Gyurkity Péter
Június 29-én rajtol el az iPhone
Az Apple három televíziós reklámban mutatta be új fejlesztését, amely a hónap végén jelenik meg a boltokban. A dátumot és a készülékek tervezett árát a cég szóvivője is megerősítette.
A három televíziós reklámban a készülék különböző funkcióit és kiegészítőit helyezték előtérbe, így külön kihangsúlyozták a viszonylag nagy érintőképernyőt, a videólejátszás lehetőségét, a zenelejátszást, valamint a képtárolást. A reklámok az Apple honlapján is megtekinthetők, így nem maradunk le semmiről, legalábbis ami a hivatalos információkat illeti.
A cég szóvivője az ismételt kérdésekre reagálva megerősítette, hogy a készülékek június 29-én jelennek meg a boltok polcain, egészen pontosan az Apple saját, illetve a partnerként közreműködő AT&T üzleteiben és természetesen online rendelési lehetőséget is biztosítanak az érdeklődőknek. A megjelenést meglehetősen nagy várakozás előzi meg házon belül és kívül is, mivel sokak szerint most dől majd el, hogy a cég imázsa és eddigi sikerei elegendők lesznek-e a mobil szférában történő megkapaszkodásra vagy sem. Jobsék természetesen bíznak egy jó rajtban és egy tekintélyes szelet kiharapásában.
Azt már tudni lehet, hogy az iPhone - amelyet már a megjelenés előtt jóval korábban lemásoltak - több különböző változatban bukkan majd fel. Az ár 500, illetve 600 dollár lesz, ami elsősorban a memória méretétől függ, vagy a készülék nem lesz éppenséggel olcsó. Mindazonáltal, ahogy az a januári bemutatón is elhangzott, a telefonok a népszerű iPod zene- és videólejátszók egyes funkcióinak támogatásával komoly bázist építhetnek ki, vagyis az Apple számít a rajongók érdeklődésére.
Steve Jobs maga a napokban 10 millió értékesített iPhone készüléket ígért 2008-ra, ám ezt a kijelentést szkeptikusan fogadták. Elsősorban azért, mert a piac 1 százalékának megkaparintása elég nehéz lesz a már korábban megjelent és népszerű olcsó készülékekkel szemben, és a kései debütálás még tovább rontja az esélyeket. Hamarosan minden kiderül.
A három televíziós reklámban a készülék különböző funkcióit és kiegészítőit helyezték előtérbe, így külön kihangsúlyozták a viszonylag nagy érintőképernyőt, a videólejátszás lehetőségét, a zenelejátszást, valamint a képtárolást. A reklámok az Apple honlapján is megtekinthetők, így nem maradunk le semmiről, legalábbis ami a hivatalos információkat illeti.
A cég szóvivője az ismételt kérdésekre reagálva megerősítette, hogy a készülékek június 29-én jelennek meg a boltok polcain, egészen pontosan az Apple saját, illetve a partnerként közreműködő AT&T üzleteiben és természetesen online rendelési lehetőséget is biztosítanak az érdeklődőknek. A megjelenést meglehetősen nagy várakozás előzi meg házon belül és kívül is, mivel sokak szerint most dől majd el, hogy a cég imázsa és eddigi sikerei elegendők lesznek-e a mobil szférában történő megkapaszkodásra vagy sem. Jobsék természetesen bíznak egy jó rajtban és egy tekintélyes szelet kiharapásában.
Azt már tudni lehet, hogy az iPhone - amelyet már a megjelenés előtt jóval korábban lemásoltak - több különböző változatban bukkan majd fel. Az ár 500, illetve 600 dollár lesz, ami elsősorban a memória méretétől függ, vagy a készülék nem lesz éppenséggel olcsó. Mindazonáltal, ahogy az a januári bemutatón is elhangzott, a telefonok a népszerű iPod zene- és videólejátszók egyes funkcióinak támogatásával komoly bázist építhetnek ki, vagyis az Apple számít a rajongók érdeklődésére.
Steve Jobs maga a napokban 10 millió értékesített iPhone készüléket ígért 2008-ra, ám ezt a kijelentést szkeptikusan fogadták. Elsősorban azért, mert a piac 1 százalékának megkaparintása elég nehéz lesz a már korábban megjelent és népszerű olcsó készülékekkel szemben, és a kései debütálás még tovább rontja az esélyeket. Hamarosan minden kiderül.