Napi Online

Xerox-utazás a jövőbe

Digitális "tükröt" tartott a felhasználók és a potenciális megrendelők elé a magyarországi Xerox a Xerox Innovate ’06 elnevezésű szakmai rendezvényen.

Főleg a technológiai fejlődés, valamint a kreatív marketing új perspektíváiról szóltak az előadások, ugyanakkor a cég a legkorszerűbb berendezések és a legújabb megoldások világába kalauzolta a grafikai, nyomdaipari és marketingszakembereket. A rendezvényen több új terméket is bemutattak, amelyek a direkt marketing új korszakában hatékonyan használhatók: elsősorban dm-levelekre, meghívókra, diszkontkuponokra, képeslapokra, illetve prospektusokra, ami lehetővé teszi a címzettnek szóló személyes jelleg alkalmazását.

A Nagy Kreatív Nap szakmai konferencián a márkaépítő és grafikai ügynökség saját digitális nyomdagépén, egy Xerox DocuCenter 8000-esen állította elő névre szóló dm-anyagait, melyek szövegét a címzett szakterületének megfelelően ugyanúgy testre szabták, mint a megszólítást, a levél nyelvét, a tegező, illetve magázó formát. A cégnek - a rugalmas rendszer birtokában - nem okozott gondot a részvételüket az utolsó pillanatban jelzők számára a nyomdai minőségű kitűzőket előállítani.

A Magyar Posta a világelsők között - az új Xerox-technológiával és speciálisan a feladatra kifejlesztett szoftverrel - készít megszemélyesített bélyegeket, az eddigi megrendelések száma szerint nagy rájuk a kereslet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!