SG.hu

A FiberNet újabb településeken

Budaörs és Bp. XI. kerületének kábelhálózatán május végéig a UPC-től vehették igénybe az előfizetők az internet és vezetékes telefon szolgáltatást.

A kábelhálózat tulajdonosa, az EuroCable Kft. úgy döntött, 2007 június elejétől a UPC helyett a Fibernet Zrt.-nek biztosít lehetőséget a kábeles internet és telefon szolgáltatás nyújtására (az EuroCable erről a UPC-t a szerződés megszűnése előtt 180 nappal értesítette). A Fibernet - Magyarország harmadik legnagyobb kábeloperátor cége - a korábbi UPC előfizetőket és új ügyfeleket akciós előfizetési lehetőségekkel várta.

"Június első két hetében közel 2000 előfizetővel sikerült Budaörsön és Bp. XI. kerületében szerződést kötnünk, ez a szám azt jelzi, hogy sikeres volt az akciós ajánlatunk" - mondta el Minda László kereskedelmi vezérigazgató-helyettes. "Több mint 100 munkatársunk dolgozott ez alatt a két hét alatt reggel nyolc és este kilenc óra között azon, hogy a korábbi UPC előfizetők a lehető legkisebb kényelmetlenség mellett válthassanak szolgáltatót, és köthessenek szerződést velünk. A korábbi UPC ügyfelek mellett vadonatúj előfizetőket is sikerült szereznünk, így azt hiszem az áraink és a szolgáltatásaink minősége meggyőzte az embereket" - fejezte be Minda László.

A Fibernet Internetet és vezetékes Telefont a nulla forintos csatlakozási díj mellett a szolgáltatások versenyképes ára teszi még vonzóvá. A cég továbbra is várja új ügyfelek jelentkezését Budaörs és Bp. XI. kerületében.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • A T S #4
    Hali, Akkor Te is összefutottál az okosokkal :-)

    Én is reklamáltam emiatt, és amiatt, hogy féloldalas lett a net.
    Értsd: a Magyar oldalak 80%-a nem ment, a külföldi oldalak 80%-a ment, és reggel még semmi gond nem volt, délben ez volt a helyzet.

    Nem tudtam leszedni a leveleimet, ( Freemail,Citromail ) de olvashattam az index.hu-t. Továbbá olvasgathattam a Kanadai forgalmazóm honlapját is.

    Felhívtam őket, és kezdték is, hogy a gépem így, a gépem úgy....stb. Nyomták a varázsigéket: Tűzfal, Vírusirtó, DNS, IP cím, szóval isteni volt. segíteni nem tudtak, nem is értették, amit mondtam nekik. A hiba furcsamódon magától megszünt, pár óra mulva, minden úgy ment ahogy kell, az érdekes csak az, hogy én nem csináltam semmit a gépemmel, mert nem is voltam otthon, amikor megjavult. a fiam suli után hazaért, és szólt hogy minden rendben és megy a játék ( WOW ) is.
  • Technomagus #3
    Üdv.

    A Fibernet-nek: Hazudni, csak pontosan szépen, ha kérhetném.
    " A kábelhálózat tulajdonosa, az EuroCable Kft. úgy döntött, 2007 június elejétől a UPC helyett a Fibernet Zrt.-nek biztosít lehetőséget a kábeles internet és telefon szolgáltatás nyújtására (az EuroCable erről a UPC-t a szerződés megszűnése előtt 180 nappal értesítette)."

    A valóság az, hogy az UPC szerződése lejárt, az Eurocable pedig nyerészkedett.
    A Fibernet, bevásárolta magát, az Eurocable cégbe, és így túrta ki az UPC-t.
    A fent említett mondatból, a 180 napos kitételt nem vitatom, bár hogy miről értesítette a UPC-t, a jóég tudja.

    A net minősége: vacak. Operátorok, nem értenek hozzá, alapállásuk a szabványos "A felhasználó a hülye" pozícióból indul. Ja és a lényeg, egy efféle szolgáltató cégnél, 18:00-után, másnap reggel 8 ig nincs rendszermérnök.

    Én 3 napig nem tudtam netezni, és ez őket nem zavarta. ( nem is volt elég emberük, hogy megoldják a gyors átállást) ezt csak azok tudják, akik itt laknak. Azért mondok jót is, a telefon az elégjól müködik.

    Remélem előbb utóbb felnőnek a feladathoz, és a sávszélesség, és a szerverelérési időt, talán már nem fogják összekeverni.
    Nekem ezzel van problémám ( szerver elérési idő 100-200ms )de hiába mondom, nem értik miről beszélek. nem értik miért baj, ha ez az érték felmegy 3000ms-re.
    " De ha a sávszélesség megvan, akkor az ön gépe vírusos, vagy a tüzfal okoz gondot " Hát persze mind a 4 számítógépnek ugyanaz a problémája, még akkor is ha kihagyom a routert. A UPC-véleményére lennék kiváncsi, és arra hogy hány per lesz eme "átállás" kapcsán.
  • sly007 #2
    "A Fibernet Internetet és vezetékes Telefont a nulla forintos csatlakozási díj mellett " Csak győzzék kivárni. Nekünk fél éve ígérték, de még nincs telefon. A csomag ~10 000 Ft-os, amit fizetünk. Ebben benne van a telefon is, amit fél éve be kellet volna kötniük. Elméletileg ~7000 forintot kellene fizetnünk a telefon nélküli szolgáltatásért. E-mailt már küldtem nekik, amire nem válaszoltak.
  • Maxiqa #1
    Üdv
    Ha már az egyik fél álláspontját bemutatták, nem ártana a másikét is. A UPC gondolom másként vélekedne a történtekről. Ez az ő dolguk, viszont ami vicc az írásban ( bár inkább a nyilatkozat az ) :
    "Június első két hetében közel 2000 előfizetővel sikerült Budaörsön és Bp. XI. kerületében szerződést kötnünk, ez a szám azt jelzi, hogy sikeres volt az akciós ajánlatunk" - mondta el Minda László kereskedelmi vezérigazgató-helyettes.
    Így is fel lehet fogni azt, hogy kihúzták 3000 embernél a kábelt, aki tudott és akart kereshetett adsl-t mivel kábelt csak fiber szolgáltat. A keresés meg meglehetősen körülményes net nélkül ugye... Az eljárás szintén határeset, kijön a levél h upc megszűnt, és fiber van, ha kell fizess elő. Aznap upc el, fiber szolgáltat valami alap sebességen papíron egy hétig. Sokaknál másnapra nem volt net, nekem személy szerint még 3 nap jutott. Sokan rohantak is azonnal megkötni, mivel munkájukhoz stb kell a net, és még mindig jobb ( papíron legalábbis, mint dsl). Kétségkívül eredményes volt az "akció", hogy mindenki utálja őket gondolom tök lényegtelen, amíg fizetik a havidíjat.
    "azt hiszem az áraink és a szolgáltatásaink minősége meggyőzte az embereket" - fejezte be Minda László.
    Az ajánlat minőségét is össze lehet hasonlítani az upc csomagokkal, vagyis fiber rosszabb, és drágább. Biztos ez győzte meg az embereket.