Berta Sándor
Csökkent a Firefox piaci részesedése
A legnépszerűbb alternatív böngészőtől az Internet Explorer hódított el felhasználókat.
Idén július óta az Internet Explorer piaci részesedése 2,8 százalékkal nőtt és elérte a 85,85 százalékot - derült ki a Onestat.com piaci elemző cég legfrissebb felméréséből. Ezzel szemben a Firefoxnál ez az érték 1,44 százalékkal csökkent és jelenleg 11,49 százalék.
Hasonló eredményeket volt kénytelen elkönyvelni az Apple Safari is, amelynek korábban 1,94 százalékos piaci részesedése volt a böngészőpiacon, jelenleg azonban már csak 1,61 százalék. A Firefox ugyanakkor az Egyesült Államokban megtartotta pozícióit, hiszen az Internet Explorer 80,77 százalékos piaci részesedése mögött, továbbra is stabilan a második 14,88 százalékos értékével.
Idén július óta az Internet Explorer piaci részesedése 2,8 százalékkal nőtt és elérte a 85,85 százalékot - derült ki a Onestat.com piaci elemző cég legfrissebb felméréséből. Ezzel szemben a Firefoxnál ez az érték 1,44 százalékkal csökkent és jelenleg 11,49 százalék.
Hasonló eredményeket volt kénytelen elkönyvelni az Apple Safari is, amelynek korábban 1,94 százalékos piaci részesedése volt a böngészőpiacon, jelenleg azonban már csak 1,61 százalék. A Firefox ugyanakkor az Egyesült Államokban megtartotta pozícióit, hiszen az Internet Explorer 80,77 százalékos piaci részesedése mögött, továbbra is stabilan a második 14,88 százalékos értékével.