SG.hu
Erősíti hazai hálózatát a SHARP
A SHARP viszonteladókat keres Magyarországon, hogy együtt váljanak a növekvő LCD TV piac aktív szereplőivé.
A SHARP bővíteni kívánja szórakoztató elektronikai üzletágát Magyarországon. Széles termékválasztékával és tevékenységeinek közvetlenül viszonteladóira történő koncentrálásával szeretné a cég kielégíteni a high-tech termékek iránti egyre növekvő keresletet.
A vállalat magasan képzett, szakértő viszonteladókat keres 20 inch-108 inch közötti méretű LCD TV-inek értékesítésére Magyarországon. Az LCD TV-k, mint fő termékek mellett a cég számos más terméket is kínál, beleértve a DVD, Audio termékeket, mikrohullámú sütőket és hűtőszekrényeket. A SHARP megerősíti értékesítési struktúráját Magyarországon, melynek első lépéseként partnerei számára egyértelmű irányelveket vezet be és kiterjedt technikai képzést nyújt. A partnerek segítséget kapnak az új üzletfejlesztési programokban is, mint a DM és promóciós eszközök, beleértve az átfogó magyar nyelvű katalógusokat is. A magyar weboldal mellett vállalati és végfelhasználói márkaismertsége növelésének érdekében vállalati hirdetési kampányt is indít Magyarországon.
2007-ben a társaság becslései szerint a kereslet LCD-TV-k világpiacán el fogja érni a 68 millió készüléket, amelyből 27 millió Európában kerül majd értékesítésre. A Sharp célja összesen 9 millió készülék értékesítése világszerte, ebből 2,9 milliót Európában, a jövő LCD-TV piacán szándékoznak eladni. A trend az óriási átmérőjű, nagyfelbontású panelek iránti keresletlet felé tolódik. Már napjainkban is az átlag képernyő átmérő 29 inch, ami 2010-re várhatóan eléri a 37 inchet.
Európában a legnagyobb növekedés Kelet-Európában, Spanyolországban és Skandináviában megy végbe. “ Magyarországon a vásárlói igények elég különbözőek, kezdve azoktól a vásárlóktól, akik HDTV kompatibilis termékeket szeretnének, hogy óriási síkképernyős televizión élvezhessék a maximális képminőséget, egészen azokig, akik megelégednek olyan nagyszerű képminőségű TV-vel is, amely esetleg nem rendelkezik a legújabb technikai fejlesztésekkel. Átfogó LCD-TV kínálatával a Sharp lefedi a vásárlói igények teljes spektrumát." - mondta Andreas Kellner a Sharp magyarországi értékesítési igazgatója.
A vállalat magasan képzett, szakértő viszonteladókat keres 20 inch-108 inch közötti méretű LCD TV-inek értékesítésére Magyarországon. Az LCD TV-k, mint fő termékek mellett a cég számos más terméket is kínál, beleértve a DVD, Audio termékeket, mikrohullámú sütőket és hűtőszekrényeket. A SHARP megerősíti értékesítési struktúráját Magyarországon, melynek első lépéseként partnerei számára egyértelmű irányelveket vezet be és kiterjedt technikai képzést nyújt. A partnerek segítséget kapnak az új üzletfejlesztési programokban is, mint a DM és promóciós eszközök, beleértve az átfogó magyar nyelvű katalógusokat is. A magyar weboldal mellett vállalati és végfelhasználói márkaismertsége növelésének érdekében vállalati hirdetési kampányt is indít Magyarországon.
2007-ben a társaság becslései szerint a kereslet LCD-TV-k világpiacán el fogja érni a 68 millió készüléket, amelyből 27 millió Európában kerül majd értékesítésre. A Sharp célja összesen 9 millió készülék értékesítése világszerte, ebből 2,9 milliót Európában, a jövő LCD-TV piacán szándékoznak eladni. A trend az óriási átmérőjű, nagyfelbontású panelek iránti keresletlet felé tolódik. Már napjainkban is az átlag képernyő átmérő 29 inch, ami 2010-re várhatóan eléri a 37 inchet.
Európában a legnagyobb növekedés Kelet-Európában, Spanyolországban és Skandináviában megy végbe. “ Magyarországon a vásárlói igények elég különbözőek, kezdve azoktól a vásárlóktól, akik HDTV kompatibilis termékeket szeretnének, hogy óriási síkképernyős televizión élvezhessék a maximális képminőséget, egészen azokig, akik megelégednek olyan nagyszerű képminőségű TV-vel is, amely esetleg nem rendelkezik a legújabb technikai fejlesztésekkel. Átfogó LCD-TV kínálatával a Sharp lefedi a vásárlói igények teljes spektrumát." - mondta Andreas Kellner a Sharp magyarországi értékesítési igazgatója.