SG.hu

A Xerox összeurópai "extrém" marketingkampányt indított

A Xerox új integrált összeurópai marketing kampányt jelentett be "Extrém" elnevezéssel, amelynek célja, hogy új irodai stratégiáját és megoldásait megismertesse az értékesítési partnerekkel és a végfelhasználókkal. A Xerox szeptember folyamán a legtöbb európai országban bevezette az Extrém programot. Az esemény minden országban egy nyitó rendezvényből, illetve egy roadshow sorozatból áll majd.

"A kampány fő célja, hogy Európa-szerte egységes és következetes üzenetet juttasson el partnereinkhez és ügyfeleinkhez a Xerox Office által képviselt koncepcióról és stratégiáról," mondta Stephen Burt, a Xerox Europe - Office viszonteladói értékesítési hálózatáért felelős marketing igazgatója. "Arra is felhasználjuk ezeket a rendezvényeket, hogy bemutassuk az irodai termékek széles skáláját és az Office portfoliójában található legfontosabb megoldások által nyújtott előnyök teljes körét."

Az Extrém-rendezvényeken kiállított termékek között a Xerox új 500-as sorozatú Document Centre terméke, a multifunkciós digitális készülékcsalád WorkCentre Pro sorozat tagjai, valamint a Phaser 6200 és a Phaser 8200 színes nyomtatók is szerepelnek Az Extrém-rendezvényeket kiterjedt összeurópai hirdetésekkel, DM-levelekkel és a végfelhasználóknak szóló internetes marketing kampányokkal támogatja a Xerox. A teljes kampány kapcsolódik majd a Xerox termékek rendkívüli teljesítményének, termelékenységének és elérhetőségének kommunikációs kampányához amely online bemutatókból és versenyekből áll majd, (pl. az "Extrém Eggs", ahol a végfelhasználók számos 'Extrém' díjat nyerhetnek.)

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!