk a helyzet javításán" - jelentette ki a szóvivő.