16
  • pbanfa
    #16
    Nem olvastam végig a hozzászólásokat, lehet, hogy valakinek ugyan ez a véleménye, de ilyen esetért nem kell Angliáig menni. Nálunk sem jobb a helyzet!
  • Alien69
    #15
    "...akinek egy vonalat kellett volna installálnia"
    Ja. Me azt intallálják! LOL MAx, ha internet szolgáltatást kér, pl adsl, akkor, esettleg, de akkor sem a telefon vonalat installálják. Amúgy, az meg gáz, ha a szerelőt nézzük, és mondjuk nem üzen a hölgynek, hogy nem ér oda. Tehát, valszeg félre értés volt benne, mondjuk a szerelőnek nem szóltak, hogy oda kellene mennie. :D
  • TeDDyRuSh
    #14
    Black Roose, pont a kommunizmus egyik alapeleme volt, h hihetetlen sebességgel találták meg a felelős(öke)t, mint tudjuk nem mindig "sikerrel". Különben meg azzal, hogy bevalották a telefonközpontjuk hibáját, elismerték a saját felelőségüket. Itt inkább a kompenzáció a kérdés, meg az, hogy mit csinálsz a kialakuló fasiszta hajlamaiddal:)
  • benczurzs
    #13
    20 óra az már valami, én csak 2 - 2,5 órát vártam egyhuzamba az ügyfélszolgálatra. Egy nagyon fontos dolog miatt hívtam őket.
    Úgyhogy teló kihangosít, mellette tettem, vettem, ettem, dolgoztam,...
    és a csoda megtörtént, 2, vagy 2,5 óra után beleszólt valaki
    Szóval mindíg van remény, csak van aki hamar feladja
  • BlackRose
    #12
    Egy nemzet nem lehet sem illogikus, sem "nem kitartó" és "a szája sem lehet nagy".
    Egy ember (igen egy egyén) persze lehet mind ez és még sok más is.

    Ami az esetet illeti... mit lehet mondani, a kollektivista-intervencionalista korlátlan állam biztosította korporatizmus elveszítette azt a filozófiát miszerint a vevőnek mindég igaza van, és manapság ilyen végtelen várakozások, romlott eledel a polcokon stb., és "ki ez a vevő, nélküle is megy a dolog" az eredmény.

    A felelőség hiánya a fő probléma, ezért sem lett senki felelős, egyszerűen kijelentették, hogy az "új központ miatt"... ez más eredményt nem hozhat magával csak szart, eljött az igazi kommunizmus uralma.
  • opeca
    #11
    Én nem fél órán, hanem fél percen belül leteszem.

    20 órás várakozáshoz nem kitartás, hanem hülyeség kell.
  • angyi
    #10
    "Milford Havenben vásárolt új lakásába a megadott időpontban nem érkezett meg a telefonszerelő, akinek egy vonalat kellett volna installálnia."

    akkor milyen telefonról hívtal fel az ügyfélszolgáltatot? :)
  • savior
    #9
    20 orat varni a semmire az nem kitartas, hanem hulyeseg. biztos nem lett volna egyszerubb fel ora utan bemenni hozzajuk es szemelyesen szolni valakinek.
    amugy meg felesleges sokat varni, ha akarjak 15 percen belul felveszik.
  • kIsZuP
    #8
    Azért elég merész kijelentés egy egész nemzetet megítélni egyetlen nénike alapján és azt kihozni az egészből hogy a magyar nem kitartó...
  • Randal
    #7
    adamboro: Valószínűleg így tett, ha nem akkor elég angy hülye lehet.

    Csaba42: Ez msot hogy jön ide? Komolyan mondom, az ilyen emberek fognak sírba vinni. Idióta.
  • adamboro
    #6
    Kötve hiszem, hogy 8 órán keresztül ült fülére szegezett kagylóval. Biztos kihangosította a készüléket és közbe tette a dolgát.
  • lammaer
    #5
    Szerintem azon múlik az egész, hogy milyen zenét nyomnak. Valószinüleg a hölgy kedvenc zeneszáma ment a telefonban, ezért nem tűnt fel neki, hogy ilyen sokat várt.

    Én is képes voltam 20 percet szambázni egy netszolgáltatónál kapcsolásra várva, egész izomlázam lett a végére :)
  • Derapo
    #4
    Én egyszer a vodafonra vártam egy órát,közben folyton azt hallottam:még 10perc,még 2 perc, még 5 perc még 10 perc....aztán 1 óra után a telefon bontotta a vonalat másodszorra is vártam vagy fél órát mire bejelentkeztek de sajna hiába vártam mert nemtudtak nekem segíteni.Azóta sincsen vodás kártyám:)
  • Csaba42
    #3
    Szerintem meg pont nem ez az oka, ez csak amolyan ürügy. Egy magyar lehet, hogy fél órán belül leteszi, mivel nem is kitartó nemzet, csak a szája nagy.
  • Penge4
    #2
    A britek mindig is illogikus állatok voltak, lásd körforgalom.
    Egy magyar fél óra után általában leteszi, ezért nincs belőle hír az SG-n. Na meg itt már egyre jobban vezetik be a fizetős ügyfélszolgálatot, hogy véletlenül se legyen olyan hülye, aki képes ennyit tartani a vonalat.
  • Csaba42
    #1
    Szegény hölgy, elpocsékolt 20 órát az életéből. :(