Berta Sándor
A Manchester United a legnépszerűbb a neten
A ComScore piackutató cég legfrissebb felmérése szerint jelenleg a brit futballklub a legnépszerűbb az interneten a szurkolók körében, de a spanyol klubok honlapjai szintén sok látogatóival büszkélkedhetnek.
A Manchester United honlapját márciusban 2,2 millió felhasználó kereste fel. A látogatók 57 százaléka külföldi volt. A lista második helyén a Liverpool végzett 1,49 millió, a harmadikon pedig a londoni Arsenal portálja 1,43 millió látogatóval. A spanyol klubok honlapjai szintén sok látogatóival büszkélkedhetnek. A legnépszerűbbnek az interneten a Real Madrid számít 1,13 millió felhasználóval, a második a nagy rivális FC Barcelona 1,05 millió érdeklődővel. Olaszországban az AC Milan portálja idén márciusban 825 000, az Inter Miláné 824 000, a Juventusé pedig 619 000 látogatót vonzott. A 12-es toplistára felkerült még a Marseille (531 000 felhasználó), a Paris St. Germain (413 000 érdeklődő) és a Lyon (319 000 szurkoló) is.
A tizenkét az interneten legnépszerűbb futballklub között meglepetésre nincs egyetlen német egyesület sem, a Werder Bremen vagy a Bayern München nevét a listán hiába is keresnénk. "Az, hogy Manchesternek ekkora szurkolói tábora van, nem meglepő, hiszen egy több mint száz éves klubról van szó és sok a rajongója Ázsiában is. Ráadásul ha valaki folyamatosan a világ élvonalához tartozik, globális márkává válhat " - reagált a felmérésre Tino Polster, a Werder Bremen szóvivője.
A német csapat oldalát öt évvel ezelőtt még csak naponta 8000-en keresték fel, de napjainkra ez a szám 100 000-re növekedett. "Ez egy nagy előrelépés, nagyon elégedettek vagyunk a fejlődésünkkel, de tovább dolgozunk. Szeretnénk például az angol nyelvű tartalmakat kibővíteni és elgondolkoztunk a spanyol nyelvű anyagok megjelentetésén is" - tette hozzá Tino Polster.
A Manchester United honlapját márciusban 2,2 millió felhasználó kereste fel. A látogatók 57 százaléka külföldi volt. A lista második helyén a Liverpool végzett 1,49 millió, a harmadikon pedig a londoni Arsenal portálja 1,43 millió látogatóval. A spanyol klubok honlapjai szintén sok látogatóival büszkélkedhetnek. A legnépszerűbbnek az interneten a Real Madrid számít 1,13 millió felhasználóval, a második a nagy rivális FC Barcelona 1,05 millió érdeklődővel. Olaszországban az AC Milan portálja idén márciusban 825 000, az Inter Miláné 824 000, a Juventusé pedig 619 000 látogatót vonzott. A 12-es toplistára felkerült még a Marseille (531 000 felhasználó), a Paris St. Germain (413 000 érdeklődő) és a Lyon (319 000 szurkoló) is.
A tizenkét az interneten legnépszerűbb futballklub között meglepetésre nincs egyetlen német egyesület sem, a Werder Bremen vagy a Bayern München nevét a listán hiába is keresnénk. "Az, hogy Manchesternek ekkora szurkolói tábora van, nem meglepő, hiszen egy több mint száz éves klubról van szó és sok a rajongója Ázsiában is. Ráadásul ha valaki folyamatosan a világ élvonalához tartozik, globális márkává válhat " - reagált a felmérésre Tino Polster, a Werder Bremen szóvivője.
A német csapat oldalát öt évvel ezelőtt még csak naponta 8000-en keresték fel, de napjainkra ez a szám 100 000-re növekedett. "Ez egy nagy előrelépés, nagyon elégedettek vagyunk a fejlődésünkkel, de tovább dolgozunk. Szeretnénk például az angol nyelvű tartalmakat kibővíteni és elgondolkoztunk a spanyol nyelvű anyagok megjelentetésén is" - tette hozzá Tino Polster.